Sayfalar

6 Ağu 2024

Yüzleşme - Yaşam Hikayesi

 


Yüzleşme - Yaşam Hikayesi 

Bu yaşam hikayesi benim deneyimim olacak :) Yazacağım her şey hem benim hem de okuyan herkes için koşulsuz sevgi ile şifalansın. 

Youtube'da yazılan bir yorum Merkür retrosunda gelince, yoruma öfkelenmek yerine bunu şifa için kullanmak amacıyla hem gelen yorumu hem de benim nötr bir duygu içinde olmadığım cevabımı yazıp; Youtube'da etkileştiğim yol arkadaşlarımdan yardım istedim. Gelen yorumların bir bölümü beni tamamen desteklerken bir bölümü de sevgiyi hissetmediği kendi deneyimini yazdı. 

2018 yılından beri Youtube'da herhangi bir kurguya girmeyen çoğunluğu canlı olan yayınlar yapıyorum. Bu bilgiyi özellikle verme nedenim, olumlu ya da olumsuz söylediğim her şeyi ve beden dilimi açıkça sizinle paylaştığımı bilmeniz için. Herhangi bir oyunculuk eğitimi almadığım için de duygularımı saklamıyorum. Canlı yayınlarda gelen sorular esnasında sevgi olmayan deneyimler eskiden daha çok yaşıyor olsam da hala çok fazla yaşıyorum. Bu yaşadığım deneyimlerle ilgili olarak canlı yayınlar bittikten sonra yaptığım davranışların ilahi olup olmadığını, sevgiye hizmet edeni neden yapmak zorunda kaldığımı hem sorguluyorum hem de bunların arınmasını yapıyorum. 

Yaşadığım deneyimlerle ilgili aklen ben yaptığımın egosal ya da nefsani olduğu zannına kendimi inandırmış olsam da bu konuda meleklerden aldığım cevapların büyük bir çoğunluğu benim o an verdiğim tepkiyi o insanın ya da o insanın alanındaki bilinç, varlık ya da enerjinin hak ettiği yönünde oluyordu. Benim ilahi olmayan yaklaşımlarımı arındırıp konu hakkında tövbe edip, bir daha yapmamak için dua ettiğim için yaptığımın ilahi olmadığı ile ilgili örnek size sunamayacağım. 

Bir İnsan Sevgi Olmayan Davranışı Neden Hak Eder? 

Bu konuyu çok fazla anlattım, kısaca burada da özetleyeyim. Ruh insan olarak yaşam planı yaptığında o ruh saf ruh olarak dünyada deneyim içinde olmuyor. Ana ruh programına kendi yaşam derslerinin, karmasının, eğer ruhsal görevliyse görevinin gereklilikleri doğrultusunda tekâmülsüz, karanlık, absolute, negatif, nötr, pozitif ve aydınlık ruh parçalarını ruh programına dahil ediyor. Bu ruh programı bana ruhsal DNA ve gen alanı olarak tanımlandı. Yine ruhsal planına uygun olarak biyolojik anne ve babasından da yukarıda yazdığım kendi ruhsal planına uygun olarak herhangi tekâmül planından biyolojik DNA ve gen alanı alınıyor. Bu parçaların hepsi her zaman aktif olmuyor. İnsanın bulunduğu yaşam koşullarında kendini hayatta tutacak şekilde aktif ya da pasif olarak deneyimliyor. 

İnsan, pasif dahi olsa kendinde bulunan tekâmülsüz, karanlık, absolute ve negatif ruhsal ya da biyolojik DNA ve gen alanını nötr tekâmül frekansına dönüştürmek zorunda. Ben Youtube yayınlarıma başlamadan önce aydınlık tekâmül yolunda ilerleme seçimimi yapmıştım. Bu nedenle de bana pozitif ya da aydınlık tekâmül yolunda özgür iradesi ile seçimini yapmış ya da seçme potansiyelinde olanlara hizmet etme izni verildi. 

Şu an yazdığım detayları zihinsel düzeyde bilmeden Youtube'da canlı yayınlar yaptım. Daha sonra Kendimizi Tanıma ve Duygularımız yazısını yazdığımda insanın özgürleşmesi gereken dört duygu olan öfke, kıskançlık, nefret, kibir tekâmülsüz plan tarafından insanlığa aktarılmış olduğunu öğrendim. Bu dört duygu bizden açığa çıktığı anda tekâmülsüz planı besliyoruz. İş hayatına girmeden önce öfke bende içsel olarak yaşadığım duyguyken, iş hayatında dışsal olarak yaşadığım bir duygu oldu. Bu duygunun yıkıcı etkisinin beni yıpratmasından yorulduğum için bu duygudan özgürleşmek için çok çalışıyorum, çok dua ediyorum.  

Benim yaşadığım öfke duygusu eskiden ruhsal ya da biyolojik DNAmda bulunan pasif olan tekâmülsüz programın beni koruma güdüsünden açığa çıkıyordu. Tekâmülsüz programı aktif olan biri bana zorbalık yaptığında içimdeki parça daha fazla dayanamıyordu ve tekâmülsüz programı aktif olan insanın anlayacağı şekilde onu öfke ile susturuyordu. Serafim Melekleri, Torus Mate Gökadası Varlıkları ve diğer DNA şifa çalışmalarımla bu parçalar ya dönüştü ya da dönüşmeyenler zamanı geldiğinde benden alındı. 

Artık yaşadığım öfke duygusu empat özelliğim nedeniyle enerji alanıma ve ayna nöronlarıma başkasından benim alanıma geçmiş bana ait olmayan programların benimle yazılı ya da sözlü iletişime geçen insana onun alanında aktif olan tekâmülsüz parçaya haddini bildirme halim oluyor. Bu yaşadığım deneyim benim birlik yolunda insanlığa hizmet ederken seçtiğim program nedeniyle bana ait olmayan bir şey olsa da çıkan enerjinin izi benim ruh alanıma dahil oluyor. Kendi ruh alanımdaki bilinçli olarak benden sevgi frekansının altında bir enerjiyi karşı taraf hak etse de çıkarmaya aracı olmayı tercih etmiyorum. 

Had bildirmeyi kibrim nedeniyle yazmadım. Tekâmülsüz parçalar sevgi ile tekâmül etmeyi bilmiyorlar. Ya sevgisiz bir deneyime ya da korku deneyimine maruz kaldığında tekâmül yolculuğuna başlayabiliyorlar. Allah'ın Celâlî sıfatlarının oluş nedeni de tekâmülsüz parçanın tekâmül etmesi için onu zorlaması için olan esmalar. Eğer sizde tekâmülsüz bir parça yoksa Allah'ın Celâlî esmalarını zikrettiğinizde sizde sıkışma değil ferahlık yaratır. Tekâmülsüz parçanız varsa büyük bir sıkışma veya o parça çok güçlüyse büyük bir azap yaşarsınız. 

Benim canlı yayınlarda ya da yazılarda öfke ile cevap verdiğimde o insanın alanındaki ya kendine ait ya da başkalarına ait tekâmülsüz plana ait kibir programından kaynaklanıyor. Canlı yayınlarda tekâmülsüz plana ait detayları ilk anda bilemiyor olsam da yazılarda çoğunlukla biliyorum ancak bu bilgiyi karşı tarafa yazmama izin verilmediği için o insandaki tekâmülsüz alanı ifade etmek yerine tekâmülsüz parçasının anlayacağı sert bir dille yazıyorum ya da sözlü olarak cevap veriyorum. 

Dünya insanın büyük bir çoğunluğu kendini tekâmül ettirme sorumluluğunu almadığında tekâmül yolculuğunda olan insanların tekâmülsüz parçasına da sevgi ve şefkatle yaklaşmak için çok dua ettim, yardım istedim ancak buna izin verilmedi. Ben de bu yolculukta benim nefsime saldırsa da o insanlara karşı adaletsiz olmamak için "Allah'ım bu insan Senin katında hangi davranışa layıksa onu yapabilmeyi bana kabul ettir ve Senin razı geldiğin şekilde davranayım." diye dua etmeye başladım. Şöyle bir iddiam yok ben etkileştiğim her insana Allah katında hak ettiği gibi davranıyorum. Ancak böyle olmaya gayret ediyorum. Her kime Allah katında hak etmediği şekilde davrandıysam bunun şifasına her zaman niyet ediyorum. O davranışı bir daha yapmamak için Allah'tan yapmadan önce ya da yaparken bana fark ettirmesini istiyorum. Bu süreci kendi içimde ilahi dengeye getirmemde en büyük iki yardımcım Tebbet Suresi ve Kahhar esması oldu. "Allah'ım Senin yarattıklarına ya da kullarına Senin katında hak etmediğim şekilde davrandığım her şey için müstahakkımı ver." niyeti ile Tebbet Suresini okuduğumda ya da El-Kahhar esmasını zikretmeye başladığımda acayip mutlu oluyorum. Başıma gelecek bela varsa bu belayı dünyada yaşamadan önce değiştirmem gereken kendi ışıksız alanımı görüyorum. Birinin bana lanet ya da beddua okumasına gerek olmadan Allah'ın bir azabı varsa buna talip olduğumu beyan ediyorum. Bu çalışmaya ilk başladığımda çok kötü şeyler yaşayacağım diye çok korkuyordum. Korksam da yaptım. Kötü şeyler yaşamak yerine il an zorlansam da sonrasında çok güzel kapılar açıldı. 

Hem Tebbet Suresi hem de El-Kahhar esması beni manipüle etmek için gelen tekâmülsüz bilinçlerin ve enerjilerin de benden kaçarak uzaklaşmasına aracılık ettiği için bana ikincil bir fayda da sağlamış oluyor. 

Öfke deneyimi içinde olan insanların programlarını enerji alanıma ve ayna nöronlarıma almadan birliğe hizmet etmenin bir yolunu bulursam şahane olur. Henüz bunu bulamadığım için kibir programı kısa ya da uzun süreli aktif olan insanlarla etkileşim anlarımızda benden onlara ilahi planda olması gereken ancak sevgi olmayan yaklaşım olacak. Bu süreçte benim karşımda olan herkes için iki alternatif var. Ya benimle birlikte zaman zaman devam etmek ya da benimle yolculuğu bırakmak. Benimle yürümeye devam edecekseniz de kendi kibir programınızdan özgürleşmek için gayrette olmak size, bana ve bütüne hizmet eder. 

Bu zamana kadar benim egomdan veya nefsimden kaynaklı öfke deneyimimden sorumlu olduğum alanları sevgiye dönüştürmüşüm. Şimdi onları AŞKa dönüştürme zamanı. 

Bu yazıyı yazmaya başlamadan önce benden açığa çıkan öfkeyi ben bana ait sanıyordum. Sizlerin desteği ile kendi öfke deneyimimi başarı ile tamamladığımı ve artık öfke yerine hayatımda kızgınlık duygusunu deneyimlemeye başlamış olduğumu fark ettim. 

Bu Deneyimi Okuyanların Kendi Yaşam Planı İçin Öneri 

Bu yazdığım her şey Allah'ın yaratmış olduğu insanlarla ilgili. Bir de insan bedenin de olsa da insan olmayan insanımsılar var. O insanımsılara Allah kul olma fırsatını sunuyor. Bir insanımsı kul olma yoluna girmeye niyet ettiyse ona karşı yaklaşımınızda oldukça dikkatli olarak ona hak ettiği şekilde davranmalısınız. Eğer bir insanımsı kul olmaya niyet etmemişse ya da kul olma hakkını Allah ondan aldıysa bizim o insana iyi davranmamız Allah'a karşı gelmemizin kapılarını bize açar.  

Benimle ortak deneyimleriniz varsa karşınızdaki kişinin insan ya da kul olup olmadığından emin olun ki kendi ruhsal planınızı Allah'a hizmet edecek şekilde yapabilesiniz. 

İnsanımsılarla ilgili olarak daha önce yaptığım meditasyondaki bilgilendirmeyi dilerseniz dinleyebilirsiniz. 


06.08.2024 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder