Sayfalar

17 Eyl 2024

Dedikodu Alanına Koşulsuz Sevgi Şifası

 


Dedikodu Alanına Koşulsuz Sevgi Şifası 

Ön Bilgilendirme 

Çocukken rüyalarıma bir annem maruz kalırdı, şimdi sizleri de maruz bırakıyorum :-) Artık rüyaları anlatmak yerine gördüğüm rüyanın beni götürdüğü şifa alanını paylaşıyorum.

Dün gece gördüğüm farklı farklı ailelerle ilgili rüyalar sonucunda bir ailenin her bir bireyinin planını yerine getirmesini engelleyen ana konunun şu anki ulaştığım nokta ile dedikodu olduğunu fark ettim. Burada dedikodu yapmak ya da dedikodusu yapılıyor olmak önemli değil. Önemli olan bu alan tarafından etkilenilen alanın temizlenmesi. 

Yazıyı yazmadan önce birini anmak/yad etmekle birinin dedikodusunu yapmanın arasındaki ayrımın ne olduğunu sorguladığımda, konuşulan her kelime birebir aynı olacak şekilde ortamda olmayan konuşması geçen insan orada olursa bu kelimeler aynen kullanılırsa o insanın anıldığı, kelimeler aynen kullanılmadığında o insanın dedikodusunun yapıldığını fark ettim. Siz de sohbetlerinizde bunu kendinize referans alarak konuşmalarınızı bu doğrultuda yeniden şekillendirebilirsiniz. 

Arınma 

Şu an bulunduğum alanda başkaları tarafından oluşturulmuş bir dedikodu alanı bulunuyorsa bu alanı beslememek ve bu alanın beni manipüle etmemesi için alanımı koşulsuz sevgi şifasına açıyorum. 

Bu zamana kadar dedikodu yaptığım halde dedikodu yaptığımın farkında olmadığım anlarda ortaya çıkardığım enerjinin arınması için yaşam anlarıma ilahi yasalara göre koşulsuz sevgi şifasını yönlendiriyorum. 

Bu zamana kadar dedikodu yaptığımı bile bile bu konuşmayı isteyerek sürdürdüğüm anlardaki deneyimi yeniden yaşamamak için beynimde oluşturduğum dedikodu ağlarının beden ve zihin sağlığım yerinde olacak şekilde şifalanması için alanıma ve varoluşuma ilahi yasalara göre koşulsuz sevgi şifasını yönlendiriyorum. 

Dedikodu enerjisi varoluşta hangi yaşam formlarının beslenmesine aracı oluyorsa, bu zamana kadar kendisine besin sağlamam için manipüle edildiysem bu şekilde besin sağladığım yaşam formlarının ve bilinçlerin alanına ilahi yasalara göre ilahi adalet dengesi için koşulsuz sevgi şifasını yönlendiriyorum. 

Doğduğum ailenin enerjisel alanında bulunan dedikodu enerjilerini ve bilinçlerini tüm aile bireylerimin, benim ve dünyanın hayrına olacak şekilde Yaratıcı'nın arındırmama izin verdiği alan şifası için ilahi yasalara göre koşulsuz sevgi şifasını izinli olduğum alanlara her birimizin sağlığı yerinde olacak şekilde yönlendiriyorum. 

Bu zamana kadar izlediğim film, oyun, gösteri ya da buna benzer kamusal etkileşimde yapılan dedikodulara maruz kaldıysam dedikodusu yapılan insanlarla benim varoluş alanlarımın dengelenmesi için Yaratıcı'nın izin verdiği koşulsuz sevgi şifasını dolaylı etkileştiğim insanların alanına ilahi yasalara göre yönlendiriyorum. 

Bu zamana kadar evrensel planda dedikodu enerjisi olan benim kabul ettiğim ya da etmediğim benden çıkmış dedikodu enerjisini büyüten her şeyin varoluştan Yaratıcı'nın izin verdiği şekilde arınması için varoluşa ilahi yasalara göre koşulsuz sevgi enerjisini yönlendiriyorum. 

Dijital içeriklerle oluşturulmuş ya da benim oluşturduğum dedikodu enerjisi niyeti barındıran etkileştiğim her alanın arınıp, alan dengesi için alana ilahi yasalara göre koşulsuz sevgi enerjisini yönlendiriyorum. 

Sahip olduklarımı birilerini kıskandırmak için kullandığım herhangi bir an olduysa bu alanın insanlık planından arınıp, saflaşması için Yaratıcı'nın izin verdiği koşulsuz sevgi şifasını ilahi yasalara göre etkilediğim alanlara yönlendiriyorum. 

Ölüm ile dünyadan ayrılmış herhangi bir yaratılmışın arkasından tek kelime dahi olsa dedikodu yaptıysam, o insanların bulunduğu boyuta Yaratıcı'nın izin verdiği o boyut yasalarına uygun koşulsuz sevgi şifasını alana yönlendiriyorum. 

Sohbet etmenin dedikodu diye çarpıtıldığı süreçlerde benim sorumlu olduğum dedikodu insanlık ve dünya planındaki alanların ilahi yasalara göre arınması için izinli olduğum alanlara koşulsuz sevgi şifasını yönlendiriyorum. 

Özel Durumlarda Yapılacak Arınmalar 

Evlenip, Edindiği Ailesi Olanlar: Edindiğim ailenin enerjisel alanında bulunan dedikodu enerjilerini ve bilinçlerini edindiğim tüm aile bireylerimin, benim ve dünyanın hayrına olacak şekilde Yaratıcı'nın arındırmama izin verdiği alan şifası için ilahi yasalara göre koşulsuz sevgi şifasını izinli olduğum alanlara her birimizin sağlığı yerinde olacak şekilde yönlendiriyorum. 

Dedikodu Yapılacağını Bildiğiniz Durumlara Ön Arınma: Etkileşeceğim insanların özgür irade seçimi ne olursa olsun, dedikodu programına müdahil olmamak için zihin ve aura alanımın koşulsuz sevgi enerjisi ile ilahi hak edişimce korunması için şimdiden alanıma koşulsuz sevgi şifasını ilahi yasalara göre davet ediyorum. 

Şifa Çalışması Öncesi: Şifalanma sürecinde adını andığım herkesin ve benim alanımda dedikodu programı oluşmaması için koşulsuz sevgi enerjisinin şifa alanında arındırıcı ve koruyucu olması için Yaratıcı'nın izin verdiği koşulsuz şifa enerjisini alanıma davet ediyorum. Şifa tamamlanıncaya kadar şifa alanında olacak herkesin ve alanda kullanılacak, şifa enerjisi ve teknikleri ile koşulsuz sevgi enerjisinin andan ana dönüşerek herkesin hayrına olacak ilahi korunmanın olmasını özgür irademle alanımda bulunduruyorum. (Hatırlatma: Şifa alanında bu korunmanın iptalini yapmanız size telkin edilir ve siz bu korumayı kaldırırsanız, ilk başta niyet etseniz de korunma alanda olmayacaktır.) 

Haber İzlerken/Dinlerken: Haberin oluşumu esnasında ortaya çıkarılan dedikodu enerjisini beslemeden bu haberleri kendi dünya yaşamımı insan sorumluluğumda güvenceye almaya aracılık ederek etkileşebilmek adına koşulsuz sevgi enerjisini ilahi yasalara göre Yaratıcının izni ile ilahi korunma ve dönüşüm için alanıma davet ediyorum. 

Koşulsuz sevgi hakkında daha çok çalışma ve detay için dilerseniz el kitabını ücretsiz olarak buraya tıklayarak indirebilirsiniz. 

17.09.2024


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder