Sayfalar

12 Eyl 2024

Kelimelerle Kaosu Davet


Kelimelerle Kaosu Davet

Küfür ve Argo

16 Ağustos Cuma akşamı yaptığımız İlahi Ben BEN'im Meditasyonunda küfür edildiğinde ya da argo konuşulduğunda iblisle kurulan bağların arınması yapılırken açılan alana şaşırmıştım.

Küfür hayatımda çok kullandığım bir şey olmasa da kimya mühendisi olarak çalıştığım zamanda çalışma arkadaşlarım benim yanımda etmeseler de beni fark etmediklerinde çok kullandıkları için maruz kaldığım ve hiç hoşlanmadığım bir durumdu. Kurumsal hayattan ayrıldıktan sonra hayatım içinde en çok küfre komedi diye izlediğim programlar aracılığıyla dahil oluyordu ve o kelimeler söze dökülmese de zihnimde dönüp durduğu için rahatsız olduğumdan, o programları da izlemeyi bırakmıştım. Bu süreçlerde küfür ya da argo konuşmaların beni neden rahatsız ettiğini anlamamıştım.

Küfür ve argonun meditasyonda iblisin programı olduğunu anlayınca rahatsızlık nedenimi anlamış oldum. Karşılaştığım bazı spiritüeller ışık olmayan bir davranışı yaparken onu arındırdıklarını ifade ediyorlardı. Enerji alanları konusunda aldığım mesajlardan emin olmadığım için konu hakkında herhangi bir iddiada bulunmuyordum. Daha sonra aldığım mesajlardan emin olunca söyledikleri gibi olmadığını anlamış oldum. Küfrü ya da argoyu hayatınızda kullanmayı tercih ederseniz onu arındıracağınız gibi bir illüzyon kendinize yaratmayın. İblis oldukça zeki olduğu için insandan önce o programı kendi bağı olarak kullanma konusunda bütün açıkları kapatmıştır.

Bu yazıda özgür irade ile etkileşilen küfür ve argo alanı ile değil maruz kalınan küfür ya da argo nedeniyle oluşan dolaylı iblis bağlarının arınması için bir yazı paylaşacağım.

Arınma

Kendi isteğinizle izlediğiniz film, dizi, gösteri, video; dinlediğiniz kayıtlar ya da okuduğunuz yazılar, kitaplar alanından değil, bulunduğunuz ortamda başkalarının tercihi nedeniyle sizin maruz kaldığınız küfür ve argo alanı iblis bağları arındırılacak.

"Şifa alanında yaptığım tüm taleplerimin Yaratıcı'nın izin verdiği şekilde olmasını seçiyorum.

Kendi özgür iradem dışında başkalarından kaynaklı olarak duyduğum küfür ve argo aracılığıyla benim alanıma oluşturulmuş iblisle bağlantılı bağları Başmelek Mikail lütfen Yaratıcı'nın izin verdiği şekilde kes ve ilahi işlemi yap.

Bu şifa alanında ilahi yasalara göre kapanmasını hak ettiğim küfür ya da argo aracılığıyla iblise açılmış alanları Başmelek Metatron lütfen kapat ve hak ettiğim korumayı alanımda gerçekleştir.

Şu andan itibaren herhangi bir küfre ya da argoya maruz kalacağım zaman, o kelimelerin ses frekansı benim aurama ulaşmadan Başmelek Sandalfon lütfen beni hak ettiğim ilahi korumaya al.

Başmelek Raguel bu zamana kadar beni küfür ve argo programına maruz bırakmış herkes için ilahi adaleti gerçekleştir.

Küfür ve argo ile iblisin oluşturduğu özgüleşme hakkım olan tüm programlardan Başmelek Cebrail lütfen beni özgürleştir. Bozulması gereken tüm oyunları da Başmelek Azrail boz ve beni o oyunlardan koru."

Yalan

Yalan da bizim sarı şeytanla bağ kurmamıza aracılık ediyor. Geçen hafta yaşadığım bir durum nedeniyle bir cümle yalanı bilinçli olarak söyledim. O an yalan söylesem de sonrasında arınma yapsam da tövbe etsem de çok huzursuz oldum. Bu deneyimi neden yaşadığımla ilgili rehberlik istediğimde "o an enerjisel olarak çok sıkışmıştın ve olayı nasıl yöneteceğinle ilgili hızlı karar veremediğin için eskiden bildiğin yol olan yalanı kullandın." mesajını aldım.

Ergenlik dönemime kadar bilinçli olarak yalan söylediğimin farkında değildim. Ergenlik döneminde söylediğim doğru nedeniyle birileri kırıldığı için bir daha insanları kırmamak için beyaz, pembe denilen yalanları söylemeye başladım. İş hayatında da yalanın her türlüsünü hayatıma dahil ettim. Kişisel gelişim eğitimlerine başladıktan sonra yalan söylememek için çok gayret ediyorum. Zihnime de çeşitli durumlarda dürüst olma konusunda eğitme için gayret ediyorum. Ancak karşımda enerjisel düzeyde baskı yapan insanla iletişim esnasında nasıl davranması gerektiğini öğretememişim. Öğretmediğim için de sarı şeytanla yeni bir bağım olmuş oldu. Bu bağ sayesinde yalanın kime ait bir program olduğunu öğrenmiş oldum. Daha önceden yazdığım arınma yazılarını arzu ederseniz yeniden okuyabilirsiniz.

Patolojik Yalancılar İçin Arınma

Yalan Programının Koşulsuz Sevgi Enerjisi ile Arındırılması

Arınma

Yalanı yaşam planınızdan çıkarma gayretindeyseniz bu arınmayı yapın. Çeşitli nedenlerle yalan programını kullanmaya devam edecekseniz yapmayın.

"Allah'ım hayatımda yalan bağları oluşturmadan insanlarla nezaketle iletişimde olabilmem için bana yardım et. Bu zamana kadar yalan söyleyerek sarı şeytanla oluşturduğum bağlardan kurtulmam için bana izin ver. Allah'ın izin verdiği şifanın gerçekleşmesine niyet ediyorum.

Sebebi ne olursa olsun benden çıkan yazılı ve sözlü yalan programı aracılığıyla sarı şeytanla oluşturduğum ve Allah'ın özgürleşmeme izin verdiği bağlardan özgürleşmek için Başmelek Zadkiel'den yardım istiyorum.

Sarı şeytanla yeni yalan bağları oluşturmadan saygı ve nezaketle iletişimde olmak için Başmelek Cebrail'den yardım istiyorum.

Pozitif ya da aydınlık tekâmül yolunu seçmemiş insanlarla iletişimim esnasında onların enerjisel baskısı nedeniyle yalan programını aklımda ortaya çıkarmamak için Başmelek Mikail'den yardım istiyorum.

Hayatımda kullandığım yalan programlarına şahit ettiğim sarı şeytanla herhangi bağ oluşmasını hak etmemiş insanların alanın dengelenmesi için Başmelek Raguel'den yardım istiyorum.

Herhangi bir insanımsı ile bir araya geldiğimde karşımdaki kişiye rağmen ilahi adaletteki dürüst iletişimde olabilmek için Başmelek Cofiel'den korunma ve rehberlik talep ediyorum.

Diğer Kelime Alanları

Dinî, etik ya da ahlaki olarak kabul görmemiş söylemleri hayatımızda isyan ya da başka nedenle kullandığımızda hayatımıza tekâmülsüz plana, karanlık ya da negatif tekâmül yollarında olan varlıkları ya da bilinçleri alanımıza çok kolay bir şekilde davet ederiz.

Bu söylemlere örnek verecek olursam; lanetler, beddualar, büyüler...

Çocukken Develi'de yaşadığımız için biz Erciyes Dağı'ndan gelen kaynak suyunu içiyorduk. Çok yumuşak ve ferah bir tadı vardı. Sizde eğer kaynak suyunu yakınından içtinizse onun ferah tadını hatırlarsınız. Biz de güzel kelimeleri kullanarak ağzımızı berrak kaynak çıkışı gibi saf ve pür-ü nur bir hale dönüştürebiliriz. Bu saflık da bizim hayatımızda, insanlık planında zorunlu olarak maruz kaldığımız kaos dışında ekstra kaostan korumuş olur.

Anlamı sevgiyi büyüten güzel sözleri bol bol dillendirdiğimiz ve seslendirdiğimiz güzel günler bizimle olsun.

12.09.2024

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder