Sayfalar

9 Nis 2023

Doyurmaya Çalıştığımız Açlık

 


Doyurmaya Çalıştığımız Açlık

Çocukluğumda ve gençliğimde hiç zorlanmadan oruç tutabilirken, son on yılda kolay ve düzenli oruç tutamaz hale gelmiştim. Bu yıl Ramazan Ayı gelmeden bu yıl kolay bir şekilde ay boyunca oruç tutmaya niyet etmiştim. Şükür oruç tutmak kısmet olsa da oruç tutmadığım zamanda yediğim yemekten ya da içtiğim sudan çok daha fazlasını iftar ve sahur arası tüketince burada doğal olmayan bir şey var diye düşündüm.

Aç kalma ve susuz kalma korkuları için çalışma yaptım ancak, süreç dengeye gelemiyordu. Bugün Gamze’nin Kundalini Reiki ile açtığı çalışma grubunda yazdığı niyeti yaptıktan sonra, Afrika’da çok eskiden yaşamış küçük bir kabileye yiyecek ihtiyaçlarını giderme sözümü zamanında yerine getiremediğim için o kabilenin açlık ve susuzluktan ölmüş olduğunun açılımı oldu.

Daha sonra dolunay çalışmasında ön temizliğini yaptığım enerjisel virüslerle ilgili daha derin bir niyetle ilgili Tohumlama Enerjisi ile yaptığım çalışma yaklaşık iki saat sürdü ve iftar vaktine çok kısa bir süre kala bitti.

Her cumartesi yaptığımız Gümüş Mor Alev şifa çalışmasını bu hafta ben yaptım. Gümüş Mor Alev şifa gönderimi esnasında bugün gün içinde çıkan bir çok bilgi birleşti. Değişik bir son noktaya ulaştım. Ortaya çıkan bilgiler şöyleydi;

İnsanların yağ hücrelerine o insanlarla anlaşma yapan enerjisel bir yaratık bağ kurmuş ve kendi yaşam enerjisini bağ kurduğu bu yağ hücreleri aracılığıyla sağlıyor. Kendi yaşam enerjisi bitmesin diye insanların alanında sürekli yeme isteğini tetikleyen bilinçaltı programları çalıştırıyor. Bu da dünyada daha fazla insanın kilo almasına ya da obez olmasına neden oluyor. Sürecin oluşumunu ya da bizlerin bu anlaşmayı yapış nedenimizi bilmiyorum.

Bu bilgi açığa çıktıktan sonra da bu yazının görseli olan resmi açlığın şifalanmasına niyet ederek yaptım. Bu bilgi açığa çıktıktan sonra yediklerimi yemeden önce “sadece kendim için yiyorum”, içtiklerimi içmeden önce de “sadece kendim için içiyorum” niyetini yaptım. Niyetlerimin ya da yaptığım çalışmanın işe yarayıp yaramadığını henüz bilmiyorum. Bu yazıyı okuyanlar ve kollektif bilince bu bilginin akması için bu yazıyı yazıyorum.

Bir şey yeme ya da içme isteğiniz ortaya çıktığında önce “sadece ilahi gerçekteki kendi biyolojik bedenim için yemeyi/içmeyi seçiyorum. Bu enerjiyi benim bedenimin hücrelerinin ve vücuduma faydalı olan mikrobiyatanın kullanmasına iznim var.” niyetini yapıp derin bir nefes alıp verdikten sonra yeniden kendinizi kontrol edin. Sonrasında istiyorsanız dengeli bir yemeyi ya da içmeyi gerçekleştirin.

Zihinsel düzeyde konu ile ilgili bana açılanlardan anlamlandırabildiklerim bu kadar. Eğer siz de zaman zaman kontrol edemediğiniz bir yeme döngüsündeyseniz ya da ne yaparsanız yapın vücudunuzdaki yağ hücrelerinde azalma olmuyorsa dilerseniz yazacağım niyetle aşağıdaki çalışmayı dinleyebilirsiniz.

“Benim vücudumdaki yağ hücreleri ile kendini besleyen her şeyle yaptığım tüm anlaşmaları ilahi yasalara göre iptal ediyorum. Yaratıcı’nın bana bahşettiği rızkıma sahip çıkıyorum. Bedenimin yaşamım boyunca ilahi planımda olan sağlık, enerjiklik, gençlik ve denge ile ya da dünya yaşamımdaki seçimlerim nedeniyle ilahi planımdan daha sağlıklı, enerjik, genç ve dengeli bir şekilde sürdürmeyi hak ettiysem bu hak edişimde olacak şekilde hayatımı sürdürmek için beslenme ve hareket alışkanlıklarımı sağlıklı bir şekilde kalıcı olarak değiştirmeyi seçiyorum. Bedenimde bulunan hiçbir atomun ve hücrenin ben hayattayken başka bir yaşam formuna ilahi olmayan bir şekilde hak edişinde olmayan enerjiyi sağlamasına artık izin vermiyorum. Biyolojik bedenimin gerçekten sadece kendi yaşam enerjisini sağlıklı bir şekilde karşılayacak dengede beslenmesini seçiyorum. Aklen benim bilmediğim beslenme ritmimin ilahi dengesi için Yaratıcı’nın izni ile Serafim Meleklerinden yardım istiyorum. Dinleyeceğim meditasyon aklen bildiğim ya da bilmediğim insan bedenimin sağlıklı olabilmesi için özgür irade alanımda olan müdahaleler de dahil ilahi yasalara göre arınması gereken her şeyi arındırsın, şifalandırması gereken her şeyi şifalandırsın, kapanması gereken her alanı ilahi yasalara göre kapalı kalması gereken süre boyunca kapatsın. Bu sürecin hepsi sağlıklı, kolay, enerjik ve neşeli bir şekilde ilahi hak edişimce gerçekleşsin. Sahip olduğum yiyecek bağımlılıklarımdan özgürleşmek için hak edişimde olan ilahi yardımı kabul ediyorum.”


Bu alanın görünür olması bir çok insan sayesinde oldu. Ben sadece parçaları birleştiren oldum. Herkese desteği için çok teşekkür ediyorum. Daha sağlıklı günler bizimle olsun…

09.04.2023



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder