Sayfalar

5 Şub 2021

Kendi Birliğimle Bütünleşme Niyeti

 Kendi Birliğimle Bütünleşme Niyeti

Kendi öz varlığımızla bütünleşemediğimiz sürece yaptığımız her çalışmada tamamlanamayan bir alan kalır. Bu tamamlanamayan alan dünyada etkileşimde olduğumuz insanların

tamamlanamayan alanları ile birleşir ve sürekli bir eksiklik haline dönüşür. Bu yazıda yazılanlar bize mucizelerin kapısını açamayacak. Niyetimiz ne kadar saf olursa açılan her kapıdan yaşamımıza daha fazla mucize frekansı girmeye başlayacak. Bu mucizelerin enerjisini yönlendirmek de bizim seçimlerimizle yaşamımızda şekil bulacak.

Bu niyeti kendi sesinizle kendinize hatırlatmanız gerektiği için yazı olarak yazıyorum. Dilerseniz günlük daha çok kelimelere inanarak okuyabilirsiniz.

“Kendi birlik alanımdan kaçındığım her an için kendimden özür diliyorum. Şu andan itibaren dünyasal ve ruhsal her parçamla bütünleşmeyi seçiyorum. BİRİZ alanımın her düşük frekanslı parçamı kucaklayıp, şifalandırmasına izin veriyorum.

Öz yaratıcılığımın, öz güzelliğimin, öz saygımın, öz güvenimin, öz benliğimin, öz kaynağımın, öz değerimin, öz zenginliğimin, öz neşemin, öz mutluluğumun, öz varlığımın, öz kimliğimin, öz kişiliğimin, öz ilahiliğimin insan benliğimde yüzde yüz aktif olmasına izin veriyorum.

Yaratıcı’nın bana bahşettiği BİRİZ alanımın armağanlarını yaşamımda artık görünür kılmayı seçiyorum.

Ben ve Yaratıcı’nın yarattığı her şey çok özel ve çok değerli. Şu andan itibaren Yaratıcı’ya hürmetimin bir göstergesi olarak kendimde dahil Yaratıcı’nın yarattığı tüm her şeyle ilahi olarak saf gerçeklikte etkileşimde olmayı seçiyorum.

İlahi Ben BEN’İM bilincinde saf niyetle bir insan olarak yaşamayı seçiyorum.”

Bu niyet her birimizin kalbini saflaştırsın ve sahip olduğumuz saf sevgi bizi ilahi korumaya alsın.

Bu çalışma bireysel ve herkesin özgür iradesi ile yapması gereken bir çalışma. Bu açıklamayı “sevdiklerim ya da aile bireylerim için yapabilir miyim?” sorusunu aklından geçirenler için yazdım. Sevdiklerinizi ya da aile bireylerinizi saf sevgi ile severseniz zaten bu niyetin enerjisi saf sevgi ile sevdiklerinize ve aile bireylerinize akacaktır. Sizin sevginizde safsızlık varsa bu akış gerçekleşemeyecektir. Sevdiklerinizin ya da aile bireylerinizin ruhsal olarak yükselmesini istiyorsanız; onların kişiliği ne olursa olsun siz onları saf sevgi ile sevin. Saf sevgi karşı tarafın boğuluyor gibi hissetmesine  ya da sizden kaçmasına neden olmaz. Eğer bunları yaşıyorsanız işte o zaman kendi sevginize dönün bakın ve safsızlık sevginizin neresinde onu bulup; onu arındırın.

05.02.2021

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder