Sayfalar

5 Tem 2015

Sevgi ve Işık Geri Dönüşüm Tesisi




Yaşam içinde pozitif ve negatif duygularla deneyim yaşayarak tekamülünü gerçekleştirenlerdenim. Zorlu deneyimlerimden biri öfke duygusuydu. Bu duyguyu dönüştürmem için öfke düğmeme sürekli basan güzel güzel iş arkadaşlarım oldu. bu süreçlerde kendimce çeşitli yöntemler geliştirdim, yüzleşmeler yaşadım. bunların hepsini de yazdığım kitabıma dahil ettim. 

Bu yöntemlerden biri de Sevgi ve Işık Geri Dönüşüm Tesisiydi. Kimya sektörünce uzun yıllar çalıştığım için ve bu konu ile ilgili araştırmalarım olduğu için ruhsal bir dönüştürücü olarak da bunu ortaya çıkardım.
Kryon'un hep bahsettiği gibi alet çantamda bulunanlardan biri de bu oldu. Yaşama dahil ettiğimiz her şey ilk düşünce ile enerji formu olarak tezahür ediyor. Bu öğretiden yola çıkarak ben de evrene bu tesisi inşa ettim  Bu tesisi kullanma amacım; benden ortaya çıkan negatif duygu ve düşünceleri bu tesise gönderip onları sevgi ve ışığa dönüştürmekti.

Geçen hafta meleklerden iş konusunda mesaj istediğim iki çalışmada da rüyamda son çalıştığım fabrikayı görüyordum. Gelen işaretler doğrultusunda kimya sektöründeki çalışma süremin artık bittiğinin cevabını daha önce vermişilerdi. Rüyalardan sonra bir meditasyon çalışmasında meleklerle bu konu hakkında fikir alışverişine başladım (bunu okuyup bana deli diyebilecek çok insan olabileceğinin farkındayım. Kendimle, ruhsal rehberlerimle ve meleklerimle sohbet etmeye başladıktan sonra yaşamın daha renkli olduğunu gördüm.Bu nedenle psikolojik olarak deli olarak algılanmak çok da umurumda değil  )
Yasemin: Ben yine kimya sektöründe mi çalışmalıyım?

Melek: Hayır.

Y: Son çalıştığım yerle ilgili herhangi bir bağ mı kaldı?

M: Hayır.

Y: Rüyamda gördüğüm insanlarla kapanmamış herhangi bir durum mu var?

M: Hayır.

Y: Kimya sektörüyle ilgili enerji çalışmaları mı yapmalıyım?

M: Evet.

Y: Bütünü için mi yoksa plastik sektörü için mi? (Son çalıştığım firma plastik sektöründe faaliyet gösterdiği için bu soruyu sordum.)

M: Plastik sektörü için.

Y: Ne yapmalıyım?

M: Dünya üzerinde bulunan tüm plastik atıkların çevreden toplanması için çalışma yapmalısın. Daha önce suya yaptığın çalışma gibi çalışma yapmalısın. Sen enerji formunu harekete geçirdiğinde fiziksel olarak dünya üzerinden bunların toplanması ile ilgili yeni durumlar ortaya çıkacak ve bunlar toplanmaya başlanabilir.

Bunları söyledikten sonra önceden sadece düşünce ve duygularım için kullandığım Sevgi ve Işık Geri Dönüşüm Tesisine dünya üzerindeki tüm plastik atıkları göndermeye başladım. İlerleyen günlerde devletler belki de dünyayı temizlemeye başlayacak.

Meleğin bana bahsettiği su çalışmamı su aşı diye 2 ay boyunca her gece yapmıştım. Bu çalışmadan sonra haberlerde balık adamların İstanbul Boğazını ve Kıbrıs'ı temizlediği haberlerini okumuştum. Bu çalışma ile enerji formunda yaptığın çalışmalar dünya realitesinde başka birileri tarafından eyleme dönüştürülüyor mesajının iletildiğini düşündüm. İmkansız denilse bile her şeyin mümkün olacağına inanıp çalışmalarımı bu doğrultuda yapmaya devam ettim.

Dünyamız fiziksel ve enerjisel olarak tertemiz olsun. Bu dileğime katılanların dünyada yaşanan ne kadar olumsuz olsa da durumlar için odağınızı olumlu olanda tutmaya çalışın. Olumsuza odaklanarak, eleştirerek dünyada yaşamı daha da kötüye taşımaktan başka bir şey yapmadık. Şimdi yeni bir bakış açısını benimseyelim. Karanlığın içindeki en ufak aydınlığa odaklanıp onu büyütelim. Kendimizi ve dünyamızı aydınlatalım.

Yolumuz Aydınlık Olsun...

05.07.2015


Yasemin Derya Metin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder