Sayfalar

24 Oca 2019

Şifalanma


Bir çok kişi dünyada ruhsal gelişimine hastalıkları dahil ederek gelip, hastalık deneyimleri ile yaşamını sürdürüyor.

Bu yazı, tekamülünü hastalıkla yapma planını değiştirmek isteyenler için bireysel çalışma programı. Özgür irade gereği bir başkası adına lütfen bu çalışmaları yapmayın ya da hastalık deneyimi yaşayan çevrenizdeki insanları zorlamayın. Her şey zamanı geldiğinde
ortaya çıkar.


İnsanlar, mikroorganizmalar ve tüm canlılar mükemmel bir tasarım harikası. Bilim bu tasarım harikasını bize anlaşılır kılıyor. İnsan mucizesini Tıp bilimi harika bir şekilde çözümlüyor. Hastalık sürecinizde modern tıp ile barışık olun. Modern tıp ile barışık olduğunuzda en doğru tıbbi ve enerjisel tedavi ile karşılaşırsınız. Hekimler bizim dünyada daha uzun süre ve daha sağlıklı yaşamamız için mucizevi yöntemlerin kapısını açıyorlar.

Tıbbi tedavinize devam ederken bu çalışma planını da destek olarak yaşamınıza dahil edebilirsiniz. Ruhsal planınızla uyumlu olarak sizi rahatlatacak çalışmalar. Eğer yaptınız ve kendinizi iyi hissetmiyor ya da değişim hissetmiyorsanız bu çalışma planını bırakabilirsiniz.

1. Adım
İlk olarak kendi özgür iradenizle sağlıklı yaşamayı seçmeniz gerekiyor. "Şu andan itibaren ruhsal tekamülümü eğer ilahi olarak uygunsa sağlıklı olarak gerçekleştirmeyi seçiyorum" niyet cümlesini sessiz ve kendi duyacağınız kadar sesli olarak bir kaç kere tekrarlayın.

2. Adım
Siz ya da atalarınız geçmişte herhangi bir insana, canlıya ya da dünyaya zarar verdiyseniz, bu durumu şifalandırmadan sağlıklı olmanız ilahi olarak uygun olmayacaktır. Bu alanı şifalandırmak için "hastalık deneyimini yaşamama neden olan bana ya da atalarıma ait şifalanması gereken tüm alanların şifalanmasını seçiyorum" niyeti ile şu meditasyonu yapın.



3. Adım
Hastalıkların ortaya çıkmasının tıbbi olarak çok farklı sebepleri var. Enerjisel olarak baktığımızda, her hastalığın belirli bir titreşim alanı var. Siz bu titreşimleri yaşamınızda tutmaya devam ettiğinizde hem iyileşme sürecini uzatırsınız hem de hastalık iyileşse bile yeniden ortaya çıkma durumu olur. 

Enerji alanınızı, hislerinizi, duygularınızı ve düşüncelerinizi ne kadar yüksek frekansta tutarsanız yaşam kaliteniz değişir. Etrafınızdaki düşük titreşimlerin temizlenmesi için "şu an yaşadığım sağlık sorununu yaşamama neden olan tüm bağlantılı enerjisel alanların temizlenmesini seçiyorum" niyeti ile bu meditasyonu yapın.





4. Adım
Yaşadığınız hastalık ya da hastalıkları şifalandırmak için "ruhsal planımla uyumlu olarak bu meditasyondaki onaylamaları kabul ediyorum" niyeti ile bu meditasyonu yapın.



Meditasyona başlamadan her bir çalışma için niyet ettiğiniz için uyusanız bile şifa alanınızda çalışacaktır.

Enerji çalışmaları sizin bilinç ve bilinçaltı düzeyde verdiğiniz izinlere göre değişkenlik gösterir. Kendi yaşamınızı gözlemleyerek ne kadar yapmanız gerektiğini fark edersiniz. 3 yılın üzerindeki bir sürede yaşadığınız hastalıklar varsa bunlar için çalışmayı minimum 7 kere sizin için uygun aralıklarda yapabilirsiniz.

Bu çalışmalardan sonra yaşamınıza meditasyonları dahil etmek isterseniz, Yasemin Derya Metin ve Meleklerle Gücünüzü Keşfedin kanallarına abone olabilirsiniz.

Şifalı bir ömür diliyorum.

24.01.2019

Spiritüel Rehber Yasemin Derya Metin 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder