Sayfalar

28 Oca 2019

İçsel Rehbere Ulaşmak


Yaklaşık beş yıldan beri insanlığın kendi içindeki rehbere ulaşabilmesi için ücretli ve ücretsiz bir çok çalışma yapıyorum. İstenilen ve kaçınılan bir durumun varlığı beni sürekli şaşırtıyor. Ya yaşamındaki sorunları çözümlemek için ya da ruhsal yetilerini geliştirmek için insanlar bana ulaşıyor.

Her ikisinde de varılması gereken hedef tek. İçsel rehbere ulaşmak. Siz içsel rehberinize ulaştığınızda yaşamınızdaki kilitleri açabilir ve hayatınızı değiştirebilirsiniz. Dışarıdan
alacağınız her hangi bir çalışma sizi bir yere kadar götürür. Melekler ve ruhsal varlıklarda dışarıdan olan çözümlemeler.

Bir çok farklı hikaye yaşamış ve bir çok farklı yöntemle çalışmış insanlarla bir araya geliyorum. İletişime geçenlerin enerjisinden ve yazışmalarından bilinç düzeyi normalin üzerinde olduğunu algılıyorum. Çalışmalar devam ederken sorulan öyle bir soru ortaya çıkıyor ki bu kadar basit bir soru bu bilinç seviyesi tarafından nasıl sorulur şaşkınlığını yaşıyorum.

Bu yazıyı yazmadan önce çok fazla kendi içimdeki insan alanlarına dair çalışma yaptım, rehberlikler istedim. Daha fazla ne yapmam gerektiğini anlamak için Sosyoloji bölümünde okuyorum. Hala sorularımın cevabını tam olarak bulamadım.

Tespitlerim ve algılarım birleşince ortaya ilginç bir tablo çıktı.


  • Aslında insan kendi var oluş sorumluluğunu tam olarak almak istemiyor. 
  • Dilden söylediği aydınlanma ile kalpteki aydınlanma bilişi aynı değil. İkisi arasında uyumsuzluk var.
  • Farkında olmak gerçek mutluluğu getirmeyeceğini düşünerek bu alanı öteleyebildiği kadar öteliyor.
  • Sadece uyumlama alarak ya da çalışma alarak kendine değişim ya da dönüşüm oyunu oynadığını itiraf etmiyor.
  • Duymak istemediği gerçekleri dıştan biri ifade ederse reddederek kendini rahatlatıyor.
Bu yazı kimseyi parmakla göstermek için yazılmadı. Kendinizi fark etmeniz için sadece ayna. Ayna size sizde var olanı gösterir. Sizde olmayanı gösteremez.
Benden çalışma alırken amacınız ne lütfen bunu fark edin ve buna göre kendinize yol haritası çizin. Bu yol haritası belirlendiğinde ne ben ne de siz yorulmazsınız. Her ikimizde büyük bir keyif ve şevketle ilerleriz. Benim için kendinize yaptığınız tüm çalışmalar çok değerli. Sadece bana ve kendinize dürüst olun.

İçsel Rehbere Ulaşma Yolları

Eğer seçiminizi içsel rehberinize ulaşmak için yaptınızsa o zaman buradaki çalışmaları yaşamınıza uyumlayın.


∞ Kendinize bir günlük ve bir de çalışma defteri edinin. Artık dijital ortam kullandığımız için bu günlüğünüz ve çalışma defteriniz dijital de olabilir. Bunları telefon ya da bilgisayarınıza da kaydedebilirsiniz. Bu günlüğe sadece yaptığınız çalışmanın başlığını orada yaşadığınız duygusal boşalımı tam hissettiğiniz gibi yazın. Olumlu olumsuz her ne hissediyorsanız her şeyi yazın. Yazmak hem zihninizi rahatlatır hem de bir hafta sonra bile baktığınızda kendinizdeki değişimi fark edebilirsiniz. Bu defteri kullanırken kendinize şu soruları sorabilirsiniz; bu duygu bana mı ait, bu düşünce bana mı ait, bu istediğim kendi hayalim mi? Bu soruları kendinize sordukça başkalarının fark etmeden sizde oluşturduğu programları fark edebilirsiniz. Bir arkadaşınızla paylaşmadan önce bu deftere not edin duygularınızı. 

Çalışma defterinize de internetten ulaştığınız çalışmaları ya da benim çalışmalarda size ilettiğim yapmanız gerekenleri yazın. Benden aldığınız çalışmaların hepsi frekans içeren yazılar. Bu da demek oluyor ki her okuduğunuzda sizde ayrı bir açılım yapar. Bir yazı asla aynı algıyı size vermez.

∞ Eğer rüya görüyorsanız, kendi rüyalarınızı kendiniz çözümleyin. Rüyalar sizin bilinçaltınızın dilidir. Bilinçaltınızın dilini de siz bilirsiniz. Rüyaların Size Mesajını Anlama Meditasyonu yazısı bu konuda yardımcı olur.

∞ Hangi çalışmayı yapmalısınız, ne kadar süre yapmalısınız bunların hepsinin cevabını da kendinizden alın. Bunun için iki yöntem kullanabilirsiniz. Kas testi yaparak veya sarkaç kullanarak bunun cevabını çok kolay bir şekilde alabilirsiniz. Kas Testi ile Beden Kontrolü ve Sarkaç (Pandül) Kullanımı yazıları bu konuda size yol gösterir.

∞  Yaşamınızda her hangi bir konu için karar vermeniz gerektiğinde ya yazarak ya da meditasyon yaparak ruhunuzun bu konudaki cevabını öğrenebilirsiniz. "Ruhum bu konu için bana önerin nedir" sorusunu sorun ve cevabı bekleyin. ilk başlangıçta cevap almanız uzun sürse de zamanla cevabınızı alacaksınızdır. Bunu yeni dil öğrenme sürecine benzetebilirsiniz. İlk ana diliniz dışında dil öğrenmek için nasıl zaman gerektiyse şimdi ruhunuzun dilini çözmenizde zaman alacaktır. İlk sessizlikte pes etmeyin. Israrcı olun.

∞ Kendinize güven problemi yaşıyorsanız güven üzerine size en uygun yöntemle çalışma yapın.

∞ Melekleri algılıyorsanız ve onlarla çalışıyorsanız zaman zaman onlardan geriye çekilmelerini ve içsel rehberinizle bağlantıya geçmek için meditasyon çalışması yapın. Yeni başlayanlar için bu aşama daha sonra yapılması gereken çalışma.

∞ Alacağınız her çalışmayı kendi yaşamınızda ileride de kullanacaklarınızdan seçin ve onu yaşamınızda sürekli kullanın. Uyumlama almış olmak ya da eğitim almış olmak için almayın. Bu amaçla bunlara zaman ve para ayırmayın.

∞ Ruhsal konularla ilgili birine bir soru soracağınız zaman "ilahi gerçeklikte bu bilginin şu an cevabı bende yok mu" sorusunu kendinize sorun. Sonra kendinizi dinleyin. Boşluk varsa o zaman sormayı düşündüğünüz kişiye soruyu sorun. Cevabı zaten biliyorsanız sormayın. Kendi zekanıza haksızlık etmeyin.

Bu çalışmalar dışsal bağımlılıktan sizi kurtarıp, kendinizi bulmanızı sağlayacak basit ama etkili yöntemler.

Harika ve tam donanımlı olduğunuzu hatırlayın. Sizi seviyorum.

28.01.2019

Spiritüel Rehber Yasemin Derya Metin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder