Sayfalar

31 Ağu 2021

Kara Şeytanın Varlığından Özgürleşmek

Kara Şeytanın Varlığından Özgürleşmek 

Bu yazıyı kara şeytanın fiziksel ya da ruhsal DNA ve gen alanında parça, enerji alanı, titreşimi, frekansı, beni, benliği, vehçesi, veçhesi, bilinci olan insanların özgürleşebilmesi için yazıyorum. Bu kavramların ne ifade ettiğini sorguluyorsanız, bazılarının bulunduğu yazıyı buraya tıklayarak okuyabilirsiniz. 

Bu yazıyı kendimde var olan kara şeytanın tüm oyunlarını bitirince görebildiğim için yazıyorum. Bugüne kadar bende kara şeytanın parçası olduğunu bilmiyordum. Kendini çok güzel kamufle etmiş. Bilinç düzeyinde bilmesem de ruhum 10 Ağustos 2020’de bu alanın şifası için bana yazının görselindeki resmi yaptırmış. O resimle birlikte şifa başlamış. Bir yılın üzerindeki bir zaman boyunca katman katman soymuş ve bugün en çıplak gerçekliği ile yüz yüze geldim. 

Kara şeytan tüm tekâmülsüz planı oluşturan çok zeki bir form. Bu konudaki daha önce yazdığım yazıyı da buradan okuyabilirsiniz. Kara şeytanın varlığından 2017 yılından beri haberdarım ve bu konu için o zamandan beri çalışmalar yapıyorum. Bu çalışmaların hepsinde enerjisel düzeyde hep bir savaş yaşadım. Dün gece yatmadan önce de dünyada çıkmış her savaşın çıkış nedeninin tekâmülsüzler olduğunu anlayınca yaşadıklarıma hiç şaşırmadım tabi. 

Kronolojik olarak tam tarihi bir yerlere not etmediğim için burada da süreci size tarih tarih yazamayacağım. Yok oluşun ve kapanışın bilgisini aktaracağım. 2015 yılında bilinç düzeyinde tekâmülsüzlerin varlığından haberdar olmasam da çok fazla ruhsal grubun pozitif tekâmül yoluna geçişi için Başmelek Zadkiel’le çalışmalar yaptık. 2017 yılında bilgiler açığa çıkmaya başladıkça aslında bu varlık gruplarının hepsinin tekâmülsüz olduğunu anladım. İlk çalışma yaptığım gruplardan biri Orionlu idi. O grup tüm varoluştaki dünya hariç tüm yaratılmıştaki Orion programı taşıyanların her birinin geçişini sağladığının mesajını almıştım. 

2018 yılında tekâmülsüz planın evrende sadece dünya insanın alanında var olmasına izin verildiği mesajını almıştım. Bunun nedenin de özgür irade seçimi olduğu iletilmişti. Bu planın yüzyıllarca sürmesine izin yoktu. Son tekâmülsüz insan öldüğünde bu plan kapanacaktı bunun için de 2018 yaz gün dönümü ile birlikte dünyada tekâmülsüz bir alanı barındıran yeni bir insanın doğmasının izni ilahi olarak bitmişti. Tabii ki tekâmülsüzlerin enerjisel boyutta bu durumu delmek için çok fazla girişimi oldu. Ana plan, yedek planlar, gizli planlar ve görünmez planların hepsi yok edildi. Bu kadar derin alanın bitişi Yaratıcı’nın ilahi varlığı ile gerçekleşebildi. Bu bitiş zamanının geleceğini kara şeytan elbette biliyordu. Ancak bu bilgisini tüm tekâmülsüzlerden gizledi. Tekâmülsüzlere de sonsuz bir yaşam illüzyonu vaad ettiği için tüm tekâmülsüzler gerçekten var olacaklarını sanıyorlardı. Bu sanılarından dolayı sürekli ilahi olarak devreye girmiş yok oluş planlarını iptal etmek için çaba sarf ettiler. 

2019 sonbahar ekinoksu sonrası da kara şeytanın evrende fiziksel ve enerjisel olarak varlık sürdürmesine izin verilmedi. Yaratılmışların bilmediği bir alanda tecrit edildi. Bu tecrit esnasında ona tekâmül etme şansı verildi. Tabii ki sahip olduğu kibirden dolayı bunu kabul etmedi. Bu reddedişi ile birlikte yok oluşu gerçekleşti. Tabii ki dünyada yaşayan tüm tekâmülsüzler onun hala var olduklarını sanıyorlar. Bunun olması için de kendi bilincini evrenin çeşitli alanlarına kopyalayıp yayın yapacak bir teknoloji gerçekleştirdi. Şu an bu yayın sadece Samanyolu Galaksisi’nde devam ediyor. Bunun nedeni de dünyada hala tekâmülsüz deneyimi seçen insanların olması.  

Tekâmülsüz deneyimi seçen insan her parçası ile tekâmülsüzlüğü seçtiği ya da tekâmülsüzlüğün yıkıcı varlığının sürdüğü anlamına gelmiyor. Bende bulunan kara şeytanın parçası kendini çok güzel kamufle etmişti. Onun varlığını fark edebilmek çok zordu. Ayrıca bendeki parça tekâmül etmeyi seçmişti. Bu seçimini gerçekten Yaratıcı’nın varlığının güven alanında ilerlemek için yapmamış. Aydınlık tekâmül yolundaki insanları bu yoldan nasıl saptırılabileceğinin bilgisini toplamak amacıyla yapmış. En basit ifade ile yaptığı şey casusluk. Bu Samanyolu Galaksisindeki alana bilgi akışı gerçekleştiriliyormuş. O alandaki bilinç aracılığıyla da kara şeytana ait herhangi bir şey olan insanın alanında zihinsel karmaşa yaratarak kuşku ve şüphelerle yolunun karışmasına neden oluyormuş. Bendeki parça benim alanımda çok çabaladığını ancak hiçbir tekâmülsüz programı aktive edemediğini ifade etti. Yaratıcı ile ilgili karmaşa yaşıyorsanız kara şeytanla bir şekilde bir bağınız olabilir. 

Bu bilgi akışı sadece kara şeytan alanında bulunuyor. Kara şeytan diğer tekâmülsüzlerle böyle bir bağlantı kuramıyor. Sadece kendi parça ve izlerine bunu yapabilmiş. Yaratılmışlar ne kadar tekâmülsüzlüğü deneyimleseler de Yaratıcı onları ilahi plan ve sistem aracılığı ile yine korumuş kollamış ve her zaman O’na ulaşacakları alanları hep açık tutmuş ve tutmaya da devam ediyor. Burada da ben büyük bir sevgi, şefkat ve merhamet görüyorum. Yarattığı O’na sırtını dönse bile O onların yanında olmaktan hiç vazgeçmemiş. 

Bu dünyaya gelirken yaptığım planın zor olduğunu bilsem de bugün açığa çıkan durum karşısında zor üzeri zor bir seçim yaptığımı fark ettim. Bu kadar zor bir planı bana göre çözen ve kolaylaştıran tek şey Yaratıcı’ya duyduğum AŞK. Kara şeytana rağmen böylesi bir AŞKı var edebildiğim için de Yaratıcı’ya şükrediyorum. O’nun bana desteği olmasaydı bunu yapabilmem imkansızdı. Ben eğer kara şeytandan bir parçayı almadan gelseydim onun bu planın yok olmasını sağlayamazdım. Birçok insanın tekâmülsüz alandan özgürleşmesine aracılık edemezdim. Her şer dediğimiz evrensel gerçeklikte şer değil. O şer mutlaka ki hayra hizmet ediyor. 

İnsan olarak bize düşen kendi varoluşumuzla yüzleşme cesaretinde olmak, bol bol Yaratıcı’ya dua etmek, kalbimizde sevgiyi ve AŞKı var etmek. Bu temel değerler yaşamınızda ise her şer hayra dönüşüyor. 

Gelelim benim kara şeytan olan parçamla sonumuza. Bana anlattıklarından sonra ona “kara şeytan ne yapmış olursa olsun eğer sen izin verirsen Yaratıcı bütün bunları bitirir ve seni saflaştırır” dedim. Tabii o ne yaptı. Kara şeytanla olan bağını devam ettirmeye karar verdi. Ben de “Allah’ım eğer artık bu parçanın bende ilahi olarak kalması zorunlu değilse onu ve bağlantılı olan her şeyi sana teslim etmeyi seçiyorum” diye duamı ilettim. Ben de kalması zorunlu olma durumumu da şöyle açıklayayım; herhangi bir insanda kara şeytan varsa ve onun dönüşümünün olma potansiyeli varsa insanlığa hizmet etmek için bu parçanın bende kalmasının olması gerekmesi. Böyle bir zorunluluk olmadığı için duamı ettikten birkaç dakika sonra o parça benden alındı. 

Ben bunu gerçekleştirebildiysem kara şeytan alanı olan ya da kara şeytanla anlaşma yapmış herkes kendisi için bunu gerçekleştirebilir. Sadece kendinizle yüzleşmeye cesaret edin ve Yaratıcı’ya olan imanınızı güçlendirin. Bol bol dua edin. Tekâmülsüz alanı olan bildiğiniz insanları ve sizde varsa kendinizi yargılamayın. Olan her şey olması gerektiği için oldu. Yaratıcı’nın bağışlayıcılığını talep edip; O’nun sizi saflaştırmasına izin verirseniz her şey AŞKa dönüşür. 

Varoluştaki en yüce güç Yaratıcı, O “OL” dediğinde her şey anda  OLur. 

Yazının başında verdiğim linkte özgürleşmeniz için yapılacak çalışmaların hepsi orada mevcut. Buraya da Yaratıcı ile ilişkinizi AŞKa dönüştürecek çalışmaları ekliyorum. Listedeki size uygun çalışmaları içsel rehberliğinizle yapabilirsiniz. İçsel olarak cevap alamıyorsanız da kas testi ile yapmanız gereken meditasyonları tespit edip yapabilirsiniz. 

Kalben isteyen herkes için benim de duam “Yüce Yaratıcım, benim gibi kara şeytanla kendine yaşam planlamış tüm kardeşlerime, tekâmülsüz yaşam planlamış tüm kardeşlerime hak ettikleri kolaylığı sen bahşet.” 

  

AŞKa yol aldığımız güzel günler bizimle olsun. 

  

31.08.2021 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder