Sayfalar

1 Oca 2023

2022 ve Ben

 


2022 ve Ben

Bu yazıya bana sorulan bir soruya cevap vererek başlamanın güzel olacağını düşündüğüm için yıl sonunda gelen soruyla başlayayım. 

Bir sorum da şu: siz yayınlarda örneğin bir konuyla ilgili “geçmiş yaşamıma baktığımda şundan şundan dolayı olduğunu gördüm” diyorsunuz. Ama bize “geçmiş yaşamınıza bakmayın merak etmeyin araştırmayın” diyorsunuz. Öyleyse siz neden bakıyorsunuz, Biz bakmıyoruz? Lütfen kabalık ya da muhalefet olarak düşünmeyin sorumu, lütfen. Size güvenim saygım sevgim sonsuz. Yani sorumun altında asla bir negatif düşünce yok. Sadece sebebini öğrenmek istedim. Teşekkürler.

İstediğinizi yapmakta hepiniz özgürsünüz. Ben sadece yorulmanızı ya da kendinizden vazgeçmenizi istemediğim için zorunda değilseniz geçmiş yaşamınıza bakmayın diyorum. Bu bilgiyi sizlere aktarmama neden olan referans bilgide bu meditasyon kaydında bulunuyor. Dilerseniz meditasyonu gözleriniz açık, bilinç düzeyinde dinleyebilirsiniz. Bir geçmiş yaşam kendini size bir amaca hizmet ediyorsa açar. Benim hem kendimde hem de başkalarında yaptığım çalışmalarda deneyimlediğim açılan geçmiş yaşamlar oldukça kaotik yaşamlardı. Bir insan kendi karanlığı ile henüz barışmamışsa bu yaşamlarda açığa çıkan bilgiyi sindirmesi ve o yaşamda kendine kötülük yapmış insana karşı sevgide kalabilmesi çok kolay olmuyor. Bunun için çok gayret göstermeniz gerekiyor. 

Ben artık her ne kadar zorunda değilsem bilmeyeyim niyeti ile çalışmalara başlasam da 2022 yılı benim için hem kendi varoluşumda hem de insanlığın planındaki kayıtlar açığa çıktığı için çok zorlayıcı oldu. Aslında bu zorluğu yaşama nedenim de bir çalışma sonrası açığa çıkan bilgi nedeniyle, varoluşumda daha fazla kaos boyutunda deneyim yaşamamak için Kaos Boyutunda olan tüm yaşamlarımı AŞKa dönüştürme talebimden dolayı oldu. Şifalanan her geçmiş yaşam AŞKa dönüşmüş olmuyor. Gerçek bir şifacı tarafından geçmiş yaşam şifasına açılan geçmiş yaşam Kaos Boyutundaki 13 Boyuttan kendi bulunduğu boyutun döngüsünü tamamlayacak hale getiriliyor. Bu yaşamların hepsinin önce Kaos Boyutunun 13. Boyutu olan Işık Boyutuna yükseltilmesi, daha sonra AŞK Boyutunun ilk boyutu olan sevgi boyutuna yükseltilmesi daha sonra da AŞK boyutunun tüm hakikati ile bir olması gerekiyor. 

Benim gibi tüm varoluş yaşamlarınızı AŞKa dönüştürmek istiyorsanız, o yaşamlardan gelen bilişleri ya da bu yaşamda edindiğiniz alışkanlıkları da AŞKın hakikatine uygun olan bilinç düzeyinde yeniden düzenlemeniz gerekiyor. Belki boyumdan büyük bir işe kalkıştığım için ya da ilahi olan döngü bu olduğu için bu yıl çok yoruldum. Çok yorulmuş olsam da çok da desteklendim. 16 Eylül’de Cuma akşamları yaptığımız canlı yayın serisinin enerjisi değişti ve AŞKa Dönüşüm şifasına dahil olduk. Tüm insanlığın kayıtlarında bulunan kaos programları dönüşmeye başlamadan ben kendi kendime bu şifa alanında olamayacağım için Düalite Beden Dengesi Şifa alanı tüm insanlığa açıldı. Tüm genele açık yaptığım ya da kapalı grup çalışmalarında olan meditasyonların her biri de hep birlikte bizi bir adım daha AŞKa yaklaştırdı. AŞKa yaklaşmaktan şunu anlamayın lütfen, hayatımdaki her şey yumuş yumuş, tatlı tatlı olmadı. Ben AŞKı talep ettikçe AŞKı istemeyen insanlar enerjisel ve fiziksel olarak benim hayatımı zorlaştırmanın yollarını tekrar tekrar kullandılar ve kullanmaya devam ediyorlar ve devam edecekler. Onlar beni enerjisel olarak taciz ettiğinde ben daha fazla AŞKı talep etmeye devam ediyorum ve bunu yapmaya da devam edeceğim. Bu taleplerim doğrultusunda daha önce bağlantı kurmadığım bir çok ruhsal varlıkla bağ kurdum. Bu bağlardan dolayı önce ben arındırıldım sonra bu bağ dünyaya, dünyadaki bitkilere ve hayvanlara aktı. En son da talep eden ve hak eden insanlara akmaya başladı.

Hayatı çok yönlü anlamak ve şifa alanını derinleştirmek için senaryo eğitimine katıldım. Enerji dilini Türkçe diline daha anlaşılır aktarabilmek için diksiyon eğitimine katıldım. Videolarda anlattığım konuların çeşitli türlerde yazıya dönüşmesi için daha önceden katıldığım yaratıcı yazarlık atölyesinin farklı bir versiyonu olan online yaratıcı yazarlık kursuna katıldım. Toplumun şifalanmasına aracı olması için Açıköğretim Fakültesinde başladığım sosyoloji bölümünü bitirdim. Sosyoloji ile birlikte kimya mühendisliğinde edindiğim bilgileri hayatın içine daha çok aktarmaya karar verdim. Bir çok canlı yayında geri dönüşüm ile ilgili neler yapabileceğimizi konuşmaya başladım. Spiritüel rehberlik çatısı altına hayata dair bir çok alanı da dahil etmeye başladım. Dünya yaşantısında insanlık tarafından var edilmiş kurgusal dünyanın kollektif bilinçteki bağlantılarını ve kendi DNAmda bulunan aktif ya da kaos progrmalarını ve kayıtlarını doğru ve net bir şekilde görebilmek için okuduğum kitap türleri çeşitliliğini genişlettim. Şu an korku dışındaki her türü okuyup, o alanlardaki beni ya da insanlığı kilitlemiş alanları fark edip şifalandırmanın yollarını arama gayretindeyim. Şimdilik açılan her alanı şifalandırmak için desteklendim. Bakalım 2023’te başka başka neler olacak?

31 Aralık günü enerjisel olarak benim için çok çok çok zor ve ağır bir gündü. Açığa çıkanlardan dolayı akşam 22:00’ye kadar içsel olarak huysuz şirin modundaydım. O modda olmaktan hiç keyif almıyorum. Bu kadar huysuz olma nedenim de varoluşta her şeyin sevgiye dönüşmesi için Yaratıcı’dan çok talepte bulunmuş olmamı fark etmem oldu. Küçük çocukların bir şey istediklerin de sürekli olarak noooluur, nooolurrr, noooooluuuurrrr” halleri gibi ben de hep bunu yapmışım. Herhangi bir yaşamımda varoluşla ilgili bir bilgi açığa çıktığında sürekli olarak Yaratıcı’nın kapısını çalıp, bunu için hepimize başka bir plan yaratması için ısrarda bulunmuşum. Bu sadece benim yaptığım bir durum değil elbette bunu yapan çok yaşam formu var. Bu kadar ısrar edince değişen planda öncekinden daha fazla sorumluluğum olmuş elbette. Gücüm yettiğince kendi sorumluluğumu yerine getirmişim. Dün Yaratıcı bir yaratılmışa ne kadar fırsat verirse versin, o fırsatı armağanı kullanmak istemeyen ilk başta deneyimlemesi gereken kaotik programdan vazgeçmeyen ısrarcılarda olduğunu görünce kendi içimde çok suçluluk hissettim. Allah’ın bildiği tüm potansiyellere rağmen ben niye bu kadar ısrar ettiğimi sorguladım. Haddimi aştığım tüm yaşamlarım için tövbe ettim. Açılmasına vesile olduğum tüm varoluş planlarında da Allah’ın razı geldiği neyse bunu kabul etmeyi seçip, teslim etmem gereken her şeyi Allah’a teslim ettim. Bu seçimim ve teslim sonrası rahatlayabildim. 

Bu yukarıda yazdıklarımı 2012 yılına girdiğimizde bir çok spiritüel bilgide aktarılan 21 Aralık 2012 yılında yaşanacak kaos olmasın ya da ölmesi gereken insanlar ölmesin, yaşayan her insan ve canlı hayatta kalarak bu süreci yaşayalım diye bu yaşamımda da tekrarladım. 2019 sonunda başlayan Covid-19 sürecinde o konuya müdahil olmamam gerektiği mesajını aldığımda o mesaja uymak için kendimi çok zorladım. 31 Aralık günü de tüm varoluşta yeniden yaratılmışlara fırsat verilmesi ile ilgili teslimatı yaparken yine çok zorlandım.  Zorlanmış olsam da iyi olan taraf bu taleplerim esnasında Yaratıcı’ya isyan etmemiş olduğumu öğrenmiş olmak oldu. İsyan etmemem zaman zaman haddimi aşmamış olduğumu ifade etmiyor tabiî ki. İnşallah bundan sonra Yaratıcı’ya karşı haddimi aşmadan kendime ve varoluşa hizmet etmenin yolunu bulurum. 2022 yılı bana çok fazla öğreti ile gelmiş olsa da benim için en önemli öğretinin bu olduğunu anlamış oldum.

Buraya kadar olan benim kendi yolculuğumdu. Bundan sonrasında da benimle yolculuk yapanlarla olan süreçteki kendi testlerimi yazayım.

Ücretli ya da ücretsiz kapalı grup çalışmalarının kendine göre dinamiği bulunuyor. Bu süreçte ben kendimce katılımcılar kendince testlerden geçiyoruz. Genel olarak etkinlik detayında yazdığım çoğunlukla okunmayan önemli not bölümü her seferinde hepimizin sınavı oluyor. Bu sınavı birçok katılımcı anlamadığı için bana tepki gösteriyorlar ya da gönül koyuyorlar. Hepsinin bendeki açılımlarını yazayım.

  • Pozitif ya da aydınlık tekamül yolunu seçmiş ya da seçme potansiyelinde olanlar: Benim hizmet etme iznim bu iki yola ya da aydınlık üstü tekamül yoluna. Bunları seçmemiş insanları çalışmaya dahil edersem, evrensel yasaya uymamış ve Yaratıcı’yı umursamamış olurum.

  • 25 Şubat 2020 itibariyle alkol alan kişilerle ücretli çalışma yapmam uygun değil. Sadece özgür iradesi ile “ben alkol aracılığıyla benim alanımda olan tüm enerjisel varlıkların yüzde yüz sorumluluğunu evrensel gerçeklikteki gibi alıyorum” diyenler çalışmaya dahil olabilir. Bu konunun nedenlerini merak edenler buraya tıklayarak detayları okuyabilirler: Alkol enerji alanında iblisin köleleştirdiği enerjisel varlıklar var. Ben kullananlara bu sorumluluğu beyan etmezsem tekâmülsüz planda bulunan iblise tabi yaratılmış ya da yaratıklara bana ve şifa grubundakilere ilahi yasalara uygun saldırı yapmasına ya da müdahale etmesine izin vermiş olurum.

  • Madde ya da alışkanlık bağımlılığı olanlar da özgür iradesi ile “ben sahip olduğum bağımlılık ya da bağımlılıklar aracılığıyla benim alanımda olan tüm enerjisel varlıkların yüzde yüz sorumluluğunu evrensel gerçeklikteki gibi alıyorum” diyenler çalışmaya dahil olabilir: Tüm bağımlılık maddeleri ile iblisin farklı anlaşmaları ya da programları var. Bu bilgiyi paylaşmadığımda alkolle benzer bir alana izin vermiş olurum.

  • Çalışma öncesinde katılım bedelinin size gönderilen hesap numarasına yatmış olması gerekiyor: Bu çalışma için ödemek için ayırdığınız paranın alanında bulunan sevgi olmayan enerjileri bana ödeme yapılmadığında ben arındıramıyorum. Arındıramadığım için de katılımcının alanı para alanı kullanılarak manipüle ediliyor ya da para alanındaki dirençler çalışma esnasında kişinin alanında ortaya çıkıyor. Buna uymazsam alanın dengesizleşmesine izin vermiş olurum. (Bazı istisnalar olduğunda bu istisnai durumu kişi bana yazılı iletmeden eğer ilahi olarak katılımı uygunsa önceden mesajı geliyor. Bu gelen mesaj doğrultusunda tamam diyorum. Mesaj almazsam kabul etmiyorum.)

  • Çalışma grubuna dahil edildikten sonra çalışmadan çıkılması halinde ücret iadesi yapılmayacaktır: Kişi çalışma alanından fiziksel olarak çıksa da o alana dahil olduğu için hem benim hem de gruptakilerin maddi hakkını yememesi için para iadesini yapmıyorum. Para iadesi yaptığımda ilahi alma verme alanını dengesizleştirmiş olurum. (Burada da çok istisnai durumlarda kişi enerjisel olarak benden ya da gruptan hak etmediği halde hak talep etme potansiyeli olacağı mesajını aldığımda da ilahi olarak iade etmem gereken kişilere iade ediyorum.)

  • Çalışma tamamlandı mesajını grupta paylaşıncaya kadar grup yazışmaları ya da grup enerjisinden ne kadar rahatsız olsanız da gruptan ayrılmamanız gerekiyor. Grup şifasının amacı bizim üzerini örttüğümüz noktayı başkasının bize göstermesine izin vermek ve her halimizi kabul etmektir: Yukarıda bahsettiğim kendi karanlığı ile yüzleşmekten kaçınan insanlar grup alanı kapanmadan çıkınca grup alanında gedik oluşturuyorlar. Bu gediğin sorumluluğunu bu bilgi aracılığıyla kişinin ruhuna iletiyorum. Bunu yazmazsam benim bundan haberim yoktu diyerek insanların sorumluluklarından kaçmalarına aracılık etmiş olurum.

  • Grup açıldıktan sonra özelden yazışma yapılmayacaktır: Yaşadığınız deneyim bireysel de olsa o gruptaki insanların hak edişinde olan bir bilgi sizde açığa çıkmış oluyor. Grubu ben açıyor, meditasyonu ben kaydediyor olsam da şifa alanında kim kimin şifalanmasına vesile onu ben bilmiyorum. O açığa çıkan bilgi grup vesilesi ile açığa çıktığı için hak edişi olan kimsenin hak edişinin ona ulaşmasını engellemek gibi bir kibirde olmamam gerekiyor. Üstünün örtülmesi gerekeni Allah örter, açılması gerekeni Allah açar. Bu nedenle ayan beyan bu mesajı Yasemin’e özel olarak iletmelisin mesajı size gelmediğinde ya da ben öyle bir açık mesaj almadığımda özelden yazılanlara cevap verdiğimde grupta bu şifaya aracılık etmiş olana ya da ortak şifayı hak etmişe haksızlık etmiş olurum.

  • Grup açılış tarihi ve saati açılacak ve Whatsapp grup çalışması şeklinde olacak: Bu mesajı umursamayıp, bana gruba beni dahil etmenizi hatırlatmak için yazıyorum ya da beni gruba dahil etmediniz mi soruları aslında ya katılımcının enerji alanında bulunan pozitif ya da aydınlık olmayan bir bilincin ya da varlığın bana saldırmak için kullanılması ya da kendi sorumluluğunu almamasının bir sonucu olarak yaşanıyor. Bu sorulara cevap verdiğim zaman ne katılımcıya ne de kendime fayda sağlamamış olurum. (Çok nadir olarak ben gruba dahil etmem gereken insanları grubu açtıktan sonra dahil etmedim. Bu durumu fark ettiğimde de o insanın dünyasal olarak hakkını yemiş olduğum için ruhsal olarak ona şifa alanı ile birlikte başka bir enerjisel alan açılıyor. İlahi hak ediş alanın gerçekleşmesi için ben dünyasal olarak aksamayı farkında olmadan yapıyorum.)

  • Bazı çalışmalarda para yatırmadan önce enerjisel olarak bu çalışmaya katılmanız uygun mu lütfen bunun onayını alıp, bu doğrultuda ödeme yapın: Benim enerjim güncellendiğinde, katılımcının enerjisi güncellendiğinde ya da bazı çalışmaların evrensel yasaya uygun olabilmesi için enerjisel uyuma bakmam gerektiği mesajını alıyorum. Bu mesajı yazdığımda umursamadan ya da fark etmediği için para gönderenlerin çalışmaya katılımı uygun olmayanların para iadesini yapıyorum. Neden enerjisel olarak uygun olup olmadığının bilgisi bana iletilmiyor. Sadece evet ya da hayır cevabını aldığım için ben de bu doğrultuda çalışmaya alıyor ya da almıyorum. Bunu yapmazsam evrensel yasaya uymamış olurum.

Bazen bir katılımcı için tek çalışma yapmaya iznim oluyor, bazen uzun bir süre yolculuk yapabiliyoruz. Kendi kalp sesini duyamayanlara bu bilgileri aktardığımda bu konuyu sevgi ile kabullenen çok az oldu. O kabullenenlerle ya ileride yeni çalışmalarda ilahi zamanda bir araya geliyoruz ya da birlikteliğimiz arkadaşlığa dönüşüyor. Kabul etmeyen ya da bana kızanlarla da yolumuz ayrılıyor. Bu yazdıklarımla ilgili yaşanılan olumsuz her durumda ben kendi alanımda mutlaka benim sorumlu olduğum alanın sevgiye dönüşmesi için çalışma yapıyorum. Daha önce yaşadığım durumlarda bu deneyimi yaşadığım kişi de kendi sorumluluğunu alıp, kendi alanını temizlediğinde yazışmalarımız sevgi enerjisi ile gerçekleşiyor. Enerjisel olarak sevgiyi hissetmediğime ne yazık ki yazdığım mesajlar onlardan gelen enerjilerle cevaplanıyor. Tabiî bu durumda çoğunlukla sevgisiz olmakla suçlanan da ben oluyorum. Enerjisel gerçeklikte bu olmadığında artık bu suçlamaları kendime almamanın yolunu bulduğum için içsel olarak rahatım. Her kim ne derse desin aklım erdiğince ve evrensel yasayı idrak ettiğimce ilahi yasalara uyarak bu yolculuğu yapma gayretindeyim. İnsan olarak benim sınırlı olduğum gücümün ötesindeki her şey için de Allah’ın hak edişimce vekilim olmasını talep ediyorum.

Bu deneyimleri yaşadığımda da mutlaka aşağıdaki meditasyonu yapıyorum ki fark etmediğim programlar içine girmeyeyim.



2022 bireysel kendi tekâmülümde ve sizlerle birlikte tekamülümde benim için böyle geçti. İlahi olarak bunu talep etme hakkım varsa birlikte yolculuk yaptığım ya da yolum ayrılmış her insanla enerjisel ilişkimin benim alanımdaki her şeyinin sevgi olmasını talep ediyorum. 2023 yılı içinde anlık yolculuk yaptığım insanlarda dahil herkesle ilişkimin daha sevgi olmasını talep etme hakkına sahipsem, buna layık olduysam bunu da Yüce Yaratıcı’dan talep ediyorum. Ben 2022’den razıydım, inşallah 2022’de benden razıdır.

2023 temennisi için de yazıyı Erzurumlu İbrahim’in Marifetnâme adlı eserinde yer alan Tefviznâme’deki beyti ile tamamlayalım;

Mevlâ görelim neyler
Neylerse güzel eyler.

01.01.2023

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder