Sayfalar

22 Oca 2021

Hak Ettiğimiz Yaşamı Tezahür Ettirebilmek

 


Hak Ettiğimiz Yaşamı Tezahür Ettirebilmek

Bu konuya dair bildiklerimi daha önce sizlere bir meditasyonla aktarmıştım.



Pazar günü Instagramda yaptığımız Paranın Sizdeki Tanımı canlı yayınları ile birlikte yaratıkların insanlara yapmış olduğu engellemeleri daha derin alanda görmeye başladım.

Bu yazımda amacım Yaratıcı'nın size hak gördüğünü sevgi ile hayatınıza dahil etmenizi hatırlatmak. Bunun dışında başka bir alana hizmet etmiyor.

Bu yazı zihinlerinize hitap etmekten ziyade kalplerinize hitap etmek için ortaya çıkıyor. Kendi hayatınıza şükrederek yaşıyorsanız; ancak kalbinizde sürekli olarak "şu an bulunduğun koşullardan daha iyisini hak ediyorsun, bunu Allah'tan iste" diye sevginin sesi size bir hatırlatma yapıyorsa ve siz bu zamana kadar o sese kulak veremediyseniz bu yazı o sesin görünür hali.

Hırsla buna sahip olmalıyım diyenler okusalar da ilahi olarak onlara pozitif bir etki yapmayacak. Davranışların başlangıç enerjisini hiç bir yaratılmış Yaratıcı'dan saklayamaz. Onun için lütfen alanınızda hırs varsa bu programdan özgürleşin. Duygularınızdan da öfke, kibir, kıskançlık ve nefretten özgürleşin ki kalbinizi daha fazla pozitif duygular, hisler ve enerjilerle doldurabilesiniz.

İnsan kendi gerçekliğinde ne kadar çok pozitif alanı arttırırsa o zaman yaşamına daha fazla pozitifliği dahil eder. Bu zamana kadar olabildiğince pozitif alanda kalmanıza rağmen umutsuzluğa düşecek deneyimler yaşadınızsa o zaman yaratıkların sizin alanınızdan aldığı size ait her şeyi Yaratıcı'dan talep etmeye başlayabilirsiniz.

"Bilerek ya da bilmeyerek; isteyerek ya da zorla Yaratıcı'ya karşı var ettiğim savaşım neticesinde kendi yaratılışımda sahip olduğum; Yaratıcı'nın bana bahşettiğini yaratıklara teslim etme alanlarımın hepsinin ilahi olarak Yaratıcı'nın izni ile Başmelekler tarafından iptal edilmesini talep ediyorum.

Yaratıklara karşı yapmamam gereken eylemleri yaptığım her an için af ve bağışlanma talep ediyorum.

Şu an bu çalışmada bana destek olan tüm Başmeleklerin ilahi olarak benim hakkım olan yaratıklardaki her şeyi ilahi yasalara göre alıp; onların enerjisini kaynakta arındırıp, bana dönmesi gerekenleri bana getirmesini talep ediyorum. Benim alanımda olan yaratıklara ait her şeyi de ilahi işlemi yapması için Başmeleklere teslim ediyorum.

Eğer Yaratıcı katında bu dünya yaşamımda daha sağlıklı, daha mutlu, daha bolluk bereket içinde, daha teslimiyette ve daha AŞK içinde yaşamayı hak ediyorsam. Bunlarında yaşamıma dahil olmasını talep ediyorum.

Şu andan itibaren yaratıklara vermemem gereken maddi ve manevi desteği eyleme geçmeden idrak etmeyi ve gönül ferahlığı ile o kişi ya da kişilere suçluluk duymadan hayır diyerek ifade etmeyi seçiyorum.

İlahi olarak Yaratıcı'dan kendim ve kan bağım olan tüm aile bireylerim için yaratıklardan çok boyutlu korunma talep ediyorum. Evlilik yoluyla benim sülaleme dahil olmuş hak eden her insan için de bu korumayı talep ediyorum."

Hayat döngünüz rahatlayıncaya kadar bu niyeti ya da üstte verdiğim meditasyonu haftalık yapabilirsiniz.

Hak ettiklerinizin bilincinde ve şükründe güzel günler diliyorum.

22.01.2021

Yasemin Derya Metin



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder