Sayfalar

25 Eyl 2021

Şikâyet Farkındalığı

Şikâyet Farkındalığı 

Var olmuş her yaratılmışın olmasının bir nedeni var. İnsan ve diğer tüm yaratılmışlar bu nedeni bilmiyor. Nedenlerin hepsini Yaratıcı biliyor. İnsan olarak biz şikâyet ederek; aslında Yaratıcı’ya “ben senin yarattığından ve kurduğun sistemden hoşnut değilim” bilgisini farkında olmadan iletiyoruz. Yazının buradan sonraki kısmı Allah’ı sevdiğini hissedenler ya da ifade edenler için olacak. Yaratıcı sevgisini ya da AŞKını henüz deneyimlemeyi seçmeyenleri şu an yazacaklarım ilgilendirmediği için okumamayı tercih edebilirsiniz. 

Biz bu evrende düaliteyi öğreniyoruz. Düalite de var ve yokla öğrenme şekli. Eski enerjide bu var ve yok çok daha uç noktalarda ve sert deneyimlenmesi gerekirken; yeni enerjide bunu daha denge merkezine yakın ve yumuşak deneyimleyebiliyoruz. 

Eski enerjideki öğrenmeye var ve yok; yeni enerjide ise var ve daha az var diye özetleyebiliriz. 

Yazdıklarımı örneklemem gerekirse; 

Eski enerjide bir ruh kendine deneyim programı için sevgiyi öğrenmeyi programlamış diyelim. O zaman çekirdek ailesinde ve yakın çevresindeki arkadaşlarının ona sunması gereken hizmet sevgisizlik olur. Onu sevmeyerek onun dünya realitesinde sevginin anlamını anlaması için zorlarlar. Bu ruh sevgiyi bulmak için ya içine dönüp kendini sevmeyi öğrenir ya da dünyada ona sevgiyi sunan hayvanlara ya da insanlara hizmet etmeye başlayarak sevgisizliğin içinden sevgiyi ortaya çıkarır.  

Yeni enerjide bir ruh kendine deneyim programı için sevgiyi programlarsa neler olur? Çekirdek ailesinde ve yakın çevresindeki arkadaşlarının büyük kısmı ona sevgisizlik hizmetini sunarken; bu grup içerisindeki daha az sayıda insan ona sevgi hizmetini sunar. Sevgisizlik programı içindeki insanlar onu gördüğü sevgiyi arttırmak mı yoksa kendiler gibi sevgisizlik hizmet yolunda olmayı istediğini ortaya çıkarması için zorlarlar. Bu ruh sevgiyi yaşam gerçekliği yapan insanlardan feyz alarak kendini sevgi hizmetini yapan bir bireye dönüştürebilir. 

Her iki plan içinde de zorlanmalar esnasında insan diğer insanlardan öğrendiği davranış olan şikâyet davranışını kendinde geliştirip; aslında kendi öğretisinde var olması için Yaratıcı’dan talepte bulunduğu düalitenin yokluk deneyim alanındaki konular için şikâyet etmeye başlar. Bu işleyişten dolayı bizim dünyada düşüncesel ya da sözel yaptığımız her şikâyetin son merci Yaratıcı olmuş oluyor. Sevdiğini ya da AŞıK olduğunu beğenmemek hakiki sevgi ya da AŞKın içinde olabilir mi? Gerçek sevgi ya da AŞK düalitenin içindeki her şeyin hikmetinin ya bilincinde olma ya da anlamasa bile kabullenme halini yaşama olmuş oluyor. 

Şimdi kendimize dürüst olalım ve Yaratıcı’dan şikâyet ettiğimizi kabul edelim ki bunu dönüştürebilelim. 

Şikâyet Döngüsünden Özgürleşmek İçin İlk Adım 

Yüce Yaratıcım, 

Kendi öğrenmem için ruh düzeyinde senden talep ettiğim; insan olarak kabullenemediğim için sözde insanlardan şikayetçi olduğumu ifade ederken aslında Sen’den şikayetçi olduğum her an için af ve bağışlanma diliyorum. 

İlahi hikmet içinde sana iletmem gerekenleri saf niyet bilinci ile ifade etmemi engelleyen her şeyle ilgili insan sorumluluğumu alıyorum; ötesindeki her şeyi sana teslim ediyorum.  

Şu andan itibaren bu yaşam için planladığım öğretileri yeni enerji düalitesi içinde var ve daha az var ile öğrenmeyi hak ediyorsam; planlarımın yenilenmesini talep ediyorum. Hala eski enerji düalitesinde var ve yokla öğrenme deneyimlerim için de Senden yardım talep ediyorum. 

Bilinçli olmayı düalitenin negatif kutbunu büyütme diye tanımladığım için kendi hayatımda var ettiğim illüzyon şikâyet programlarının hepsini iptal ediyorum. Bununla bağlı bağlantılı her şeyi varoluşa bir daha gelmemek üzere kaynağa teslim ediyorum. Açılan boşluklar hakikat şifası ile dolsun. 

Senin sevginden ve/veya AŞKından şikâyet ederek kendimi uzaklaştırdığım dönüşümüme ve gelişimime hizmet etmeyen her şeyi durduruyorum ve iptal ediyorum. İlahi işlem için her şeyi sana teslim ediyorum. 

Egomun ya da nefsimin ve zihnimin ortaya çıkardığı beni olgunlaştıramayan şikâyet programlarını ve bu programlarla büyüttüğüm her şeyi iptal ediyorum. Bütün bunlarla bağlantılı her şeyi varoluşa bir daha dönmemek üzere kaynağa gönderiyorum. Açılan boşlukların koşulsuz sevgi enerjisi ile dolmasını seçiyorum. 

Kolektif bilinçten direkt ya da dolaylı olarak alanıma dahil olmuş şikâyet programı ile direkt ya da dolaylı bağlantılı her şeyi Sana teslim ediyorum. Bu alanların bir daha varoluşuma dahil olmaması için kendi sorumluluğumu yüzde yüz alıyorum. Kendi sorumlu olduğum durumları şifalandırmak için Senden yardım istiyorum. 

Şikâyet ile İlgili Kendi Sorumluluklarımızı Arındırmak 

Bu dünyada şikâyet ettiğimizde bizde şikâyet programının büyümesine vesile oluyoruz. Bu hem kendi hayatımızı karmaşıklaştırıyor hem de dünyada yaşayan diğer insanların hayatını karmaşıklaştırıyor. Bu karmaşayı dönüştürmek için daha önce yaptığım çalışmaları buraya aktaracağım. Her birimiz kendimize uygun olanlarla ortaya çıkardıklarımızı arındıralım. 

Kendi adımıza adım atınca burada yazılanların ötesinde yapılması gereken çalışmalar varsa onlarda kalbimize dolacaktır.  

Şikâyet Programını Deneyimlemeyi Seçen İnsanlarla Birliktelik Zamanın İlahi Dengede Olabilmesi 

“Ben insan olarak şikâyet konusu ile sorumluluğumu yüzde yüz alıyorum. Bu programdan ilahi zamanda kolayca özgürleşmeyi seçiyorum. Özgürleşmeyi seçmeyen insanlarla bir araya geldiğimde kendi sorumluluğumu alıyorum. Özgürleşmeyi seçmeyen insanın özgür irade seçimine saygı duyuyorum ve bu seçimini değiştirmesi adına ona istemediği bilinç, bilgi ve enerjileri akıtmamayı seçiyorum. Onun programlarının, inançlarının, enerjilerinin ve bilinçlerinin benim alanıma geçmesine iznim yok. Şikâyetten özgürleşmeyi seçmeyen insan ya da insanlarla bir araya geldiğimde ilahi AŞK koruması hak ettiğim şekilde alnımda olsun.” 

Şikâyetin hayatımızda olmadığı; insanlarla ve Yaratıcı ile kalben güzel sohbetler yaptığımız günler bizimle olsun. 

25.09.2021 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder