Ben yazarak şifalanmaya hayatıma Facebook girdikten sonra 2009 yılında bilinçsizce kullanarak başladım. Senaryo eğitimi almaya başladığımda Julia Cameron’un Sanatçının Yolu kitabındaki sabah sayfalarının değişik bir versiyonunu uygulamış olduğumu fark ettim.

İlk üniversiteyi bitirdiğim 2000 yılına kadar çok uyumlu bir öğrenciyken, daha sonra katıldığım eğitimlerde hiç uyumlu bir öğrenci olamadım.

Bu nedenle de genelde önerileni önerildiği gibi yapmadım. Kalbimin istediği şekilde yaptım. Burada amacım bu bilgiyi aktarana saygısızlık etmek değil benim ruhuma uyanı yapmak.

Sabah sayfaları ile ilgili grupta olan arkadaşlar konuyu yeniden gündeme getirince akşam saatlerinde ben de önü dolu arkası boş olan bir müsvedde kağıdı alıp elime yazmaya başladım. Önce aktif kullandığım sağ elimle daha sonra da aktif kullanmadığım sol elimle yazmaya başladım. Cümle, kelime, sayı o an aklıma ne geliyorsa yoruluncaya kadar yazdım. Sol elimle yazdığım için henüz seri yazamadığım için çabuk yoruldum 🙂 

Gece rüyamda benim hayatımdaki ilk konulmuş hayat içinde zorlukla ilerlememe neden olan büyük engeli gördüm.

Şifa Çalışması

Kendinizi yazarak şifalandırmak için, dilerseniz benim yazacağım şekilde uygulayabilirsiniz ya da sizin kalbinize ilham olanla devam edebilirsiniz. Eğer temsil sisteminiz kinestetikse (dokunsal), o zaman mutlaka yazmayı kağıt kalemle yapın. Bilgisayara ya da telefona dijital olarak yapmayın. “…. konusunun ilahi olarak şifalanmasına niyet ediyorum. Yazdığım her şeyi Işık Bilgelerinin korumasına teslim ediyorum. Işık Kaynağından gelen bilgi rehberim olsun.” niyetini yapın ve yazmaya başlayın. Kaleme dökülen her şeyi yazın. İsterseniz zihninizdeki soruları yazın isterseniz de o an gelen kelime, cümle ya da rakamları yazın. Yazarken duygusal boşalım olup ağlayabilirsiniz, gülebilirsiniz ya da daha nötr bir hale geçebilirsiniz. Kendinizi yargılamadan ve baskılamadan sadece yazın. Artık yazma isteğiniz ortadan kalkıncaya kadar yazın. Bu esnada yazınınız herhangi biri tarafından kesintiye uğratılırsa buna da izin verin. O an olan her neyse sadece şifa gerçekleşiyor bunu bilerek yazın. Yazıyı ne yapmak istiyorsanız onu yapın, ileride okumak için saklayabilirsiniz, okumak istemiyorsanız yırtıp atabilirsiniz ya da yakabilirsiniz. Sizin için en doğrusunu kalbiniz bilir. Baktınız güzel bir yazı olmuş, dilediğiniz yeri sosyal medyada insanlara ilham olması için paylaşabilirsiniz.

Sonrasında ne olacağının bir cevabı yok. Bunu belirli aralıklara yaparsanız, zihniniz çok fazla olumsuz düşünce üretiyorsa bu azalır. Sürekli olarak yazmaya devam ederseniz içsel rehberinizi daha rahat bir şekilde bağ kurabilirsiniz.

Ben yazdığımda ben de olan şu olmuştu, zihnime bilinçli almadığım bana yaşamımda hizmet etmeyen verileri ayrıştırma hızım arttığı için zihnim daha üretken olmaya başladı. Beynim daha verimli çalışmaya başladı 😀 

26.06.2022