Sayfalar

16 Şub 2023

Sevgi Olmayan Bilinçlerden Özgürleşme

 



Sevgi Olmayan Bilinçlerden Özgürleşme

Evrendeki bilginin insan olarak bir kısmını keşfettik. Bu keşfettiğimiz bilgileri, bildiğimiz kavramlar ve tanımlarla şekillendirerek insanlık planında kullanıma alıyoruz. Bu sayede de kollektif bilinçte yeni bilgi ile bağlantılı bir bilinç alanı oluşturuyoruz.

Kollektif bilinçte var olan bu bilinç alanı dışında da dünyamızda ışık bilgisinden, karanlık bilgisinden ya da çarpıtılmış bilgiden oluşturulmuş henüz insanlık tarafından kavramlaştırılmamış ve tanımlanmamış bilgilerle bağlantılı bilinçlerde bulunuyor. Bu bilinçlerle rezone olan duygular bizde tetiklendiğinde o bilinçlerde bizimle bağ kuruyor. Pozitif duygularımız arttığında bu duygularla rezone olan ışık bilgisi ile bağlantılı bilinçler bizimle bağ kuruyor. Negatif duygularımız arttığında ise bu duygularla rezone olan karanlık bilgisi ya da çarpıtılmış bilgi ile bağlantılı bilinçler bizimle bağ kuruyor.

Eğer pozitif ya da aydınlık tekâmül yolunda tekâmül etmeyi seçiyorsanız karanlık bilgisi ya da çarpıtılmış bilgi ile bağlantılı bilinçlerle bağ kurduğunuzda kendi tekâmül yolculuğunda dengede kalmanız çok zor olur. Bu yazıda özgür iradesi ile seçen insanlar için bu bilinçlerden özgürleşme için bir arınma yazacağım.

Buraya kadar okuduklarınızı anlayıp içselleştirmeniz için okumayı bırakın. Derin bir nefes alıp verdikten sonra gözlerinizi bir kaç dakika kapatın ve kendi içinize yönelin.

İçinizden gelen cevap "evet ben bu bilinçlerden artık özgür irademle özgürleşmeliyim" ise aşağıdaki çalışmayı yapabilirsiniz. Eğer cevabınız "hayır" ise okumayı bırakın. Benim sorumlu olduğum ilahi yasaya uymam gerekenler nedeniyle size bunu beyan ettim.

Özgürleşme Çalışması

"Dünyada yaşayan bir insan olarak ilahi yasalara göre bana verilmiş özgür irade yasası gereği özgür irademle bu çalışmayı yapmayı seçiyorum.

Bu zamana kadar benim ortaya çıkardığım duygular nedeniyle benimle bağ kurmuş farkında olduğum ya da olmadığım, bende tanımlı olan ya da olmayan sevgiye hizmet etmeyen bilinçlerden özgürleşmeyi Yaratıcı'dan talep ediyorum. Yaratıcı'nın bana izin verdiği sevgiye hizmet etmeyen bilinçlerden akıl ve beden sağlığım yerinde olarak özgürleşmek için Başmelek Cebrail'den ve Başmelek İsrafil'den yardım istiyorum. Bu bilinçlerin tekrar benimle bağ kurmaması için Başmelek Cofiel'den duygu yönetimi konusunda hak edişimde olan rehberliği talep ediyorum.

Dünyada bulunan henüz insanlar tarafından kavramı oluşturulmamış, tanımlanmamış Dünya planı ile uyumsuz bilinçlerin ilahi yasalara göre Dünya planından arındırılmasını Yaratıcı'dan talep etme hakkım varsa bu bilinçlerle merakla bağ oluşturmadan, arınmasını talep ediyorum. İnsan olarak benim aklımın ve gücümün ötesindeki her şeyi Yaratıcı'ya teslim ediyorum.

Başmelek Ceramayel'in merak alanımda bulunan beni ilahi bilgiden uzaklaştıran, insan olarak bilincimi ve ruhumu tekâmül ettirmeyen ışık bilgisi ile beslenmeyen programlardan özgürleşmem için rehber olmasını talep ediyorum. Allah'ın bana bahşettiği aklı kendime ve insanlığa hizmet edecek şekilde kullanmamı engelleyen her şeyden özgür irademle özgürleşmeyi seçiyorum.

Erdemli insan ve kâmil insan bilinci ile hayatımda kararlar almamı engelleyen tüm illüzyon bilgilerden ve bilinçlerden özgürleşmeyi seçiyorum. Ruhumun bildiği sevgi bilgeliğine yol almama vesile olacak Dünya planındaki ışık bilgisi ile beslenen insanlık tarafından kavramlaştırılmamış sevgi bilinçleri ile bağ kurup bu bilgileri açığa çıkarma yeti ve yetkinliğine sahipsem bu bilinçleri kavramlaştırma ve tanımlama için Başmelek Cebrail'den hak ettiğim ilahi yardımı istiyorum."

Bu niyeti aklınız çok karışık olduğunda, kendi hayatınızda ya da yaşadığınız ülkede kaos olduğu zamanlarda okuyabilirsiniz. Niyetin son paragrafını okuduğunuzda zihinsel olarak bir beklentiye girmeden sizin bilgiye hazır olduğunuz zamanda olması için izin vermeniz gerekiyor. Yanı burada sadece akışta ya da teslimiyette olmalısınız. Hiçbir şeyi oldurmaya zorlamamalısınız.

Sevgi bilinçleriyle bize ve insanlığa hizmet edecek bağ kurduğumuz güzel günler bizimle olsun.

16.02.2023

 
Bu sitedeki tüm içeriğin enerjisel alanı kişinin dünya ve doğa ile ilişkisindeki saygıya göre değişir. Kişi dünyaya karşı fiziksel ve enerjisel çevre sorumluluğunu aldığında enerji alanı hak edişince artar. Kişi dünyaya karşı umursamaz ve sömürü temelinde olursa enerji alanı hak edişince azalır.
_

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder