Sayfalar

4 Haz 2024

İnsanın Durakları

 


İnsanın Durakları 

40 yaşını geçtiğimden beri bazı konularla ilgili çocukluğumdaki huysuz teyzeler gibi oluyorum. Eskiden tahammül edebildiğim konuya tahammül edememek de beni yoruyor ve kendi içimde kibre mi düşüyorum diye sorgulayıp duruyorum.

Perşembe akşamı Kız Kulesi ziyaretimde şahit olduklarım bu konunun kapısını açmıştı. Pazar akşamı katıldığım bir eğitimde de spiritüel konular ve astrolojinin küçümsenip, bilimin yüceltilmesi sonrasında ayrıştırmadan rahatsız oldum. Mühendislik eğitimi ile şekillenmiş bir beyne sahip olduğum için bilimi ben de seviyorum. Bilimi sevdiğim gibi diğer bilgi kaynaklarına da bakıp, hayatla bağlantısı olan gerçek ve ışık bilgisini de seviyorum. 

Hayat yolculuğumda kültürel olarak ve eğitim olarak çok farklı insanlarla bir araya geldim. Bu insanların bazısını hayatımın dışında tutmayı tercih ettiğim için hayatımda olan insanları küçümseyip küçümsemediğime baktım. Sonra işin içinden çıkamadığım için kibirle yaklaştığım insanlarla ilişkimin şifalanması için Başmelek Mika ile Kibirden Özgürleşme Meditasyonunu yaptım. O bittikten sonra da tam rahatlayamadığım için uyumadan önce İllüzyondaki İllüzyonlardan Özgürleşme Çalışmasını açtım. Sabah uyandığımda birçoğunu hatırlamasam da bir sürü rüya gördüm. Gördüğüm rüyalar için de şifa çalışması yaptım. Uyandığımda gece çalıştığım konuyu hatırlamıyordum. 

Geri dönüşüm kutusuna götüreceğim atıkları ayrıştırmak için balkondayken mahallenin halkı olmayan kafelerin müdavimi gürültülü araç kullananlar gelince sese tahammülsüzlüğüm nedeniyle içsel tepki gösterdim. Sonra da "Allah'ım bu konuda ilahi olmayan bir tepki içindeysem beni affet, yol göster." diye dua ettim. O duayı ederken gece aklıma geldi. O esnada iç sesim de aradığım cevabı bana verdi. 

"Allah insana hayvanî insandan başlayarak dilediği seçimi yaparak yaşaması için dünyada bir süre tanıdı. Artık insanın, erdemli insan altındaki bilinçlerle ilgili yaşam deneyimi kapandı. Zihinsel düzeyde sen bunu bilmesen de ruhun bun bildiği için sen insan erdemi ile uyumsuz olanların yaptığı seçimleri yapan insanların bu seçimden vazgeçmesi için onlara bu konuyu fark ettirmeye ve özgür iradeleri ile erdemli insan seçimini yapmayı hatırlatıyorsun. Amacın onları ötekileştirmek değil. Onları birliğe davet etmek." 

İçsel rehberimin bana verdiği mesajdaki hayvanî insan ve erdemli insan ile ilgili daha detaylı bilgi edinmek isterseniz daha önce yazdığım İnsan-ı Kâmil Yolculuğu  yazısını okuyabilirsiniz. 

Ruhumdaki Erdemli İnsan Bilgisi 

Bu bilgi açığa çıktıktan sonra kurumsal hayatta ve sosyal hayatta huzur bulamamamın ana nedenini anlamış oldum. Ruhum hiçbir yasaya ihtiyaç olmadan, yaşadığım yerdeki her insanın dürüst, saygılı ve açık olarak birbiri ile etkileşimde olması gerektiğini hep bana fısıldıyordu. İnsan özünde olan erdem hem benim hem de tüm insanların ruhunun bildiği bir bilgi olsa da modern çağ zannedilen Amerikan illüzyonu içinde bulunan her insan bu bilgiyi kolaya kaçmak için yok sayıyor.  

Ruhumun hakikatindeki erdem bilgeliği içinde artık ne kadar yaşıyorum bilmiyorum. Erdemsizlerle karşılaştığımda henüz erdem bilgeliği içinde olmadığımı biliyorum. Erdemsizliğe duyarsızlaşmayı kendi huzurum için çok istesem de hem içsel rehberimden hem de meleklerden aldığım mesajda erdemsizliğe duyarsızlaştığımda hayvanın, bitkinin, cansız dediğimiz her şeyin ve Dünyanın hakkını yiyeceğim mesajını alıyorum. Bu nedenle duyarsızlaşmadan erdemsiz olan herkesle fiziksel olarak bir arada olduğumda ya da aynı yerde olmasam da fiziksel ya da enerjisel olarak alanıma müdahil olduğunda onu yönetebilme konusunu öğrenmek için hem çalışma yapıp hem de dua ediyorum.  

Yazıyı gece 01.00 geçen bir saatte yazmama rağmen erdemsizlik konusunda inatla seni rahatsız etmeye devam edeceğiz dercesine komşular hala gürültü yapmaya devam ediyorlar. 

Erdemsiz Hallerimize Şifa 

Çocukken erdemsiz olan davranışlarla şu anki çocuklara göre neredeyse yok denilecek kadar da olsa canlı cansız rahatsız ettiklerim oldu. Büyüdükten sonra birileri ile başa çıkmak için erdemsiz davranışlar yaptım. Son yıllarda eskiye göre kendimi kontrol altına alsam da hâlâ özellikle gürültü esnasında ruhumun bildiği erdem bilgeliği ile uyumsuz davranışlar sergiliyorum. İnşallah hiçbir yaratılmışın hakkının yenilmesine aracılık etmeden bir gün erdemsiz insanlar ne yaparsa yapsın, her an her koşulda erdem bilgeliği ile davranış içinde olabilirim. 

"Allah'ım senin katında erdemsiz olan her davranışımla ilgili sorumluluğumu yüzde yüz alıyorum. Bu zamana kadar erdemsiz davranış içinde olduğum her an şifalanıncaya kadar onu dönüştürmem için bana bilgelik ve güç bahşet. Senin izin verdiğin alanlara yaratırken bana bahşettiğin sevgiyi yönlendiriyorum. 

Şeytanî formların oluşuna izin vermenin bir sebebi vardır. Senin hikmetini sorgulamadan şeytanî bilinçlerden benim alanıma dahil olmuş ve benim onlara inanıp, özgür irademle bu bilinçleri kullandığım programları bir daha kullanmamak için bana güç ve irade bahşet. 

Aklımın ötesindeki erdem hakikatini idrak edebilmem için bana yardım et. Âmin." 

Erdemsizliğe Maruz Kaldığımız Deneyimlere Şifa 

İnsanımsılarla ya da henüz erdemli insan olmamış insanlarla fiziksel olarak bir arada olduğumuzda veya internet etkileşiminde bu duruma maruz kalmış olabiliriz. Bu maruziyetin bizim için ışık dengesine gelmesi için bir çalışma yazacağım. Bu çalışma ruhlarımızın birbirine çağrısı olduğu için bize erdemsiz davranış sergilemiş insanların ruhuna da ulaşacağı için onlarda özgür iradeleri ile erdem içinde yaşamayı tercih ettiklerinde hak ettiklerinde onlarında alanına dahil olacak. 

"Allah'ım benim zannımın ötesinde Senin katındaki gerçeklikte hak etmediğim şekilde erdemsizliğe maruz kaldığım ve benimle birlikte maruz kalan, Senin yarattıkların için ilahi adaleti talep etme hakkım olan tüm yaratılmışlar için Senin adaletini talep ediyorum. 

Beni erdemsizliğe maruz bırakanlarla ilgili egosal ya da nefsani düzeyde ışık olmayan her şeyimi ışığa dönüştürmem için bana yardım et. Onların yaşamı ile ilgili beklenti içinde olmadan Sana tam teslimiyette olabilmem için ışıksız parçalarımdan ve hallerimden beni koru. 

Bana karşı erdemsizliği sergileyenlerle etkileşimde olduğum zamanlarda onlara uymamam ve daha erdemli olabilmem için bana yardım et. Âmin" 

04.06.2023 

  

Bu sitedeki tüm içeriğin enerjisel alanı kişinin dünya ve doğa ile ilişkisindeki saygıya göre değişir. Kişi dünyaya karşı fiziksel ve enerjisel çevre sorumluluğunu aldığında enerji alanı hak edişince artar. Kişi dünyaya karşı umursamaz ve sömürü temelinde olursa enerji alanı hak edişince azalır. 

_ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder