Sayfalar

7 May 2024

Telefon Teknolojisinin Arındırılması

 


Telefon Teknolojisinin Arındırılması

Geçtiğimiz günlerde çalışan bir ankesörlü telefon görünce sanki zaman yolculuğu yapmışım gibi gelmiş ve çok şaşırmıştım. Tabii onu fotoğraflamayı da ihmal etmedim. Birkaç gün sonra sabah uyandığımda şu an hatırlamadığım rüyamın arınmasını yaparken telefonlara ve telefon hatlarına yüklediğimiz ışık olmayan enerjileri görünce uzun uzun temizlik yaptım.

Sonra telefonlarla olan etkileşimimi hatırladım. Çok küçükken mahallemizde tek komşumuzda telefon vardı, sürekli onun evinin postane gibi kullanıldığı ilk anılarımdan başlayarak günümüze kadar telefonla iletişimim bir film şeridi gibi gözlerimin önünden geçti. Çevirmeli, tuşlu, jetonlu ankesörlü, kartlı, telsiz telefonlar; antenli, antensiz cep telefonları ve akıllı telefonlara kadar olan bir teknolojik süreci 45 yıllık hayatımda gördüm.

Şimdi ekran bağımlılığından söz ediliyor ya eskiden de gereksiz yere telefonda konuşarak iletişim teknolojisini hayatımızda bol bol sömürmüştük. Sadece teknolojik araç değişse de bizim boş yere kullanmamız hep oldu. Okul arkadaşlarımızla haftanın beş günü okulda sabah sekiz, öğleden sonra üçe kadar birlikte olmamıza rağmen hiç görüşmüyormuşuz gibi bir de gün içinde telefonla konuşurduk. Ya da yanlış numara diye aranan telefonlar olurdu. Çeşit çeşit durumlar nedeniyle zavallı telefonları insanlık olarak taciz etmişliğimiz çok oluyor.

Graham Bell'in ilk telefonu icat ettiği tarihten itibaren izinli olduğumuz alanlara ve sesimizin telefon ahizesinden sisteme dahil olduğu ilk  zamandan bu zamana kadar bireysel olarak ışık frekansının altındaki arınması gerekenleri arındıralım.

Gemini'nin özet teknoljik bilgisini dilerseniz aşağıdan okuyabilirsiniz.

Telefon İletişim Sistemlerinde Teknolojik Altyapının Kısa Tarihi

1876: Graham Bell, ilk telefonu icat etti. Bu cihaz, ses dalgalarını elektrik sinyallerine dönüştüren ve tersini gerçekleştiren basit bir mekanik cihazdan oluşuyordu. İletişim, yerel hatlar üzerinden sınırlı bir mesafeye kadar mümkündü.

1900'ler: Manuel santraller, aramaları yönlendirmek için kullanıldı. Telefonlar yaygınlaştıkça, bu sistemler yetersiz hale geldi.

1920'ler: Otomatik santraller, aramaları daha hızlı ve daha verimli bir şekilde yönlendirmek için devreye girdi.

1940'lar: Koaksiyel kablolar, uzun mesafeli iletişimi mümkün kılan daha geniş bant genişliği sağlayarak telefon hatlarının kapasitesini önemli ölçüde artırdı.

1950'ler: Mikrodalga kuleleri, telefon sinyallerini daha uzun mesafelere iletmek için kullanıldı. Bu, kıtalararası aramaların yapılmasını mümkün kıldı.

1960'lar: İlk uydu tabanlı telefon sistemleri, daha da geniş bir kapsama alanı ve gelişmiş iletişim yetenekleri sunarak devreye girdi.

1970'ler: Fiber optik kablolar, daha fazla veri taşıma kapasitesi ve daha az sinyal bozulması sunarak telefon altyapısında devrim yarattı.

1980'ler: Dijital anahtarlama, telefon sinyallerini analogdan dijital hale getirerek ses kalitesini ve arama güvenilirliğini önemli ölçüde geliştirdi.

1990'lar: Hücresel telefonlar yaygınlaştı ve kablosuz iletişime yeni bir çağ açtı.

2000'ler: İnternet protokolü (IP) tabanlı telefonlar, sesli aramaları internet üzerinden iletmeyi mümkün kılarak VoIP (Ses Üzerinden IP) teknolojisine öncülük etti.

2010'lar: 4G ve LTE gibi 4. nesil mobil ağlar, daha hızlı veri hızları ve gelişmiş mobil iletişim olanakları sağlayarak akıllı telefonların yükselişine katkıda bulundu.

2020'ler: 5G ağları devreye giriyor ve daha da yüksek veri hızları, daha düşük gecikme süresi ve daha fazla bağlantı cihazı için gelişmiş yetenekler sunarak iletişimin geleceğini şekillendiriyor.

Bu kısa özet, telefon iletişim sistemlerinde kullanılan teknolojik altyapının 150 yılı aşkın süredir nasıl geliştiğini göstermektedir. Her yeni gelişme, daha geniş bir kapsama alanı, daha iyi ses kalitesi, daha fazla özellik ve daha ucuz iletişim sunarak iletişim şeklimizi dönüştürdü. Bu eğilimin gelecekte de devam etmesi ve 5G ve ötesindeki teknolojilerin daha da gelişmiş iletişim deneyimleri sunması bekleniyor.

Işık ile Arınma

Telefonun kamuya ilk tanıtımının yapıldığı 10 Mart 1876'da ABD'li mucit Alexander Graham Bell ile yardımcısı Thomas Watson arasında Boston'da yapılan görüşme anına şu an benim kullandığım telefon teknolojisinin Dünya frekansı ile uyumsuz olmasına neden olan bir alan dahil olduysa, bu etkinin benim alanıma etkisinin arınması için Yaratıcı'nın izni ile ilahi yasalara göre o ana Işık Bilgeleri rehberliğinde Işık Şifasını yönlendiriyorum.

1900'lü yılların başında manuel santrallerin kurulduğu ilk andan itibaren şu ana kadar benim kullandığım telefon teknolojisinin Dünya frekansı ile uyumsuz olmasına neden olan bir alan dahil olduysa, bu etkinin benim alanıma etkisinin arınması için Yaratıcı'nın izni ile ilahi yasalara göre o andan itibaren izinli olduğum tüm anlara Işık Bilgeleri rehberliğinde Işık Şifasını yönlendiriyorum.

1920'lı yıllarda otomatik santrallerin kurulduğu ilk andan itibaren şu ana kadar benim kullandığım telefon teknolojisinin Dünya frekansı ile uyumsuz olmasına neden olan bir alan dahil olduysa, bu etkinin benim alanıma etkisinin arınması için Yaratıcı'nın izni ile ilahi yasalara göre o andan itibaren izinli olduğum tüm anlara Işık Bilgeleri rehberliğinde Işık Şifasını yönlendiriyorum.

1940'lı yıllarda telefon iletim hatlarına koaksiyel kabloların dahil olduğu ilk andan itibaren şu ana kadar benim kullandığım telefon teknolojisinin Dünya frekansı ile uyumsuz olmasına neden olan bir alan dahil olduysa, bu etkinin benim alanıma etkisinin arınması için Yaratıcı'nın izni ile ilahi yasalara göre o andan itibaren izinli olduğum tüm anlara Işık Bilgeleri rehberliğinde Işık Şifasını yönlendiriyorum.

1950'li yıllarda telefonda kıtalar arası iletişim olmasına olanak tanıyan mikrodalga kulelerin kurulduğu ilk andan itibaren şu ana kadar benim kullandığım telefon teknolojisinin Dünya frekansı ile uyumsuz olmasına neden olan bir alan dahil olduysa, bu etkinin benim alanıma etkisinin arınması için Yaratıcı'nın izni ile ilahi yasalara göre o andan itibaren izinli olduğum tüm anlara Işık Bilgeleri rehberliğinde Işık Şifasını yönlendiriyorum.

1960'lı yıllarda uydu telefonlarının telefon iletişimine dahil olduğu ilk andan itibaren şu ana kadar benim kullandığım telefon teknolojisinin Dünya frekansı ile uyumsuz olmasına neden olan bir alan dahil olduysa, bu etkinin benim alanıma etkisinin arınması için Yaratıcı'nın izni ile ilahi yasalara göre o andan itibaren izinli olduğum tüm anlara Işık Bilgeleri rehberliğinde Işık Şifasını yönlendiriyorum.

1970'lı yılların başında telefon altyapı hatlarına fiber optik kabloların dahil olduğu ilk andan itibaren şu ana kadar benim kullandığım telefon teknolojisinin Dünya frekansı ile uyumsuz olmasına neden olan bir alan dahil olduysa, bu etkinin benim alanıma etkisinin arınması için Yaratıcı'nın izni ile ilahi yasalara göre o andan itibaren izinli olduğum tüm anlara Işık Bilgeleri rehberliğinde Işık Şifasını yönlendiriyorum.

1980'lı yıllarda telefon sinyallerinin analogdan dijital anahtarlamaya dönüştüğü ilk andan itibaren şu ana kadar benim kullandığım telefon teknolojisinin Dünya frekansı ile uyumsuz olmasına neden olan bir alan dahil olduysa, bu etkinin benim alanıma etkisinin arınması için Yaratıcı'nın izni ile ilahi yasalara göre o andan itibaren izinli olduğum tüm anlara Işık Bilgeleri rehberliğinde Işık Şifasını yönlendiriyorum.

1990'lı yıllarda hücresel telefonlarla kablosuz iletişime geçilen ilk andan itibaren şu ana kadar benim kullandığım telefon teknolojisinin Dünya frekansı ile uyumsuz olmasına neden olan bir alan dahil olduysa, bu etkinin benim alanıma etkisinin arınması için Yaratıcı'nın izni ile ilahi yasalara göre o andan itibaren izinli olduğum tüm anlara Işık Bilgeleri rehberliğinde Işık Şifasını yönlendiriyorum.

2000'lı yılların başlarında internet protokolü tabanlı telefonlarının telefon iletişimine dahil olduğu ilk andan itibaren şu ana kadar benim kullandığım telefon teknolojisinin Dünya frekansı ile uyumsuz olmasına neden olan bir alan dahil olduysa, bu etkinin benim alanıma etkisinin arınması için Yaratıcı'nın izni ile ilahi yasalara göre o andan itibaren izinli olduğum tüm anlara Işık Bilgeleri rehberliğinde Işık Şifasını yönlendiriyorum.

2010'lı yıllarda 4. nesil mobil ağların ile mobil iletişime dahil olduğu ilk andan itibaren şu ana kadar benim kullandığım telefon teknolojisinin Dünya frekansı ile uyumsuz olmasına neden olan bir alan dahil olduysa, bu etkinin benim alanıma etkisinin arınması için Yaratıcı'nın izni ile ilahi yasalara göre o andan itibaren izinli olduğum tüm anlara Işık Bilgeleri rehberliğinde Işık Şifasını yönlendiriyorum.

2020'lı yıllarda 4. nesil mobil ağların ile mobil iletişime dahil olduğu ilk andan itibaren şu ana kadar benim kullandığım telefon teknolojisinin Dünya frekansı ile uyumsuz olmasına neden olan bir alan dahil olduysa, bu etkinin benim alanıma etkisinin arınması için Yaratıcı'nın izni ile ilahi yasalara göre o andan itibaren izinli olduğum tüm anlara Işık Bilgeleri rehberliğinde Işık Şifasını yönlendiriyorum.

2020'lı yıllarda 5. nesil mobil ağların ile mobil iletişime dahil olduğu ilk andan itibaren şu ana kadar benim kullandığım telefon teknolojisinin Dünya frekansı ile uyumsuz olmasına neden olan bir alan dahil olduysa, bu etkinin benim alanıma etkisinin arınması için Yaratıcı'nın izni ile ilahi yasalara göre o andan itibaren izinli olduğum tüm anlara Işık Bilgeleri rehberliğinde Işık Şifasını yönlendiriyorum.

Şu andan itibaren geliştirilecek telefon, mobil ve yeni iletişim teknolojilerinde ve alt yapılarında gerçekleşecek her şeyin Dünya frekansı ile uyumlu ve Evren'in ışık/karanlık oranına uygun olarak gerçekleşmesi için Işık Bilgelerinden ve Kozmik Teknoloji Varoluş Boyutu Varlıklarından özgür irademle Yaratıcı'nın izin verdiği Işık Bilgisinin ve Işık Bilincinin ilahi yasalara göre insanlık planına dahil olması için ilahi yardım talep ediyorum. 

Telefon ahizesine bireysel sesimi ilk dahil ettiğim andan şu ana kadar telefonlara, telefon iletişim hatlarına, uydu sistemine, mobil ağa ve internet alt yapısına dahil ettiğim her türlü bana ait verinin Işık'a dönüşmesi için Işık Bilgeleri rehberliğinde alana Işık Şifasını Yaratıcı'nın izni ile ilahi yasalara göre yönlendiriyorum.

Şu andan itibaren kullandığım teknolojinin Işık Bilgisi ve Işık Bilinci ile gelişmesi için olmam gereken bilinç hali ile teknoloji ile iletişimde olmak için Işık Bilgelerinden Yaratıcı'nın izin verdiği ilahi rehberliği talep ediyorum.

07.05.2024

 
Bu sitedeki tüm içeriğin enerjisel alanı kişinin dünya ve doğa ile ilişkisindeki saygıya göre değişir. Kişi dünyaya karşı fiziksel ve enerjisel çevre sorumluluğunu aldığında enerji alanı hak edişince artar. Kişi dünyaya karşı umursamaz ve sömürü temelinde olursa enerji alanı hak edişince azalır.
_


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder