Sayfalar

8 Eyl 2018

Alana Bakmak


 

Alana Bakmak

Bazı insanlarda doğuştan bazılarında da ruhsal frekansı açıldıkça ortaya çıkan bir ruhsal yeti alan okumak. Bu yetiye sahip olan kişi var oluşun ilahi yasaları ile hareket etmelidir. Eğer sahip olduğu bu yetiyi kişi başkalarının alanını gözlemlemek için kullanırsa aydınlığın yolunda ilerleyemez.

Dünya planın öncelikli yasalarından olan özgür irade yasası en kısa ifade ile bize şunu bildirir; bu dünyada yaşayan her insan seçim yapma ve kendi alanını belirleme hakkına sahiptir.

Alan okuyucu kişi ya da canlının enerji alanına ancak ondan izin alarak bakabilir. Yaş kaç olursa olsun kontrol etmek için dünyada yaşayan her hangi bir canlının alanını kontrol etme hakkı hiçbir zaman için bir insana ait olamaz. Buna engelli bireyler ve çocuklar da dahil.

Sadece izin veren kişinin alanındaki şifa için alan okuyucu karşı tarafın alanını kontrol etmeli. İzni olmayan alanlara bakmamalı. Bu konunun daha anlaşılır olması için şöyle bir örnek verebiliriz; siz bir insanla kalabalık bir yerde karşılaştınız ve o insan size bunaldığını ilettiğinde siz o insanın üzerinde olan tüm kıyafetleri çıkardınız ve o kişiyi o kadar insanın içinde çırılçıplak bıraktınız. Bu durumda karşı taraf ne hisseder? Aynı durum enerji boyutunda da bu halde olur. Bu durum yaşanmaması için alan okuyucu sadece o anlık şifa için kişinin üzerindeki daha kalın kıyafetlerinden birkaçını çıkarabileceğini hatırlatabilir.

Her birimizin ruhsal ve dünyasal mahremiyeti var. Alan okuyucuların hem dünyasal hem de ruhsal mahremiyete özen göstermesi gerekebilir. İnsanlığın doğasında olan meraktan dolayı çok fazla insan alan okuyucunun bu özelliğini özellikle sevgili için istismar edebilir. Alan okuyucu kendi egosunu dengeleyemediği zaman bu popülerlik hoşuna gidebilir ve bunu kullanabilir. Şifalandırmada eğer kişiler ortak deneyim alanında ise karşı tarafın (olaydaki üçüncü kişinin) alanı, sadece şifa için izinli alanda kontrol edilmeli.

Alan Okuma Yetisini Sonradan Kazananlar

Ben bu yetimi sonradan kazandım. Kazandığım anda tüm bu bilişler ben de açığa çıkmadı. Hem bilmemeden hem de bendeki eksiklerden dolayı yapılmaması gerektiğini yazdığım eylemleri yaptım. Özgür irade yasası her ne kadar benim için önemli olsa da yasanın kurallarına hakim değildim. Eskiden çok kolay hayır diyemediğim içinde içsel olarak sıkıntı hissetsem de insanların başka insanlarla ilgili baskılayıcı sorularına cevap verdim. Benim gibi sonradan bu yetiyi kazanmış ve sahip olduğu bu yetiyi aydınlık yolun kuralları dışında kullanmış olanlar için şifa çalışması yazacağım.

Alan Okuma Yetisini Sonradan Kazananlar İçin Alan Okumayı Şifalandırmak

 “Tüm ışık rehberlerim, ilahi yasa koruyucuları ve Başmelek Raziel lütfen şu an benimle olun. Şu andan itibaren sadece kendimi ve insanları şifalandırmak için ilahi yasalarda izinli olduğum alan okumayı yapmayı seçiyorum. Daha önceden bilerek ya da bilmeyerek yaptığım tüm ilahi yasalarda izinli olmadığım alan okumadan dolayı özgür iradesine müdahale ettiğim her canlıdan özür diliyorum. Başmelek Raziel eğer hak ediyorsam bu yaptığım eylemi ilahi yasalar çerçevesinde şifalandır. Işık rehberlerim lütfen başka insanların ve canlıların alanındaki olmaması gereken enerjilerimi onların alanından onların ve dünyanın frekansına uygun olarak arındırın. İlahi yasa koruyucuları bu yetimi insanlara ışık ve sevgi yolunda kullanmayı seçiyorum. Bu konuda lütfen izinli olduğum gerçek bilgileri bana benim anlayacağım ve algılayacağım şekilde aktarın” bu niyeti okuduktan sonra gözlerinizi kapatın ve enerjinin sizi ve tüm canlıları şifalandırmasına izin verin. Akış uzun sürebilir. Dilerseniz uyumadan önce bu çalışmayı yapabilirsiniz. Uyku esnasında da bu enerji akışı devam eder. İçsel olarak bunu bir kere mi yoksa birkaç kere mi yapmalısınız algılarsınız.

Alan Okuma Yetisi Doğuştan Var Olanlar

Bu kişiler için durum biraz daha karmaşık. Kişi kendini bildiği zamandan beri bu hep onun yaşamının bir parçası. Bunu paylaşmadığı sürece de bunun her insanda olmayan bir özellik olduğunu bilmeyecek. Elbette ruh bir öğreti ile geldiği için kişi doğuştan bu yeti ile geliyor. Her birimiz ayrı planlar için bu dünyaya geldik. Ruhsal görevlerle ilgili genelleme yapmamam gerektiğini hem bende olan açılımlarla hem de çalışmalardaki açılımlarla öğrenmiş bulunuyorum. Bu nedenle herhangi bir şeyden dolayı ruh bunu seçmiştir diyemem. Sadece şu an kişinin kendi yaşam alanını rahatlatmak ve yüklerinden arındırmak için bu yazıyı yazıyorum. Bu kişiler çok fazla özgür iradeye bilmeden müdahale etmişlerdir ve bunun sonucunda da çeşitli karmik durumlar devreye girmiştir. Bu karma alanına dahil olması kişinin ya kendi ruhsal tekamülü ya da ruhsal görevi için gereklidir. Yazıyı yazmadan önce meditasyon yaparken şu an bana ışık olmayan bir enerji aktarımını birinden aldığım görüntü ortaya çıktı. Ben de sisteme “madem bu enerji pozitif değildi neden ben o kadar yoğun aldım bu akışı” diye sordum. “Orada sana bir oyun oynandı, sen o oyundan daha güçlüydün ileride o alanı çözümlemen için o yoğun akışa izin verildi” cevabını aldım. Ruhsal görev alanında her hangi bir alana ilahi yasalar doğrultusunda girebilmek için o alanın sizin alanınıza giriş yapması gerekebilir. Doğuştan bu yetiye sahip olanlar içinde ilahi yasalar doğrultusunda enkarnasyonu programlanmıştır. Bu kişilerin yapması gereken çalışmayı paylaşıyorum.

Alan Okuma Yetisi Doğuştan Var Olanlar İçin Alan Okumayı Şifalandırmak

Bu çalışmayı mutlaka yatarken yapmanızı öneririm. Tüm ışık varlıkları ve yasa koruyucuları şu an bu şifaya dahil olacak tüm Başmelekleri alanıma davet ediyorum. Başmelek Mikail şifa süresince yaşam planımı korumaya al lütfen. Yasa koruyucuları şu andan itibaren ilahi yasalarda bu yetimi kullanarak insanlara sevgi ve ışık yolunda yardımcı olmam için bilmem gereken ilahi yasaları bana benim dünyada bunu uygulayacağım şekilde öğretin. Tüm ışık varlıkları bu yaşamımda ilahi yasalar çerçevesinde yaptığım tüm alan okumalarla ilgili olarak benim için ve tüm canlılar için olması gereken her ne ise neşe ve sevgi boyutunda bu şifayı gerçekleştirin. Sevgili Başmelekler her bir canlının frekansına uygun olarak onlara özrümü ve sevgimi iletin. İlahi olarak kapanması gereken tüm alanları kapatın. Sevgili Başmelekler yapmış olduğum davranıştan dolayı benim alanımda olan tüm dengesizliği sevgi ve ışığın dengesine getirin. Doğal alışkanlıktan dolayı anlık yapmamam gereken anlarda alan okuma alanımda aktif olduğunda lütfen durmamı bana hatırlatın. Her şey için kendimi bağışlıyorum” niyetini okuyup yatağınıza uzanın. Gece gördüğünüz rüya her ne olursa olsun bunun şifanın bir parçası olduğunu bilin. Sabah uyandığınızda çalışmayı tekrarlamanız gerekip gerekmediğini hisseder ya da algılarsınız. Birkaç kere yapabilirsiniz.

Bireysel Alanınızı Kontrol Altına Almak

İster alan okuyucu olalım ister olmayalım bu duruma her birimizin maruz kaldığını algılıyorum. Bu sadece insanda olan bir yeti değil, dünya dışı yaşam formlarında da bu alan aktif. Negatif ya da karanlık dünya dışı yaşam formları bizleri kontrol altında tutmak için bu alanı kullanıyorlardır. Panik yapmamızı gerektirecek bir durum yok. Sadece alanımızın kapanmasını ve arınmayı talep edebiliriz.

Bireysel Alan Kapama ve Şifalandırma

Bu çalışmayı da yatarken yapmanızı öneririm. “Başmelekler, ışık varlıklar ve yasa koruyucuları benim frekansıma uygun olarak lütfen alanıma gelin. Var oluştaki artık ilahi olarak kapanması gereken tüm açık alanlarımı kapatın. Daha önceden bu açık alan aracılığıyla alanıma giriş yapmış olan benim tekamülüme hizmet etmeyen her şeyi alanımdan benim günlük yaşamımı sağlıklı ve enerjik bir şekilde gerçekleşecek şekilde arındırın. Bilmeden herhangi birinin alanına giriş yaptım ya da o kişinin alanına giriş yapılmasına aracılık ettiysem buna maruz kalmış herkes içinde ilahi şifayı gerçekleştirin. Kendimi ve bu olaya dahil olmuş herkesi bağışlıyorum” niyetini yapıp uykuya dalın. Gece boyunca şifa alanınızı tamamen temizleyecektir.

Bu çalışma sonrasında fal baktırmayın fal baktırdığınız da alanınız yeniden açılır. Sonrasında aynı arınmayı hak eder misiniz bilmiyorum. Bizler özgür irademizle bir davranış sergilerken ilahi boyuta şu mesajı iletiriz. Ben burada seçimimi yaptım ve sonuçları da her ne olursa bunu kabul ediyorum. Herhangi birinden enerji çalışması ya da başka herhangi bir çalışma aldıktan sonra çalışma sonrasında “bu kişiye alanımı kapatıyorum” niyetini yapıp alanınızı korumaya alın.

Lütfen sadece size ait olan çalışmayı yapın.

Sevgi ve Bilgelik Her an Bizimle OLsun…

08.09.2018

 
Bu sitedeki tüm içeriğin enerjisel alanı kişinin dünya ve doğa ile ilişkisindeki saygıya göre değişir. Kişi dünyaya karşı fiziksel ve enerjisel çevre sorumluluğunu aldığında enerji alanı hak edişince artar. Kişi dünyaya karşı umursamaz ve sömürü temelinde olursa enerji alanı hak edişince azalır.
_

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder