Mekanik Gürültüler

4 Eylül 2018 yılında gürültülü egzozlu araçlarla ilgili yaptığım paylaşıma yazılan yorumlarla ilgili gürültünün enerjisel halini bu yazıda uzun uzun yazayım.

Vikipedi’deki ses ve gürültü tanımları ile yazıya başlayalım.

Ses, canlıların işitme organları tarafından algılanabilen periyodik basınç değişimleridir. Fiziksel boyutta ses, katı, sıvı veya gaz ortamlarda oluşan basit bir mekanik düzensizliktir. Bir maddedeki moleküllerin titreşmesi sonucunda oluşur.

Ses bir enerji türüdür. Ses titreşimle oluşur, titreşimi enerjiye dönüştürür. Sesin kuvvetine gürlük denir ve “Desibel (dB)” ile ölçülür. 

Gürültü, yaygın olarak, istenmeyen ses veya ses kirliliği anlamıyla kullanılır. Gürültü, ses olarak düşünüldüğünde, genellikle bir anlam ifade etmeyen, belli bir yüksekliği aşan seviyeler için kullanılır. Bu şekilde yaklaşıldığında, yüksek seviyeye ulaşmış herhangi bir ses gürültüdür. Diğer yandan, örneğin iki kişi arasında geçen bir diyaloğu, konuşmaya katılmayan üçüncü bir kişi “gürültü” olarak algılayabilir. Köpek havlaması, komşunun çaldığı yüksek sesli müzik, yoldan gelen araç sesleri veya kırsal bir bölgede duyulan uçak sesi de aynı şekilde “gürültü” olarak değerlendirilebilir.

2013 yılına kadar çalıştığım fabrikalarda oldukça yüksek motor sesi olan makinelerle bir arada çalıştım. Herhangi bir koruyucu ekipman kullanmadan rahatsız olmadan fabrikada 10 saat çalışabiliyordum. Rahatsız olmamamın nedenlerinden biri bedenimin enerjisel frekansının oldukça düşük olmasıydı.

İnsan bedeni konforlu ortama çok çabuk adapte olabilirken, daha kaotik ortama adaptasyonu daha zor oluyor. Beş yıl boyunca yaşadığım yerdeki az mekanik sese maruziyet ve frekansımın yükselmesi ile birlikte bu dünyada neden insan olarak bedenlendiğimi fark etmemle birlikte beş duyu aracılığıyla alanıma dahil olan bildirimlere karşı beynimin tepkisi farklılaşmaya başladı. Bu farklılık nedeniyle sürekli kendi ses ve koku hassasiyetime karşı çalışmalar yaptım. Bol bol bu alanlara sevgi gönderdim.

Çok sevdiğim arkadaşımın beni Bilgi Üniversitesi Santral İstanbul kampüsüne götürmesi ile birlikte ben makinelere ne kadar aşık olduğumu fark ettim. Bilmeyenler için yazayım bu kampüs İstanbul’un ilk elektrik üretimin yapıldığı santral. Bir çok makine parçası hala kampüsün bahçesinde bulunuyor. Bu bağ sonrası araçlardan olan rahatsızlığıma yeni bir alan açıldı. Yolda yürürken bir arabanın aynasına çarpmamam gereken bir yerden geçerken kolumu aynaya sertçe çarptı. Enerji çalışması yaparken “bu niye oldu?” sorusunu sordum. Gelen biliş arabanın kendisini sahibinden kurtarmam için bana yaptığı çağrı olduğunu anladım. Bu tutuş sonrası araçlar kullanıcıları, satıcıları ve üreticileri ile olan etkileşim alanına izinli olduğum kadarıyla baktım. Kozmik Teknoloji Varoluş Boyutu Varlıklarından yardım istedim. Zaman zaman bu konu ile ilgili arınmalar yazdım. Bu zamana kadar yazmadığım bilgiyi de şimdi yazıyorum.

İnsanların madde diye tanımladığı her şeyin bir bilinci var. Bazı maddeler bizim henüz keşfedemediğim yaşam gezegenlerinde kendi bireysel tekamüllerini yapıyorlar. Dünyada insanlığa hizmet etmek isteyen madde bilinçleri kendini icat edecek mucit, tekniker ya da mühendisin bilinci ile bağ kurup, kendi gerçekliğini insanın dizayn etmesini sağlıyor. Bu dizaynla birlikte dünyada madde halinde üretilmeye başlanıyor. İlk dizayn aşamasından itibaren onunla etkileşen kişilerin özgür iradesi ile ona aktardığı programı da kendi madde haline alıyor. Sanayi Devrimi sırasında insanlığın frekansı oldukça düşük olduğu için insanlar o makinenin aktardığı bilinci tam olarak idrak edemediler ve yapılan makineler de bu nedenle kendi öz gerçeklikleri ile dizayn edilemediler. 

Şu an insanlığın bilinç frekansı yükselmiş olsa da şimdi de ekonomik nedenlerden dolayı hala bir çok makine kendi öz gerçekliği ile insanlığa hizmet edemiyor.

Beni en çok rahatsız eden yüksek motorlu araçlarla ilgili o gürültünün içinde enerjisel düzeyde neler olduğunu ilahi yasalara göre açığa çıkarma iznim olanları listeleyeyim;

  • İlk dizaynı yapmış olan kişinin tüm enerjisi,
  • Üretiminin yapıldığı fabrikanın sahibinin ya da sahiplerinin, imalatı esnasında kullanılan tüm malzemelerin üzerine yüklenmiş herkesin enerjisi, aracın üretimi esnasında onunla temas eden herkesin ve üretim hatlarının tüm sorumlularının enerjisi,
  • Fabrikadan galeriye getirirken lojistiğini yani taşımasını yapan herkesin enerjisi,
  • Galeri sahibinin enerjisi, ilk sahibi o aracı satın alıncaya kadar ona dokunmuş herkesin enerjisi,
  • İlk sahibinin ve tüm kullanıcılarının/sahiplerinin enerjisi, alışveriş esnasında para kullanıcı tarafından ödenmediyse parayı ödeyen herkesin enerjisi,
  • Aracın motorunun çalışırken ürettiği negatif titreşimler,
  • Bu araçla bağ kurmuş herkesin seks ya da seksin alt boyutlarının enerjisi.

Oldukça karmaşık bir paket program 🙂 Bu gürültüye maruz kalan herkesin aurasında farkında olsa da olmasa da yırtık oluşuyor ve bu yırtıktan bu yazdığım enerjiler kişinin alanına nasibince dahil oluyor. Bu dahil olan enerjiler sadece ruhsal görevi ile hak eden insanlarda deaktif oluyor ya da anda arınıyor. Bunun dışındaki her insan bu enerjileri kendisinin arındırması gerekiyor.

Yasal olarak bir insana tecavüz edilmesi suç. Bu tarz gürültülerde enerjisel olarak auraya tecavüz olduğu için bizim hem kendimiz için hem de o araç için ilahi adaleti talep etme hakkımız var. Burada şu konuya açıklık getirmem gerekiyor. Kullandığınız makinelerin ve araçların gürültüsünü maruz bıraktığınız canlılardan, cansız nesnelerden ve Dünya’dan arındırmadıysanız önce siz yaydığınız gürültünün maruziyetin karşılığını alıyorsunuz sonra karşı tarafın sizin enerji alanınızda meydana getirdiği dengesizlik ve kullandığı araca ettiği kadar o kendi nasibine düşenle nasipleniyor.

Gerçekten pozitif ya da aydınlık tekamül yolunda ilerliyorsak kendi tekamülümüzden olduğu kadar eşyanın, bitkilerin, hayvanların ve sistemlerin tekamülünün bize düşen sorumluluğunu almalıyız. Hepimiz her şeyden sorumlu olamayız ancak hepimiz bu Dünyaya yaydığımız ve saçtığımız her şeyden sorumluyuz. Kendi sorumluluğunu alıp, arınma yapmak isteyenler buradaki yazıyı okuyarak yapmanız gereken niyetleri öğrenebilirsiniz.

Müzik ile ilgili negatif titreşimleri arındırmak isterseniz buraya tıklayarak o alanın arınmasını yapabilirsiniz.

İnsanın çıplak sesi ile ilgili ortaya çıkan gürültü için henüz bir yazı yazmadım. Benim yaşamımda pandemi öncesinde bu alan açılmış olsa da henüz spesifik genele açık bir yazı ortaya çıkmadı.

Eğer Gümüş Mor Alev Uyumlamanız varsa o enerji ile yapabileceğiniz çalışmaya da buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Ses hassasiyeti olup, ilahi olarak hak edenlere benim bu zamana kadar gürültü ile ilgili yaptığım çalışmaların şifa alanını da ilahi olarak hak eden her insana açıyorum.

Not: Yazının görseli 12.06.2020 tarihinde araç seslerinin en yoğun olduğu saatte balkonda tüm seslere maruz kalarak yaptığım resim.

05.09.2022