Sayfalar

13 Mar 2019

Merakın Dengelenmesi ve Kuşkunun Arınması Çalışması


İnsan şuurlu evrimleşmesi gereken bir varlık. Bu da bizim idrakımızı, bilincimizi, zihnimizi, aklımızı, mantığımızı, beynimizi doğru ve dengeli kullanmamız sonucu olabilir.

Merakın Dengelenmesi Çalışması

Merak; bizim öğrenme isteğimiz. Ancak merakı dengelemediğimiz zaman yani onun kölesi olduğumuzda bizi her türlü bilgi alanına yönlendirir. Işık boyutuna tekamül etmeyi özgür irademizle seçiyorsak; pozitif ve aydınlık olmayan bilgi kaynakları bizi sadece geçiktirir.



Eğer ruhsal tekamülünüzü dengede ve saflaşarak ilerletmeyi seçiyorsanız o zaman merak alanınızı programlamalısınız.


  • Şu andan itibaren dünyasal ve ruhsal gelişimim için ilahi olarak bilmem gereken ışık bilgisini bilmem gereken zamanda bilmeyi seçiyorum. 
  • Sahip olduğumun merakın şu andan itibaren beni sadece pozitif ve aydınlık kişi ve öğretilerle bağlantılı ışık bilgisine ulaştırmasını seçiyorum. 
  • Daha önceki seçimlerim bu alanların dışına alan açtıysa ışık bilgelerinin benimle uyumsuz bu alanları kapatmasını seçiyorum. 
  • Merakımla alanıma girmiş olan ışık olmayan bilgi ve bilgeliklerin ışık bilgisi ile değiştirilmesini talep ediyorum. 
  • Merakımın ışık bilgeliği alanında dengelenmesini talep ediyorum.
Bu niyetleri yaptıktan sonra alanınızda var olan ışık olmayan her şey arınmış olur.

Yaşamınız içinde herhangi bir durumda merakınız aktif olduğunda "şu an ilahi olarak bilmem gereken bir bilgiyi mi merak ediyorum" sorusunu içsel olarak sorun. Daha sonra "ışık olmayan bir bilginin peşindeysem şimdi ışık bilgelerinin beni güvenli bir şekilde durdurmasını seçiyorum" niyetini yapın. Bu niyet sonrası eğer konu hala zihninizdeyse bilmeniz gereken bir bilgidir. Unuttuysanız ya da internet kesintisi, telefon görüşmesi kesintisi gibi engellemeler ortaya çıkıyorsa konuyu araştırmayı bırakmanız sizin hayrınıza olacaktır.

Bilgi karmaşasına düştüğünüzde de zihinsel berraklığa erişinceye kadar "özür dilerim, beni affet, teşekkür ederim, seni seviyorum, aloha ve indigo" kelimelerinin hepsini ya da sadece birini kullanabilirsiniz.

Kuşkunun Arınması Çalışması 

Kuşku Türk Dil Kurumu Güncel Sözlüğünde

1. isim Bir olguyla ilgili gerçeğin ne olduğunu kestirememekten doğan kararsızlık, kuruntu, işkil, şüphe, acaba, şek
2. ruh bilimi Başkalarının iyi niyet ve amaçlarını kötüye yorarak işkillenme duygusu
olarak tanımlanmış. Bu tanımlardan da anlayacağımız üzere ruhsal konular bize kanıt sunamadığı için kuşku içinde kaybolduğumuz zamanlar sık olabilir.

Kuşku kişinin hem dünyasal hem de ruhsal alanda kilitlenip ilerleyememesine neden olduğu için kuşkudan olabildiğince zihnin arındırılması gerekiyor. Kuşku ortaya çıktığında bilinç ve idrak seviyesine çıkamıyoruz.


  • Bana ait ya da kolektif alandan alanıma gelen kuşkuya tutunmama neden olan tüm bilinçaltı çıkarlarımı iptal ediyorum. Buna bağlı her şeyin alanımdan kaynağa gitmesini talep ediyorum. Açılan boşlukların benim frekansıma uygun olarak ilahi gerçeklik bilişi ile dolmasını talep ediyorum.
  • Kendi kendime yarattığım tüm illüzyonları iptal ediyorum.
  • İnsanların ya da enerjilerin bana yarattığı tüm illüzyonu iptal ediyorum.
  • Kendime güvenmeyi seçiyorum.
  • İlahi sisteme ve ilahi plana güvenmeyi seçiyorum.
  • Yaratıcı'ya güvenmeyi seçiyorum.
  • Bu seçimlerimle uyumsuz olan her şeyin öz ışık benliğim tarafından benim frekansıma uygun olarak ve onun üst bilincinin desteği ile eksik bıraktığım alanların onun tarafından arındırılmasını talep ediyorum.
  • İnsan olarak yaşadığım tüm yaşamlarda akıl sağlığım yerinde olarak, ışık ve sevgi boyutu açılımlarının benim frekansıma uygun olarak gerçekleşmesini seçiyorum.
Kendi içinizde kuşku hayatınızdan tamamen arınıncaya kadar bu çalışmayı günlük olarak yapın. Kendinize güveninizin kuvvetlenmesi için bu çalışmayı kendi sesinizle kaydederek gece yatarken dinleyebilirsiniz.

13.03.2019

Spiritüel Rehber Yasemin Derya Metin


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder