Sayfalar

29 Mar 2020

Dünya Frekansı ile Uyumsuz İnsanlık Programları

Dünya Frekansı ile Uyumsuz İnsanlık Programları

Bu yazının taslağını 25 Ekim 2019'da oluşturdum. Birçok yazı anında kendiliğinden çıkar ama bu yazı, biz insanlığın bu süreci idrak etmesi için kendini uygun zamana kadar beklemeye aldı.

Şu an dünya üzerindeki her ülke kendi içinde Covid-19 virüsü ile ilgili bir hayatta kalma programı uygulamaya başladı. Daha önce yaşanmış salgınlar gibi bu salgın sonunda da hayatta kalacak insan ırkı yaşamı yeniden hayata devam edecek.

Bu süreci her insan kendi içine dönüp kendi içindeki felsefik öğretilerdeki erdemli insan, tasavvufi öğretideki kâmil insan/insan-ı kâmil ile uyumsuz kişilik özelliklerini dönüştürmek için kullanması tüm insanlığın yeniden böyle bir deneyim yaşamaması için gerekli bir durum.

Bu dünyada hem kendi seçimlerimizin sonucunu hem de diğer insanların seçimlerinin sonucunu yaşıyoruz. Bu seçim siyasi bir partiyi seçmek demek değil. Bir insanın kendi yaşamı için yapmış olduğu her seçim ya da seçimsizlik tüm insanlığı etkiliyor.

İnsanlık olarak ya aşağıdaki programları artık bırakırız ya da bu dünya planından ayrılırız. Bu insan eliminasyonun zamanı hakkında bir öngörüde bulunmak sadece kibir göstergesi olabilir. İlahi zamanı bilen tek güç Yaratıcı. 

İnsanlık Olarak Özgürleşmemiz Gereken Programlar
  • Sömürü
  • Kurban bilinci
  • Seks dengesizliği
  • Bağımlılık
  • Saygısızlık
  • Suçlama
  • Köleleştirme
  • Manipülasyon
  • Hükmetme
  • Saplantı
  • Kurtarıcı
  • Güvensizlik
  • Açgözlülük
  • Bencillik
  • Fedakârlık
  • Yok sayma
  • Küstahlık

Son günlerde bu programa sahip olan insanların hayat içinde ne kadar görünür olduklarının farkındasınızdır. Peki, kendi içinizdeki bu parçalardan var olanların ne kadar farkındasınız? Şu an önemli olan bu. Kendi gerçekliği ile yüzleşmek isteyenler haydi bakalım birlikte bu programı tespit edelim ve irademizi bu konuya odaklayarak dönüşüme azmedelim.

Tespit

Elinize bir kâğıt kalem alın, sonra yukarıdaki her program için ayrı ayrı aşağıdaki cümle ile nokta nokta olan yere her bir programı sorun.

"İlahi gerçeği bilmeyi seçiyorum. Ben .... programına sahip miyim?" 

Bunun cevabını almak için dilerseniz kas testi, dilerseniz sarkaç, dilerseniz de bio çubuk kullanın. "Evet" cevabını aldığınız her programı kâğıda not edin.

Bütün sahip olduğunuz programları tespit edip kâğıda yazdıktan sonra, o kâğıdı elinize alın ve "kendi insan gerçekliğimde var olan tüm programların bendeki varlığını kabul ediyorum. Bu zamana kadar bana öğretileri için çok teşekkür ediyorum. Özgür irademle bu programları kendi insan programımda bitirmeyi seçiyorum" niyetini okuyun. Bu sahip olduğunuz programlarla savaşmadan uyum içinde özgürleşmenizi kolaylaştıracaktır.

Şifalanma

Hangi programın hangisi ile bağlantılı olduğunu bilmiyorum. Sahip olduğunuz programı en kolay dönüştüreceğiniz yöntemi size aktarıyorum. Bu özgürleşme her insan için ayrı hızda olacaktır. Dilerseniz sahip olduğunuz programlar için kendi bildiğiniz teknik ve enerjileri de kullanarak sürecinizi kendinize göre hızlandırabilirsiniz.

Yazdığınız listedeki her programın sizdeki seviyesini maksimum 10 olacak şekilde numaralandırın. Yine bunu tespit etmek için iç sesinizi duyamıyorsanız yukarıda yazdığım yöntemlerden herhangi birini kullanabilirsiniz. Numaralandırmanız bittikten sonra, "Yüce Yaratıcı bu dünyada daha huzurlu yaşamak için tespit ettiğim bu programlardan özgürleşmeyi seçiyorum. İnsan sorumluluğumu yüzde yüz alıyorum. Kendi gücümün ötesindeki her şey için senden yardım talep ediyorum. Varoluşumda her an bana yardım ettiğin gibi şimdide yardım edeceğine inanıyorum. Kendi sorumluluğum için şifaya aracı olması adına bu çalışmanın beni şifalandırmasına izin veriyorum" niyetini yapıp aşağıdaki çalışmayı yapın.


 

Bu çalışmayı dinledikten en az 1 gün sonra elinizdeki listede bulunan programlarınıza verdiğiniz puanları yeniden kontrol edin. Tüm programlar sıfır (0) değerine ulaşıncaya kadar yukarıdaki çalışmayı günlük olarak yapabilirsiniz. Yaşamımızda bu programlar yavaş yavaş inşa oldu. Her birinin kendi hızına uygun olarak da arınmasına izin verin. Sabırla çalışmayı belirlediğim sürelere göre çalışarak tamamlayın.

29.03.2020

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder