Sayfalar

3 Oca 2023

Eşyaların Bizden Razı Olması


Eşyaların Bizden Razı Olması

Yetişkin, genç, çocuk ya da bebek hepimiz bilerek ya da bilmeyerek eşyaya eziyet ediyoruz. Canlı ya da cansız var olan her şeyin bir bilinci var. Önce bilinç tekâmül etmeye başlıyor daha sonra ruh tekâmülü de tekâmül yolculuğuna dahil oluyor.

İnsan olarak bizler hem bilinç hem de ruh tekâmül programı içindeyiz. Frekans programı olarak bir üst tekâmül yolculuğunda bulunduğumuz için bizimle yolculuk yapan hayvan, bitki ve madde tekâmülünden de sorumluyuz. Bu nedenle etkileştiğimiz iletişimde olduğumuz her şeyin de tekâmül bilincine uygun davranışlarla yol almamız gerekiyor. Tabi konu sadece bununla sınırlı değil. Bir de şahit olduğumuz tekâmül yolculuğu programımız var. Beş duyumuzla ve sezgilerimizle veri topladığımız her durumdaki her şeyin ve herkesin tekâmülüne şahit oluyoruz. Başka insanlar, hayvanlar, bitkiler, mikroorganizmalar, virüsler, eşyalar, enerjisel yaşam formları ve bilinçler de bizim tekâmül yolculuğumuza şahitlik ediyor.

Bu alan nedeniyle iletişimde olduğumuz ve etkileştiğimiz her şeyle ilişkimizi olabildiğince sevgiye dönüştürmek önceliğimiz olmalı. Daha sonra da başkalarına ya da başka şeylere şahitlik ettiğimizin bilincinde olmalıyız. Bu ikinci durum nedeniyle merak alanınızın sizi negatif tarafa götürmesine ya da ilahi yasalara uygun olmayacak şekilde yaşam formlarının hayatına müdahil olmamayı da başarmanız gerekiyor. Bunu da hatırlatmış olayım 🙂

Şahit olduğumuz bazı durumlarda insanların özgür iradesi olduğu için bu alanda çok kısıtlı olsak da insanlarda da olmak üzere, hayvanların, bitkilerin ya da eşyaların tekâmül yolculuğunda maruz kaldığı şahit olduğumuz zorbalık varsa burada da zorbalığı hak etmeyenin bu programdan özgürleşmesi için bazı sorumluluklarımız var. Bu alan birbirine girmiş çok fazla alan barındırdığı için konuyu zihinsel düzeyde netleştirmemiz pek mümkün değil. Mümkün bir yolu varsa da ben henüz onu algılayacak bilince sahip değilim. Ben sadece bu şahitliğim nedeniyle talep etmem gereken bir şey varsa bunu dua olarak Yaratıcı’ya teslim ediyorum. Sonrasında açığa çıkan bir şey olursa da ona göre eyleme geçiyorum. Bu yazı da işte o eylemlerden bir tanesi. Eşyaların “Yasemin duy bizi” diye çağrısı sonrası dün gruplarda paylaştığım çalışmalar ve dua eşyalar için yeterli gelmediğinden açığa çıktı.

Dünyasal Olarak Ne Yapmalısınız?

Bu yazı küçük bir kitaba dönüşmemesi için sadece eşyalarla olan kısmı bu yazıda paylaşacağım. Dilerseniz yazıyı siz hayatınızdaki her şeye genişletebilirsiniz.

Önceliğiniz eşyalarla ilişkiniz nasıl bunu fark edin. Giydiğiniz kıyafetleri gözden geçirin. Nereleri daha çok yıpranmış ya da eskimiş buna bakın. Bunu fark ettiğinizde eşyayı hor kullanıp kullanmadığınızı ona eziyet edip, etmediğinizi fark edersiniz.

Evinizde işleri kendiniz yapıyorsanız; bulaşık makinenizi, çamaşır makinenizi, elektrik süpürgenizi nasıl kullanıyorsunuz. Ben kendi hayatımdan fark ettiklerimi yazayım. Bulaşıkları makineye koyarken ya da çıkarırken zaman zaman tabak, bardak ya da çatal kaşığı çatır çutur kırmasam da birbirine çarpıyorum. Kapağını kapatırken sert çarpabiliyorum. Çamaşır makinesinin doldurur ya da boşaltırken hem çamaşırlara hem de makineye hoyrat davranabiliyorum. Burada kıyafetler çok ses çıkarmayınca onlarla ilişkimizi sağlıklı sayabiliriz. Ancak çekiştirip, tepiştirmelerimiz esnasında hiç de nazik olmayabiliyoruz. Ev süpürmek en şiddetli eylemimiz benim fark ettiğim. Temizlik için temizlediğimiz yüzey ve süpürgenin yerle temas eden yeri zaten sürekli bir hırpalanma halinde, bununla birlikte evdeki altını yanını süpürdüğümüz her eşyaya çarpma ihtimalimiz çok yüksek. Evdeki en savaşçı ve dayanıklı eşyamız elektrik süpürgemiz. Robot süpürgeler belki bu şiddetten uzaklaşmış olabilirler. Onu kullanmadığım için bilmiyorum 🙂 

Yürürken yere ne kadar sert basıyorsunuz bunu fark edebilirsiniz. Bunun farkında değilseniz evdeki sert zeminlerin üzerinde yürürken altı kösele ev terliği ya da ev ayakkabısı ile yürüyüp sesi dinleyebilirsiniz. Aceleniz olmadığı durumlarda daha nazik basma alıştırmaları yapabilirsiniz. 

Bunu daha çok çocuklar yapsa da yetişkinler de spor yaparken zıplayarak yere oldukça büyük çaplı şiddet uygulanabiliyor. Zıplıyorsanız zıplamadan o eylemi daha nazik nasıl yaparsınız onu bulabilirsiniz.

Evdeki kapıları ve pencereleri kapatırken farkında olun onlara ne kadar şiddet uyguladığınızı fark edip, daha sonra daha nazikçe açıp kapatabilirsiniz.

Televizyon ya da başka ses kaynaklarını dinlerken ses gürültüsü yapıp yapmadığınızı kontrol edebilirsiniz. Çok yüksek ses ayarında dinliyorsanız yavaş yavaş sesi kısarak kulağınızı yeni ses desibeline ayarlayabilirsiniz.

Kendi konuşma sesinizin yüksekliğinin farkına varıp, eğer bağırarak konuşma denilen şekilde gür sesle konuşuyorsanız bunu değiştirebilirsiniz. Yaşam koşullarımız zaman zaman değişiyor. Bizde bu koşullara kendimizi adapte etmeliyiz. Çok gürültülü bir iş ortamınız varsa orada mecburen yüksek sesle konuşursunuz ancak bulunduğunuz yer iş yerinizden daha sessizse o zaman sesinizi alçaltabilirsiniz. Yüksek sesle konuşmadığınızda diyaframınızı, akciğerlerinizi, ses tellerinizi ve boğazınızı da yormamış olursunuz.

Araba kullanıyorsanız, arabaya iner binerken çıkardığınız sesleri, arabayı kullanırken motorunuzdan çıkan sesi, müzik dinliyorsanız dinlediğiniz müzikle ortaya çıkardığınız gürültüleri azaltmanın yolunu bulabilirsiniz. Araba kullanılırken çıkan patlamalı motor sesi ya da modifiye egzoz sesini çıkardığı için bilinci mutlu bir araçla ben karşılaşmadım. Ses sistemi taktırılıp, bangır bangır bu müziği yaymak zorunda olan ya korna sesi ile gürültü kirliliği yayan bilinci mutlu bir araca da rastlamadım. Bunu bu kadar derinden hissetmeme vesile bizim evin olduğu yerde olan gürültü ile ilgili çalışmalar yaptığımda araçların bilincinden gelen mesajlar oldu.

Eğer ebeveynseniz o zaman bu davranışlar konusunda çocuğunuza bu konuda sevgi ile rehber de olmanız gerekiyor. Çocuğunuz eğer küçükse bunu oyunlaştırabilirsiniz. Evde en sessiz kim hareket ediyor ya da evdeki eşyalara kim daha nazik davranıyor oyununu çocuğunuzla oynayabilirsiniz. Çocuk dışarı çıktığında hep gürültü yapan insanlarla karşılaşacağı için bu disiplini edinmesi zor olabilir. Ancak sevginin çözemeyeceği bir şey yok. Ben çocukluğumdan itibaren düşen çocuğun canın acıması unutturulmak için buna sebep olan eşya ya da yerin dövülmesine çok şahit oldum. Bunun tersini yapabilirsiniz. Çocuğunuz bir eşyaya şiddet uyguladığında haydi bu vurduğun gibi kendine vur bakalım canın acıyacak mı diye eylemi yapmayıp, soru ile çocuğunuza empati yaptırabilirsiniz.

Çocuğunuzun mutlu olması için bir eşyaya, bitkiye, hayvana ya da insana zorbalık yapmasına veya zarar vermesine izin verdiğinizde çocuğunuza tekâmülsüz, karanlık ya da negatif tekâmül yollarının kapısını açarsınız. Küçük bir adım büyüyerek onun sahip olduğu hayvanî insan benliğinin güçlenmesine neden olur. İnsan tekâmülünde en düşük benlik de hayvanî insan benliğidir. Çocuğunuz o an mutsuz olsa dahi ona etkileştiği her şeyle ilişkisini sevgi ile yapmasını desteklerseniz çocuğunuzun beşer, insan ve erdemli insan benliklerinin inşasına vesile olursunuz.

Çocuklar anlatarak kendilerini değiştiremezler. Onlar görerek kendilerini değiştirebilirler. Bu nedenle siz de lütfen kendi davranışlarınızı hep gözden geçirin.

Çevremizde gördüğümüz sevgi olmayan davranışları beynimizin normalleştirme ihtimali çok yüksek. Bu normalleştirmeden dolayı eşyalarla daha önceden olan ilişki halimize çok çabuk dönebiliriz. Bunun olmaması için kendimizin farkında olmak ve kendimizi tarafsızca gözlemlemek çok önemli.

Kundalini Reiki Enerjisi ile Arınma Çalışmaları

“İlahi yasalara göre benim sorumluluğumda olan tüm eşyaların madde bütünlüğü korunarak insanlardan ya da kişilerden onların alanına dahil olmuş arınması gereken her şeyin ilahi yasalara göre varoluşa bir daha gelmemek üzere sorumlusunun alanına gitmesi” Kundalini Reiki 1 Uyumlaması: Reiki / Kundalini Reiki 2 Uyumlaması: Kundalini Reiki / Kundalini Reiki 3 Uyumlaması: Pırlanta Reiki

“Doğduğum günden bugüne kadar sevgi frekansı ile etkileşimde olmadığım şu an hala sağlam olan eşyalardan bana ait enerjilerin eşyanın madde bütünlüğü korunarak arınması” Kundalini Reiki 1 Uyumlaması: Reiki / Kundalini Reiki 2 Uyumlaması: Kundalini Reiki / Kundalini Reiki 3 Uyumlaması: Pırlanta Reiki

Gümüş Mor Alev Enerjisi ile Arınma Çalışmaları

“İlahi yasalara göre benim sorumluluğumda olan tüm eşyaların madde bütünlüğü korunarak insanlardan ya da kişilerden onların alanına dahil olmuş arınması gereken her şeyin ilahi yasalara göre varoluşa bir daha gelmemek üzere sorumlusunun alanına gitmesi için Gümüş Mor Alev Enerjisini ve Gümüş Mor Alev Varlıklarını ilahi yasalara göre davet etme iznim olan tüm eşyaların alanına Yaratıcı’nın izni ile davet ediyorum ve ilahi arınmaya aracı oluyorum. Gümüş Mor Alev Enerjisi ile arındırılan her şey yasaya uygun olarak koşulsuz sevgi enerjisi ile sarmalansın.”

“Doğduğum günden bugüne kadar sevgi frekansı ile etkileşimde olmadığım şu an hala sağlam olan eşyalardan bana ait enerjilerin eşyanın madde bütünlüğü korunarak arınması için Gümüş Mor Alev Enerjisini ve Gümüş Mor Alev Varlıklarını ilahi yasalara göre Yaratıcı’nın izni ile eşyaların alanına davet ediyorum. Eşyalara benden geçmiş sevgi frekansının altındaki her şey Gümüş Mor Alev Enerjisi ile ilahi yasaya uygun arınsın. Arınan her eşya sevgi enerjisi ile sarmalansın.”

Ho’oponopono ile Arınma Çalışmaları

“İlahi yasalara göre benim sorumluluğumda olan tüm eşyaların madde bütünlüğü korunarak insanlardan ya da kişilerden onların alanına dahil olmuş arınması gereken her şeyin ilahi yasalara göre varoluşa bir daha gelmemek üzere sorumlusunun alanına gitmesini engelleyen tüm hatalı verilerim ve anılarım özür dilerim. Bu zamana kadar sizi arındırmadığım için lütfen beni affedin. Bana arınma fırsatı verdiğiniz için teşekkür ediyorum. Bana mucizelerin kapısını açtığınız için sizi seviyorum. Aloha, indigo.”

“Doğduğum günden bugüne kadar sevgi frekansı ile etkileşimde olmadığım şu an hala sağlam olan eşyalardan bana ait enerjilerin eşyanın madde bütünlüğü korunarak arınmasını engelleyen tüm hatalı verilerim ve anılarım özür dilerim. Bu zamana kadar sizi arındırmadığım için lütfen beni affedin. Bana arınma fırsatı verdiğiniz için teşekkür ediyorum. Bana mucizelerin kapısını açtığınız için sizi seviyorum. Aloha, indigo.”

Alan Dengelenmesi İçin Dua

“Allah’ım şu ana kadar farkında olarak ya da olmayarak beş duyumla ve sezgilerimle bir insanın eşyaya ettiği eziyete şahit olduysam ilahi hesap günü o eşyaya yapmam gereken şahitliği ilahi gerçeklikte yapmayı beyan ediyorum. Şu an hala benden şikayetçi olan eşyalar varsa, onlarla ilişkimi ilahi sevgiye dönüştürmek için bana hak ettiğim şekilde yardım et lütfen. Şu an dünyada birinin sahipliğinde olan ve sahibinden memnun olmayan eşyalar için insan olarak özgür irademle onlar için senden ilahi özgürlük talep etme hakkım varsa, özgür irademle eşyaların bana aktardığı fark ettiğim etmediğim, anladığım anlamadığım her mesajı sana teslim ediyorum. Eşyalar ve dünya için bu zamana kadar zorba insanların bana zorbalık yaparken kullandığı cansız nesnelerle ilişkim nedeniyle evrensel yasaya göre talep etme hakkını senden talep ediyorum. Canlı ve cansız yarattığın her şeyi insanlığın ve insanımsıların şerrinden sen hak edişimizce koru. Amin.”

Hem biz hem de insanlık henüz kâmil insan mertebesinde bir yaşam sürmediğimiz için bu çalışmayı zaman zaman tekrarlarsanız iyi olur. Ayrıca bu farkındalığa erişeceğini düşündüğünüz insanlarla da bu yazıyı paylaşabilirsiniz. Kimseyi yazıyı okumaya ya da çalışmaları yapmaya zorlamayın. Zorlarsanız özgür irade yasasına karşı gelmiş olursunuz.

Benim bu alanı görmeme ve anlamama vesile olan meditasyonu da aşağı ekliyorum. Dilerseniz o meditasyonu da zaman zaman dinleyebilirsiniz. Ev işi yaparken de meditasyonu dinleyip, eşyalara zorbalık yapıyorsanız onların alanını da temizleyebilirsiniz.


Kullandığınız veya sahip olduğunuz en küçük eşya olan iğne iplikten, en büyük eşyanız neyse ev, araba gibi her şeyle ilişkinizi daha latif hale getirin. Daha önce yazdığım Size Ait Maddi Şeylerin Enerjisinin Arındırılması yazıyı okumadıysanız. Yazıyı okuyup, oradaki çalışmaları da yapabilirsiniz. Yazıyı okumak için buraya tıklayınız. Çöpe attığınız her şeyi de sevgi ile uğurlayın.

03.01.2023


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder