Sayfalar

13 Şub 2021

Geçiş İçin Şifa Çalışması

Geçiş İçin Şifa Çalışması

 
Bazen bir insan ölse de ruhu çeşitli nedenlerle ışığa geçemeyebiliyor.

Vefat etmiş aile bireylerinizden ışığa geçememiş olanlar varsa, hep birlikte onların ışığa geçişini sevginizle kolaylaştırmak için bir çalışma yapabiliriz.

"Kan bağım ve soy bağım olan vefat etmiş ve henüz ışığa geçememiş atalarıma sevgimi gönderiyorum. Yaratıcı'dan onlar adına af ve bağışlanma talep ediyorum. Yaratıcı'nın ilahi olarak izin verdiği tüm atalarımın Başmelek Azrail'in ve onunla çalışan tüm ruhsal varlıkların yardımı ile ışığa geçmesini engelleyen benden kaynaklı her şeyi kaynağa gönderiyorum. Benim ben olmama yardım ettiğiniz için hepinize teşekkür ediyorum. Sizlere yaptığım sevgi olmayan her şey için özür diliyorum. Doğduğum sülaleyi ve kendimi sevgimle onurlandırıyorum."

Niyet sonrası dilerseniz kalbinizden sevgi gönderebilirsiniz ya da dua edebilirsiniz.

Bu alan bugün babası vefat eden bir arkadaşım aracılığıyla açıldı. Ona ve bu zamana kadar vefat deneyimi yaşayan herkese baş sağlığı diliyorum. Gidenlerinizin yolu ışık olsun. Geride kalan her bir aile ferdinizin ve sizin kalpleriniz şifalansın ve genişlesin ❤️ acılarınız hafiflesin 🤲🏻

13.02.2021  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder