Sayfalar

23 Kas 2020

Cesurca Yaşama İzni

Cesurca Yaşama İzni

Toplum tarafından kabul görmek isteyen bir programınız varsa yaşamınızla ilgili seçimleri cesurca yapsanız bile tanımadığınız insanlar içinde yeterince cesur olamayabiliyorsunuz.

2013 yılında on yıl boyunca fiilen çalıştığım kimya mühendisliğini mesleğimde artık çalışmayı tercih etmemeyi seçtiğim anda alttan bu zamana kadar çalışan programın bitiş zamanı geldiği için sizlerle buluşuyor.

2013 yılındaki yaşam yolculuğum önce daha mantığa uygun yaşam koçluğu yapma tercihimle başladı. İçeriği tam olarak bilinmese de bir çok insanın yaşam koçluğu kelimesine aşinalığı vardı. İlk adımı daha kabul görür bir seçimle yapmıştım. 2015 yılında ise artık bu iş yeni bir hale evrilmişti, yaptığım işi en doğru ifade eden etiketin spiritüel rehber olması gerektiğini fark etmiştim ve artık etiketimi spiritüel rehbere dönüştürmüştüm. Bu etiket kendi dünyamda beni çok mutlu eden bir etiketti. Etiketten dolayı değil elbette yaptıklarımdan dolayı çok mutluydum. Hala da mutluyum.

Ne zaman ki bilimsel alana yakın bir insanla ya da insanlarla tanışma durumum olursa içten içe huzursuz oluyordum. Kendimi nasıl ifade edeceğimin sıkıntısı ortaya çıkıyordu.

Bu hafta sonu artık bu program bitmeyi seçmiş. Önce cumartesi günü arkadaşımla konuştuğumda tek bir insan olarak iki ayrı hayat enerjisi olduğunu fark ettim.

Pazar günü de Sinan Canan hocanın yaptığı İFA serisinin üçüncü kitabı Sınırları Aşmak kitabının 6 saatlik lansman canlı yayınını Youtube kanalından izledim. Sinan Canan beynimdeki bilgi açlığını en anlaşılır bir şekilde gideren kişi. Konuşmayı çok sevdiği için Youtube'da çok fazla videoya ulaşıyor olmak da benim için avantaj. Bu zamana kadar hiç bir yayınını başladım mutlaka bitirmeliyim diye izlememiştim. Dün akşam ki 20:00'de başlayan yayını çeşitli nedenlerden dolayı izlemeyi 05:00'te tamamlayıp, yattım. "Kendini bil" ve "sınırları aş" cümleleri Sinan Canan, Mustafa Can ve tüm katılımcılar tarafından o kadar çok tekrarlandı ki benim şifa alanım izlerken açılmıştı.

Kendi hayatıma baktığımda bir çok insanın cesaret edemeyeceği bir seçim yapmış olsam da kendi gerçekliğimde yeterince cesur olmadığımı fark ettim. Bu konuda daha cesur olarak yaptıklarımı insanlar anlasa da anlamasa da AŞKla yaptığım bu işi bilmeyenlere anlatarak onların da yaşamına yeni bir pencere açabilme iznini kendime verdim. Utanacak, sıkılacak ya da böbürlenecek bir iş yapmıyorum. Çok sevdiğim kendine özgü olan bir iş yapıyorum.

Bilmeyenlere yaptıklarımı ifade etmeden kaçınmamın sebebini kendime rüyamda itiraf edebildim. Belki on ayrı senaryo içinde hepsinde de hiç tanımadığım insanların bana ne iş yaptığımı sorduğu anlardaki içsel karmaşamın sıkışıklığını yaşadım. Uyanınca bu rüyaların şifalanması için çalışma yaptığımda bu işi saf niyetle yapmamış insanların kişiliğinin spiritüellik alanına yapışmış olmasından kaynaklandığını fark ettim. Bu farkındalık beni rahatlatıp özgürleştirdi.

İnsanın kendi kişiliği nedeniyle ortaya koydukları bir mesleğin gerçekliği olmamalı. İş hayatı içine girdiğim 2001 yılı itibariyle çalıştığım yerlerde, müşterilerimizde ve tedarikçilerimizde bir çok insanla karşılaştım ve her biri kendi kişiliğinde var olan özelliklerle o işi icra ediyordu. O insanların kişiliği nedeniyle ben kimya mühendisliğine duyduğum sevgiden vazgeçmemeyi deneyimlemiştim; aynısını neden AŞKla yaptığım işi yaparken yapmayacaktım ki?

2013 itibariyle geçiş yaptığım dönüşüm yolculuğu alanında hem bu sektörde olan insan tarafından hem de benden hizmet alan insanlar tarafından dolandırılmayı deneyimledim. Bunlar spiritüel rehberliğin kendi gerçekliği değildi, bunlar karşılaştığım kişilerin gerçekliğiydi. Onlar bana hangi alanlarda ne yapmam ve ne yapmamam gerektiğini öğretti. İnsanlar kişisel gelişim ya da ruhsal gelişimle ilgili iş kolunda çalışsalar da bu alandan hizmet alsalar da dürüst olmayı seçmeyen insan dürüst olmuyordu. Bu kişiler bana güzel bir niyet yapmayı öğrettiler. Bu niyet de sadece beni dolandırıcılığı yaşamının bir parçası yapmış insanların ötesinde beni yoracak her şeyden korunmanın kapısını açtı. Maddi kaybım olsa da manevi olarak bana çok büyük bir kapı açılmasına aracılık ettiler. Bunun için hepsine teşekkür ediyorum. Eğer ilahi olarak uygunsa da bu kişilerle varoluşta düalitenin deneyimlendiği herhangi bir yaşamda bir araya gelmemeyi seçiyorum.

Sizlere de yaşadığım deneyimlerin örnek teşkil etmesini diliyorum. Öz varlığınızın farkında olun. Lütfen hayatınızda yaptığınız kendi öz varlığınızın değerleri ile diğer insanlara ve dünyaya pozitif odakta hizmet eden bir alanda yaşamayı seçtinizse bu alanı soran herkese cesaretle ifade edin. İnsanlığın daha iyi yaşaması için ruhunuzun bildiğini ortaya çıkarıyorsunuz bu çok kıymetli ve değerli. Kaosu yücelten insanların sizi görünmez hale getiren programlarını yaşamınızda yapmalarına izin vermeyin. Kendi özgünlüğünüzle bu dünyada yapmanız gerekenleri saygı odağında cesurca yapın.

Biz cesaretle kendi gerçekliğimizi anlatmadığımız sürece insanlık bencillik programı içinde kendi yok oluşunu yaşamaya başlayacak. Adım atmazsak onların yaşadığı bu gerçekliği bizde zorunlu olarak yaşayacağız. Nasıl bir yaşam sürmek istiyorsunuz düşünün ve karar verin. 

Ben ruhumun bildiği pozitif insanlık gerçekliğini şu andan itibaren deneyimlemeyi seçiyorum ve bu seçimimle ilgili tüm sorumluluğu alıyorum. Yaratıcı'nın izin verdiği hak ettiğim pozitif ve aydınlık ruhsal varlıklar ve insanlar tarafından bana verilecek ilahi yardımı da kabul ediyorum. İnsan olarak benden öte olan her şeyi de Yaratıcı'ya teslim ediyorum.

23.11.2020

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder