Sayfalar

22 Ağu 2024

Çocuk Kimliği

 


Çocuk Kimliği 

Dünyada yaşayan her insan yaşı kaç olursa olsun, baba ve annesi yaşıyor ya da vefat etmiş olursa olsun ömrünün sonuna kadar bu kimliği taşıyor. Ruhsal olarak yolculukta olan herkesin ilk önceliği de kendi çocuk kimliğinin olgunlaşması olmalı. Çocuk kimliği olgun olan insanın Yaratıcı ile bağı güçlü olduğu için yalnızlık illüzyonuna düşmeyecek ve beklentiden özgürleşecektir. 

Bunları yazıyor olsam da benim de çocuk kimliğim günümüzdeki birçok insana kıyaslandığında oldukça olgun olsa da hâlâ ruhumun aktardığı rehberlikteki olgunlukta değil. 

Kişisel gelişim ve ruhsal gelişim çalışmalarında insanların babasını ya da annesini şikâyet ediyor olması benim kalbime doğru gelmiyordu. Bu hafta Başmelek Ariel'le yaptığımız çalışmanın mesajında bu yaklaşımımın nefsanî değil de ruhanî bir hissiyat olması beni ayrıca mutlu etti. 

Haydi gelin, çocuk olarak annemize ve babamıza yeniden bakalım. Şu konuyu hatırlatmazsam bu yazı tamamen yanlış yazılmış bir yazı olur. Anne ya da babanız hayattaysa onların değişmesi beklentisiyle bu çalışmaları yapmamalısınız. Sadece siz değişmek için bu yolculuğa çıkmalısınız. 

Bazı insanlar dünyada fiziksel anlamda gerçekten anne ya da babası ile ilgi oldukça zorlu deneyimler yaşıyor. Bazı insanlar ise fiziksel olarak bir zorluk yaşamasa da enerjisel boyutta anne, baba ya da her ikisi ile gözle görülmeyen elle tutulamayan bir zorluk yaşıyor. Bazı insanlar ise bencillik deneyiminde olduğu için dünyasal ve enerjisel olarak oldukça iyi anne ve babaya sahip olsa da hiçbir zaman onlarla yaşadığı deneyim yeterli gelmiyor. Bu nedenle önerilerim üçüncü grup içinde olanlara değil. İlk iki gruptan birindeyseniz yazının devamı size rehberlik edebilir. 

Geçmişi Işıkla Kaplamak 

Ruhsal planınızda düalitenin öğretilerini dünyasal ya da enerjisel olarak negatif uçlarda planladıysanız, bu öğretiyi size öğretecek en güçlü rehberleriniz anneniz ve babanızdır. Bu öğretiyi ne kadar zor olarak planlamış olursanız olun bu deneyimi daha kolay ya da daha zor yapmak çocuk, anne ve babanın her birinin kendi özgür irade seçimi ile değişiyor. Bu nedenle her şey mutlaka ruhsal plandaki gibi olmuştur diyemeyeceğim. Olmuşa karşı negatif duygulanımlar ne dünyasal ne de ruhsal olarak insana hizmet etmediği için kendi dönüşüm yolculuğuna çıkmış aile bireyi kendi alanını en azından ışık dengesine getirmeli diye düşünüyorum. Bu düşüncelerim de aldığım mesajlarla desteklendiği için bu kadar emin yazıyorum. 

Genele açık yazdığım yazılarda ücretli çalışmaları önermeyi çok tercih etmesem de anne ve babası ile ilgili onların yanlış davranışta olduğunu ısrar edenlere karşı en hızlı alan netlemesi İllüzyonlardaki İllüzyonlardan Özgürleşme Çalışması. Bu çalışmayı çocuk, anne ve baba kimliklerindeki illüzyonların arınmasına niyet ederek dinlediğinizde zihniniz objektif olmaya başlayacaktır. Hem kendi inançlarımız hem de kollektif bilinçten gelen çocuk, anne ve baba kimlikleri ile ilgili çok fazla çarpıtılmış bilgi ile dolu olduğumuz için birkaç kere dinlenebilir. 

Kendi çocuk kimliğinizdeki anne ve baba ile ilgili ışıksız olan bağları şifalandırmak niyetinde olanlar, kendi deneyimlerini ister sözlü ister yazılı olarak ifade edip, bu alanların ışıkla kaplanmasına niyet ederek Başmelek Zadkiel’le Işıksız Bağları Işıkla Kaplama Meditasyonunu yapabilirsiniz. 

Babanızı ya da annenizi bu çalışmadan sonra hâlâ suçluyorsanız, Affetme yazısı belki size rehber olabilir.  

Çocuk kimliğinin olgunlaşması için bireysel sorumluluk alanında dengede olması gerekiyor. Aile bireyleri olarak birbirinize destek olurken herkes kendi kimlik rolünün ilahi gerçeklikteki insan sorumluluğunda olması gerekiyor. Bu konuyu da daha önce yazdığım yazı ile yeniden gözden geçirebilirsiniz. Sorumluluk Alma ve Verme Meditasyonu.  

Bu çalışmaları yaptınız ve içsel olarak huzurlu değilseniz Başmelek Ceremayel'le Yargı ve Önyargı Programlarından Özgürleşme Meditasyonunu da yapabilirsiniz.  

Geçmişi Sevgi ile Şifalandırmak 

Bu yazdığım çalışmalar aslında hayvanî insan benliğinin ilk deneyimini yaşayan çocuk kimliğinde henüz insan benlik ve bilincine erişmemiş alanların insan benlik ve bilincine dönüşmesine aracılık etmesi. Bu konuyu da hatırlamak isterseniz daha önce yazdığım İnsan-ı Kâmil Yolculuğu yazısından okuyabilirsiniz. 

Gerçek sevgi ile geçmişi kucaklamak için İlahi Ben BEN’im bilincinde insanın kendini sevmesi gerekiyor. Youtube’da ayda bir cuma akşamları yaptığım İlahi Ben BEN’im yayınlarına isterseniz buradan ulaşabilirsiniz. Bu seri zaman olarak uzun olduğu için dilerseniz daha kısa olan meditasyonu kendi döngünüze göre yapabilirsiniz.  

Bu çalışmaları yaptınız, babanız, anneniz ya da her ikisi ile ilgili deneyimlerinizde kendi içinizde sevgi dengesinde değilseniz yazacağım ho’oponopono cümlesi ile ilgili olarak konularınıza göre yapabilirsiniz. 

Baba için: “Biyolojik babamın ... (sizi rahatsız eden durumu ifade edin) yaptığı bu davranışın beni sevgi dengesinden uzaklaştırmasına neden olan insan olarak bana ait sorumluluğu yüzde yüz alıyorum. Bu deneyimi yaşamama neden olan tüm hatalı verilerim ve anılarım özür dilerim. Bu zamana kadar sizi yeterince arındırmadığım için lütfen beni affedin. Bana arınma fırsatı verdiğiniz için teşekkür ediyorum. Bana mucizelerin kapısını açtığınız için sizi seviyorum. Aloha, indigo.” 

Anne için: “Biyolojik annemin... (sizi rahatsız eden durumu ifade edin) yaptığı bu davranışın beni sevgi dengesinden uzaklaştırmasına neden olan insan olarak bana ait sorumluluğu yüzde yüz alıyorum. Bu deneyimi yaşamama neden olan tüm hatalı verilerim ve anılarım özür dilerim. Bu zamana kadar sizi yeterince arındırmadığım için lütfen beni affedin. Bana arınma fırsatı verdiğiniz için teşekkür ediyorum. Bana mucizelerin kapısını açtığınız için sizi seviyorum. Aloha, indigo.” 

Bu çalışmaları dualarla desteklemek de sizin kendi içinizde egonuzun ya da nefsinizin oyunlarınızdan özgürleşmenizi de kolaylaştırabilir. Besleme çekerek Allah’ın eril gücü yarattığı Rahman ve dişil gücü yarattığı Rahim sıfatlarının şifasını da yaşamınıza dahil etmiş olursunuz. İnsanlık planında tekâmülsüz plana, karanlık ve negatif tekâmül yoluna ait çok fazla bilgi var bunları yaşamınızdan hızlıca temizlemek için dualar en hızlı araçlar. 

 Erdemli İnsan Benlik ve Bilincinde Evlat Yolculuğu 

Bu bölüm bundan sonraki etkileşim anlarında kendi evlat yolculuğunuzu ruhunuza hizmet edecek şekilde deneyimlemeyi tercih ederseniz size minik rehber olması için. 

Yazacağım olumlamayı ses kaydı yapıp dilerseniz günlük olarak dinleyebilirsiniz. 

Allah’ım babamla ve annemle olan ruhsal planımı Sen biliyorsun. Senin katında babama veya anneme ilahi olmayan bir şekilde yaklaştıysam bunu bir daha yapmamam için bana yardım et.  

Annem ve babam da kendi yaşam planlarında bana karşı ilahi olmayan bir halde muamele ettilerse bunu da Sen biliyorsun. Onların yapamadıkları ya da yapmadıkları için onlarla etkileşimimde sevgi olmayan haller olmaması için bana yardım et. Rahman ve Rahim esmalarınla Sen iyileşmeme yardım et. Anneme ve babama Senin katındaki hürmetle evlatlık yapabilmem için bana yol göster. Babamla ve annemle olan ruhsal planımı hepimizin sağlığı daha da iyi olacak, rızkı daha da bol olacak, birbirimize adil olacak şekilde Sen zorlarımızı kolaylaştır. Âmin. 

Vefat Etmiş Babaya ya da Anneye Dua 

Hangisi vefat etmişse onu ifade ederek tek tek yaparsanız enerji daha dengeli olur. 

Allah’ım babama/anneme yaşadığı süre boyunca yapmış olduğumuz ruhsal plana uygun olarak davranamadığım anlar olduysa bu anların enerjisel boyutunu sevgiye dönüştürmem için Sen bana yardım et. 

Annem/babam yaşarken ya da öldükten sonra Sen’in benden insan olarak razı olmadığın davranışlarım ilahi hesap günü anneme/babama ulaşacaksa, onlara böyle bir zorluk yaşatmamam için yaptıklarımdan dolayı beni, annemi ya da babamı bağışlaman için bana yol göster, yardım et. 

Annemin/babamın yaşadığı süre boyunca ondan razı olmadığın bir hal olduysa, onun evladı olarak benim yapılanları Senin razı geleceğin hale dönüştürmemin insan olarak benim sorumlu olduğum bir alanı varsa, bunun için bana tevazu bahşet ve yol göster. 

Yaşadığım süre boyunca babamın/annemin ruhunun bulunduğu boyutta huzur içinde olabilmesi için değiştirmem gereken mizaç ve kişilik özelliklerimi dönüştürmem için bana yardım et, yol göster. Âmin. 

Bu çalışma sonrası ruhlarına dua da armağan ederseniz çok güzel olur. 

Ebeveynlerimiz bizden yaşça büyük olsalar da onlar da kendilerine göre yaşam derslerinden geçiyorlar. Bu nedenle bizim hayatımız da olduğu kadar onların hayatında da zorlular var. Sevgiyi bilen aile bireyi yaşayan ya da vefat etmiş aile bireylerine sevgi ile el uzattığında hem kendi ruhuna hem de birliğe hizmet etmiş olur. 

22.08.2024 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder