Sayfalar

10 Oca 2023

Kendi Kararlarını Verebilmek İçin Gümüş Mor Alev Çalışması

 


Kendi Kararlarını Verebilmek İçin Gümüş Mor Alev Çalışması

Bilgilendirme

Gümüş Mor Alev Enerjisine uyumlanmış olanların kendine yapabileceği çalışma. Telegram’da Ücretsiz Gümüş Mor Alev Çalışma Grubumuz var. Grubumuzda uyumlaması olanların yapabileceği ortak çalışmaları paylaşıyoruz. Uyumlaması olmayanlar için de grupta uyumlama yapacak arkadaşlar duyuru yapıp, ücretsiz uyumlama yapıyorlar. Birlikte hem kendimizi arındırmak için hem de bütüne hizmet etmek için toplandık. Katılmak isteyenler buraya tıklayarak gruba dahil olabilirler.

Karar Vermek

Hayatımızda sürekli olarak kullandığımız bir zihinsel yetimizi çok da farkında olarak kullanmıyoruz. Başkalarının bizim için belirlediği bir yaşam içinde yaşamımızı sürdürüyoruz. Ne giyeceğimiz, ne yiyeceğimiz, ne satın alacağımız, ne izleyeceğimiz, ne dinleyeceğimiz, ne okuyacağımız, hangi sosyal medya uygulamasını kullanacağımız, hangi futbol takımını tutacağımız, hangi gruba dahil olacağımız, hangi partiye oy vereceğimiz, zamanımızı ne kadar ne için kullanacağımız gibi hayatla kurmuş olduğumuz bağların hepsi aslında bizim inisiyatifimizde olması gerekirken bizi programlayan hayatımızdaki insanların, grupların ya da ideolojilerin inisiyatifinde olmuş oluyor. İşte bu durumda bize Yaratıcı tarafından bahşedilmiş özgür irade armağanımızı kullanamamış oluyoruz. Yaşamımız başkalarının seçimleri ile şekillendiği için kendi ruhsal planımızdan bile sapabiliriz. Bu sapma sonucu kendi kendimize hiç fark etmeden yeni karmalar yaratabiliriz.

Kendi kararını vermenin de çeşitli deneyimsel zorlukları mevcut. Kendi kararımızı kendimiz verdiğimizde bu defa ortaya çıkan tüm sonuçlarla yüzleşmeyi de kabul etmemiz gerekiyor. Bu yüzleşme zaten bir çok alt programa sahip olmuş oluyor.

Konu hakkında daha detaylı bilgi edinmek isterseniz Uğur Batı’nın Kusursuz Kararlar Vermek ve İkna Sanatı, Nil Çokluk’un Nörosiyaset kitaplarını okuyabilirsiniz.

Kendi yaşamının sorumluluğunu almak isteyen ve Gümüş Mor Alev Enerjisi Uyumlaması olanlar aşağıdaki çalışmayı haftalık olarak yapabilirler.

Arınma Çalışması

“Gümüş Mor Alev Enerjisini ve Gümüş Mor Alev Varlıklarını Yaratıcı’nın izin verdiği şekilde ilahi yasalara uygun olarak alanıma davet ediyorum.

Yaratıcı’nın bana insan olarak verdiği özgür irade seçimlerimi kendi analiz yeteneğimle kullanmamamı engelleyen benim çocukluktan itibaren kişiliğimin oluşumunda etkin olan insanların benim evrensel birlik bilincine ulaşmamı zorlaştıran sevgiye hizmet etmeyen manipülatif karar verme programlarını ve programlayıcılarını Gümüş Mor Alev Enerjisinin arındırmasını talep ediyorum. Evrensel birlik bilincine uygun olan ruhumun bilgeliğini bilincimde ortaya çıkarmak için Gümüş Mor Alev Enerjisi Varlıklarının bana rehberlik etmesini talep ediyorum.

Yaratıcı’nın bana insan olarak verdiği özgür irade seçimlerimi kendi analiz yeteneğimle kullanmamamı engelleyen fiziksel, sanal ya da ideolojik bağ kurduğum grupların bilinci ve her bir gruptaki herkesin benim evrensel birlik bilincine ulaşmamı zorlaştıran sevgiye hizmet etmeyen manipülatif karar verme programlarını ve programlayıcılarını Gümüş Mor Alev Enerjisinin arındırmasını talep ediyorum. Evrensel birlik bilincine uygun olan ruhumun bilgeliğini bilincimde ortaya çıkarmak için Gümüş Mor Alev Enerjisi Varlıklarının bana rehberlik etmesini talep ediyorum.

Yaratıcı’nın bana insan olarak verdiği özgür irade seçimlerimi kendi analiz yeteneğimle kullanmamamı engelleyen medya ve sosyal medya ile bağ kurduğum içeriklerin bilinci ve her bir içeriğin oluşumunda etkin olan herkesin benim evrensel birlik bilincine ulaşmamı zorlaştıran sevgiye hizmet etmeyen manipülatif karar verme programlarını ve programlayıcılarını Gümüş Mor Alev Enerjisinin arındırmasını talep ediyorum. Evrensel birlik bilincine uygun olan ruhumun bilgeliğini bilincimde ortaya çıkarmak için Gümüş Mor Alev Enerjisi Varlıklarının bana rehberlik etmesini talep ediyorum.

Kendi insan varlığımı ispatlamak için başkalarıyla kurduğum ya da benimle kurulmuş insan olarak beni geliştirmeyen sürüngen beyin bağlantılarımdan hayatta kalmama bir faydası olmayan bağları Yaratıcı’nın uygun gördüğü şekilde arındırması için zihin ve beden frekansıma ve ilahi yasalara uygun olarak Gümüş Mor Alev Enerjisini alanıma davet ediyorum. İçsel rehberimin bildiği erdemli insan bilincinde insanlarla sağlıklı bağlar kurma bilgeliğini bilinç düzeyinde ortaya çıkarmam için Gümüş Mor Alev Enerjisi Varlıklarının rehberliğini talep ediyorum.

Kendi insan varlığımı ispatlamak için başkalarıyla kurduğum ya da benimle kurulmuş insan olarak beni geliştirmeyen limbik beyin bağlantılarımdan hayatta kalmama bir faydası olmayan, beni duygusal olarak olgunlaştırmayacak bağları Yaratıcı’nın uygun gördüğü şekilde arındırması için zihin ve beden frekansıma ve ilahi yasalara uygun olarak Gümüş Mor Alev Enerjisini alanıma davet ediyorum. İçsel rehberimin bildiği erdemli insan bilincinde insanlarla sağlıklı bağlar kurma bilgeliğini bilinç düzeyinde ortaya çıkarmam için Gümüş Mor Alev Enerjisi Varlıklarının rehberliğini talep ediyorum.

Kendi insan varlığımı ispatlamak için başkalarıyla kurduğum ya da benimle kurulmuş insan olarak beni geliştirmeyen yeni beyin bağlantılarımdan hayatta kalmama bir faydası olmayan, beni zihinsel olarak bilgeleştirmeyecek bağları Yaratıcı’nın uygun gördüğü şekilde arındırması için zihin ve beden frekansıma ve ilahi yasalara uygun olarak Gümüş Mor Alev Enerjisini alanıma davet ediyorum. İçsel rehberimin bildiği erdemli insan bilincinde insanlarla sağlıklı bağlar kurma bilgeliğini bilinç düzeyinde ortaya çıkarmam için Gümüş Mor Alev Enerjisi Varlıklarının rehberliğini talep ediyorum.

Bilgeleşme yolculuğunda bilgi edinmek için etkileşimde olduğum insanların ayna nöronlarıma aktardığı ışık bilgisi olmayan, bana kariyerimde ve sosyal yaşantımda bir faydası olmayan verileri ayna nöronlarımdan arınması için Yaratıcı’nın uygun gördüğü ve ilahi yasalara uygun olarak Gümüş Alev Enerjisini alanıma davet ediyorum. Arınan alanlar ışık bilgisi ile tamamlansın.

Şu andan itibaren bir araya geldiğim ve geleceğim herkesle birbirimizi geliştirecek ilahi ışık bilgisini paylaşmayı seçiyorum. Bu seçimimle uygun olmayan iletişim ve etkileşim anlarında Yaratıcı’nın izin verdiği şekilde Gümüş Mor Alev Enerjisinin ilahi yasalara uygun korumayı alanımda yapmasını talep ediyorum.

Evrensel yasalara uymamayı bilinçli olarak seçen tüm insanımsılarla ve insanlarla aynı binada olmamayı, aynı fiziksel ve sanal ortamda olmamayı talep etme hakkım varsa Yaratıcı’ya bu talebimi sunuyorum. Talebim Yaratıcı tarafından kabul edilirse, bu talebimle uyumsuz yaşamımdaki programların sağlıklı ve keyifli biçimde yaşamımdan ilahi yasalara uygun olarak Gümüş Mor Alev Enerjisi ile arınması için yaşamıma Gümüş Mor Alev Enerjisini davet ediyorum. Açılan boşluklar sevgi şifası ile tamamlansın.

Gümüş Mor Alev Enerjisinin Yaratıcı’nın uygun gördüğü şekilde ilahi yasalara uygun olarak arındırdığı her alan sevgi şifası ile tamamlansın. Amin.”

10.01.2023

Bu sitedeki tüm içeriğin enerjisel alanı kişinin dünya ve doğa ile ilişkisindeki saygıya göre değişir. Kişi dünyaya karşı fiziksel ve enerjisel çevre sorumluluğunu aldığında enerji alanı hak edişince artar. Kişi dünyaya karşı umursamaz ve sömürü temelinde olursa enerji alanı hak edişince azalır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder