Sayfalar

24 Tem 2020

Sorumlu Olduğumuz Evren Frekansı İle Uyumsuz Titreşimlerin Arındırılması

Sorumlu Olduğumuz Evren Frekansı İle Uyumsuz Titreşimlerin Arındırılması

Bu arınma alanı bilgi düzeyinde tamamen vakıf olduğum ya da anlayabildiğim bir alan değil. Bu konu ile ilgili bildiğim şu, biz kendi sorumlu olduğumuz titreşimleri temizlemediğimiz sürece daha fazla huzursuzluk ve mutsuzluk yaşamımıza dahil olacak. Bunun olma sebebi de dünyanın frekansının hızla yükseliyor olmasından kaynaklı olarak dünya kendini arındırıyor. Dünyaya insanların bu zamana kadar verdiği dünya frekansı ile uyumsuz her enerjiyi de artık dünya insanlara iade ediyor.

Titreşim ve bu titreşimle bizim bağlantılı olduğumuz alan özsu formu ile ilgili bildiklerimi aktardığım yazıların ve videonun linkini ekleyeceğim. Lütfen önce o linklere tıklayarak okuyun ve izleyin.

Titreşim ve Frekans yazısını buraya tıklayarak okuyabilirsiniz.

Özsu Formu yazısını buraya tıklayarak okuyabilirsiniz.

Özsu Formumuzun Kendi Bilgeliğimizle Arındırılması videosunu da buraya tıklayarak izleyebilirsiniz.

En son videoyu çektikten sonra konuyu tam anlamasamda arındırma yapmaya ve bu konu için yardım talep ettim. Bu konuda ilahi olarak ruhsal varlıkların yardım edebilmesi için bizim gerçekten sorumluluk alıp, hayatımızı yeniden düzenlemedeki kararlılığımızın olması gerekiyor.

"Aman dünyada kimsenin umurunda değil, herkes keyfince yaşıyor bana ne canım" dediğinizde enerji alanınızda durmaya başlıyor ve titreşimler alanınıza dahil olmaya devam ediyor.

Titreşimi bir çok şekilde yayıyoruz. Makinelerle, araçlarla, nesnelerle, kendi sesimizle, sesli olarak herhangi bir şey dinlerken ya da izlerken, koşarken, yürürken, dans ederken, atlarken, zıplarken gibi. Bazı titreşim yaydığımız durumlar elimine edilemezken bazılarını elimine edebiliyoruz ya da minimize edebiliyoruz.  Onun için de bu çalışma sürekli yapılması gereken bir çalışma haline gelmiş oluyor.

Kendime yaptığım ya da başkalarına yaptığım çalışmalarda bu zamana kadar alanda olan başkalarına ait enerjiyi ya şifalandırmayı ya da kaynağa göndermeyi seçtim. Tüm çalışmalarımı bu yönde yaptım. Titreşimler için bunu yapmamızın mümkün olmadığını kişiye iade edilmesi gerektiğini fark ettim. Onun için bu çalışmada kalben istemesem de ilahi olarak olması gereken bu olduğu için diğer insanlara titreşimlerini iade eden temizleme cümleleri yazacağım.

Arınma Çalışması

Kendi Sorumlu Olduğumuz Alanın Arındırılması

Dilerseniz bu bölümü ses kaydı yapıp, günlük dinleyerek arınmanızı gerçekleştirebilirsiniz.

Frekans ve titreşimle ilgili işim dışındaki alanlardan bildiğim bu kavramlarla ilgili ilahi gerçek olmayan bilgileri alanımdan kaynağa gönderiyorum. Ruhsal rehberimin ilahi gerçek frekans ve titreşimle ilgili bilmem gereken bilgiyi tanımlamasına izin veriyorum.

Varoluştan bu zamana kadar varolduğum tüm yaşamlarda evren frekansı ile uyumsuz benim yaydığım hala varlık sürdüren titreşimlerin varoluştan kaynağa dönmesini ve açılan boşlukların sevgi enerjisi ile dolmasını seçiyorum.

Şu andan itibaren titreşim ile ilgili kendi sorumluluğumu yüzde yüz alıyorum. Kendi sorumluluğum dışında alanıma dahil olmuş titreşimleri de ait olan kişilere iade ediyorum. Ben de eğer başka insanlara kendi sorumlu olduğum titreşimleri yönlendirdiysem onları alanıma alıyorum.

Şu an alanımda olan ve yüzde yüz benim sorumlu olduğum ilahi olarak izinli olduğum titreşimleri alanımdan kaynağa gönderiyorum.

Hayatımı konforlu yaşarken titreşimlerle ilgili farkındalığımın da kolayca açığa çıkmasını seçiyorum.

Ters dünya titreşim boyutuna dünya yaşamlarımda dahil ettiğim titreşimlerin dünyada hala kalmasına neden olan tüm hatalı verilerim ve anılarım özür dilerim. Bu zamana kadar sizi arındırmadığım için lütfen beni affedin. bana arınma fırsatı verdiğiniz için teşekkür ediyorum. Bana mucizelerin kapısını açtığınız için sizi seviyorum. Aloha, indigo.

Şu andan itibaren işim gereği ya da dünyada kullanılan teknoloji gereği zorunlu olarak yaydığım tüm titreşimin sevgi enerjimle korumaya alıyorum ve bütün titreşimi varoluşa yayılmadan anda varoluşa geri dönmemek üzere kaynağa gönderiyorum.

Bu zamana kadar kendi keyfim ve eğlencem için ters dünya titreşim boyutunun büyümesine neden olduğum kendi bedenimle ya da diğer başka herhangi bir şeyle var ettiğim titreşimleri kaynağa gönderiyorum.

Titreşimi büyütmekten haz alan ve tartışma veya kavga potansiyeli olan  insanlara ilahi olarak aktarmam gereken bilgileri sadece enerji paketi olarak onun alanına bırakmayı seçiyorum. Onun dışında onlarla üçüncü boyutta iletişime geçmeyi seçmiyorum.

Şu andan itibaren zorlu olmadan kendi özgür irademle yayacağım titreşimin sorumluluğunu da alıyorum.

Her gece uykuya dalmadan önce gün içinde yaydığım sorumlu olduğum tüm titreşimleri arındırmayı hatırlamayı seçiyorum.

Eğer ilahi olarak evrendeki kendi sorumlu olduğum titreşimleri arındırmak için hak ediyorsam, Yaratıcı'dan ilahi yardım talep ediyorum.

Kendi Sorumlu Olmadığımız Alanların Dengelenmesi

Herhangi bir insan mekanik ya da doğal sizin alanınıza titreşim yönlendirdiğinde "şu an benim alanıma titreşim yönlendiren kişi her kimse bana gönderdiği titreşimi benim alanıma tekrar dahil olmamak üzere onun özsu formu alanına yönlendiriyorum."

Bir çok insanın dahil olduğu mekanik ya da doğal sizin alanınıza titreşim dahil olduğunda "şu an benim alanıma dahil olan titreşimden ilahi olarak sorumlu olan tüm kişilere şu an alanımda olan titreşimi benim alanıma tekrar dahil olmamak üzere ilahi olarak sorumlu olan tüm kişilerin özsu formu alanına yönlendiriyorum."

Sizi çok rahatsız eden zorunlu olarak maruz kaldığınız teknolojiler varsa "şu an benim yaşam dengemi bozan bu teknolojinin dünyada doğa ile uyumlu titreşim yaymayan yeni neslinin kolayca ve ekonomik olarak ortaya çıkmasını engelleyen tüm hatalı verilerim ve anılarım özür dilerim. Bu zamana kadar sizi arındırmadığım için lütfen beni affedin. Bana arınma fırsatı verdiğiniz için teşekkür ediyorum. Bana mucizelerin kapısını açtığınız için sizi seviyorum. Aloha, indigo."

Bunlar her birimizin ortak arındırması gereken alanlar. Eğer kendimize özgü alanlar varsa bu çalışma ile alan dengeleneceği için yapmamız gerekenleri kolayca yapacak ve idrak etmemiz gerekenleri daha kolay idrak edecek hale geliriz.

Tüm evrenle uyumlu olduğumuz güzel günler bizimle olsun.

24.07.2020 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder