Sayfalar

29 Tem 2024

Sokak Köpekleri İçin

 


Sokak Köpekleri İçin

Fıstık'ın hastalanıp, öldüğü Şubat ayından beri sık sık sokak hayvanları için çalışma yapıyorum. 12 Temmuz 2024 sokak hayvanları ile ilgili yeni yasal düzenlemeden beri de her gün çalışma yapıp, dua ediyorum.

Bugün Youtube canlı yayınında yaptığım Başmelek Azrail’le Katletme Hissinden Özgürleşme Meditasyonunu yapmadan önce insan olarak yapabileceğim son çalışma olduğunun mesajını alınca hem kendim hem de yapmak isteyenler için dua yazıyorum. Balkona çıkıp sokaktaki köpekleri gördükçe onların özgürce yaşama haklarının ülkemizde kalıcı olması için dua ediyorum.

Dua

"Allah'ım sokaklarda yaşayan köpeklerin üreyip çoğalmalarının ve saldırgan olmalarının tüm nedenlerini sen biliyorsun. Bu sebeplerin Senin katındaki adaletinin dünya yaşamında hak edenlerin gerçekliği olmasını nasip et.

Sokak köpeklerinin saldırgan olmasına neden olan benden kaynaklı her şeyi sevgiye dönüştürmem için bana yardım et.

Yarattığın ümmetlerden biri olan sokak köpeklerinin Senden gelen rızkına aracı olmamız için bizlere yardım et, yol göster.

Vicdanın sesini duyamayan insanların ve şeytanî formlarla yoldaşlık yapanların şerrinden Sen sokak köpeklerini ve tüm hayvanları koru. Kibre kapılıp kendini dünyanın efendisi sananlardan sokak köpeklerini ve tüm hayvanları Sen koru.

Sokak köpeklerinin ve sokaklarda, doğada yaşayan tüm hayvanların sahibi Sensin. Lütfen insan olarak bir sahibi yok diye eziyet gören hayvanları bu eziyetten dünyada da Sen koru.

Sokak köpeklerini yasal düzenleme yetkisi ve uygulaması olanların adaletsizliğinden Sen koru.

Sınırlı bir kul olduğumu biliyorum. İnsan olarak sokak köpekleri ve sokak hayvanları için yapmam gerekenleri yapabilecek maddi gücü ve sorumluluklarımı Sen bana fark ettir ve onları yerine getirecek gücü bana sen ver. 

Sokak köpekleri için gücümün bittiği her şeyde sokak köpeklerine lütfen dünyasal olarak da yardım et. Bu katletme programından sokak köpeklerini, tüm hayvanları, beni, ailemi ve ülkemi sen koru. Senin uyarılarına rağmen yarattığın düzene uymama konusunda ısrarcı olanlara olan şahitliğimi Sana teslim ediyorum.

Sokak köpeklerinin bu zamana kadar saldırısına uğramış insanların bu saldırıya uğrama nedenlerini Sen şifalandır ve bunların bir daha yaşanmaması için sokak köpeklerine yardım et. Gerçekte sokak köpeklerinin saldırısı olmamasına rağmen toplumu galeyana getirmek için manipülasyon yapanların da müstahaklarını yaşamalarını nasip et.

Yarattığın düzenin ilahi adalet dengesini sokak köpeklerinin yaşam hakkını dengesizleştirenler için Senden yardım istiyorum. Lütfen bize hayır kapılarını aç. Âmin.

Sizlerde edeceğiniz dualarda lanet veya beddua programına müdahil olmadan kalbinizden geldiği şekilde Allah'a dua ederseniz harika olur. Ayrıca En'âm Suresi 38. Ayeti de dualarınıza dahil edebilirsiniz.

Birlik yolculuğu sadece bireysel olarak kendimizi dönüştürerek olmaz. Hem kendimiz hem de tüm yaşam için sevgi ile adım atarak olur.

29.07.2024

 
Bu sitedeki tüm içeriğin enerjisel alanı kişinin dünya ve doğa ile ilişkisindeki saygıya göre değişir. Kişi dünyaya karşı fiziksel ve enerjisel çevre sorumluluğunu aldığında enerji alanı hak edişince artar. Kişi dünyaya karşı umursamaz ve sömürü temelinde olursa enerji alanı hak edişince azalır.
_

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder