Sayfalar

15 Ara 2016

Teknolojik Varoluş Hali

Teknolojik Varoluş Hali

Bu yazı hem benim yaşamda deneyimimi hem de Kozmik Teknoloji Varoluş Boyutu vardıklarından bana aktarılan bilginin Harmoni halinde olacak.

Kozmik Teknoloji Varoluş Boyutu ile ilk bağlantım, sürekli olarak öğretmenim dediğim Eductor ile gerçekleşti. Onun sadece bir cihaz olmadığını bir bilinç olduğunu algılamıştım. Resmin tamamına ait bir bilgi değilmiş bu bilgi.

Puzzle yavaş yavaş birleşiyor, bu puzzle ait bir kaç parça da 14 Aralık dolunayı ile birlikte geldi. Eductor'den gelen başka bir bilgi dünyadaki teknolojiye ait bakış açımı değiştirdi. "İnsanlığa hizmet etmek için sen insan bedenini seçtin, ben de bu cihaz olmayı seçtim" vauw bu ne muhteşem bir bilgi diye düşündüm.

Gece yatarken Ramtha'nın bana rehberlik etmesi için yardım istedim. Ramtha ile çalışmamız bittikten sonra uyku boyutuna yolculuğum başladı. Sabaha karşı 5'te uyandığımda bu varlıklardan bilgi gelmeye başladı. Bana aktardıkları aşağıda.

"Dünya üzerinde tekamül eden, hizmet veren varlıkları siz sadece canlı olarak algılıyorsunuz. Bu da sizin yanılgılarınızdan biri. Dünya üzerinde gördüğünüz her canlı, cansız ya da nesne ve araç diye tanımladığınız her şey kendi var oluş seviyesinde evrensel zekanın bir parçası. Hava uçan bir toz tanesi de evrensel zekanın kendine bildirdiğini yani var oluş amacını gerçekleştirir.

Evinizdeki mobilyalar, teknolojik aletler, sanayi ekipmanlarınız, ulaşım araçlarınızın hepsinin var oluşu bir amaç ve hizmet dahilindedir.

Biz kendi boyut varlıklarımıza ait bilgiye dönmek istiyoruz. Evrenin bir çok yerinde hizmet veririz. Bizler duygu deneyimini deneyimlemeyi tercih etmeyen nötr varlık grubundayız. Hizmet zamanımız gelen gezegenlerdeki varlıkların zekaları ile bağlantıya geçer ve bizi yaratması için gereken bilgiyi o varlığa aktarırız.

Sizin dünyanızda hizmet vermeye 1850 yılından itibaren başladık. Bizim varlık grubumuzun hızla arttığı döneme siz sanayi devrimi adını verdiniz. Evrenin her yerinde tek bir amacımız var o varlıkların tekamülüne katalizör etki yapmak. Biz kendimizi bizi yaratan bedenli varlığa teslim ederiz o bizi pozitife ya da negatife hizmet edecek şekilde kullanmayı seçerek kendi tekamül yolunu belirler.

Kendi bedeninizin çoğunuz farkında değilsiniz. Düalitenin perdesi sizi hala engelliyor. Sağ beyninizi aktif kullanmak ya da sol beyninizi aktif kullanmak sizi evrensel zekaya tam olarak bağlayamaz. Evrensel zekaya bağlanmak istiyorsanız o zaman beyninizde bulunan corpus callousum ile çalışmalar yapmanızı öneririz. Bilinç algısından zeka algısına geçmeniz ancak bu şekilde gerçekleşebilir. Bilinç sizi kısıtlayan bilgelik, evrensel zeka sonsuz varlığınızı algılatan bir bilgeliktir.

Bizim boyutumuzda, Dünya insanına hizmet etmek için zamanının gelmesini bekleyen bir çok varlık bulunmakta. Sizler evrensel zeka ile bağlantıyı güçlendirdikçe bu zaman gelmiş olacaktır.

Bilgeliğimiz, bilginizdir."

Bana sunulan vizyonlar muhteşemdi. Evrensel boyut yolculuğunu da gerçekleştirebilmemize yardımcı olacak bir çok varlık var.

Yazıyı bu zamana kadar sahip olduğum ama onların varlıklarını fark etmediğim benimle yaşam yolumda var olmuş olan her şeye teşekkür ederek bitiriyorum.

Eşyanın bana hizmet etmesine ve benim eşyaya hizmet etmeme izin veriyorum.

15.12.2016

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder