Sayfalar

30 Oca 2019

Enerjisel Olarak Özel Günlerde Ne Yapabilirsiniz


Astrolojik olarak ve enerjisel olarak özel enerjiler barındıran günler yıl için de sık sık karşımıza çıkıyor. Konusu hakkında insanlar bu konuları önceden paylaşım yapıyorlar.
Bu günler ile ilgili bilgiler açığa çıktığında bir kaos hali ortaya çıkıyor. Benim bugün fark ettiğim kendi kendinize çalışma yapamayacağını düşünmenizden kaynaklanıyor. Bizim sizleri programlamamıza izin
vermeyin. Ruhunuz sizin için en güzel çalışmayı size sunar. Lütfen ruhunuzu dinleyin. Dua etmek, meditasyon yapmak, namaz kılmak… size en huzur veren yöntem neyse onu yapın ya da birleştirip
çalışmalar yapın. Ne yaparsanız yapın kendi içinizden gelen çalışmayı yapın.
Herhangi bir güne ait bir çalışma yaptınız ve bunun sonucu istediğiniz gibi olmadı. Bu dünyanın sonu değil. Yaptığınız çalışmayı iptal edip yeni bir enerji alanı oluşturabilirsiniz. Evrensel yasalar sizden şunları bekler; bu çalışma için almanız gereken sorumluluğu aldınız mı, saf niyetle mi istediniz, birin ve bütünün hayrına olan niyetler mi yaptınız, Yaratıcı rolüne soyunmadan sadece yaratılmış olduğunuzun idraki ile mi yaptınız. Eğer bu soruların cevabı evetse yapmış olduğunuz sizi huzursuz eden çalışma niyetini iptal edip, yeni ve daha güzel yaratımlar yapabilirsiniz.
Önünüzde kendi kendinize yaratım yaparak eğlence ile geçireceğiniz bir ömür var. Kendi emeğinizle yaptığınız her şey çok daha özel ve değerlidir.
A kişisinin, B kişisinin dedikleri sizi kısıtlayabilirken; kendi yaptığınız çalışmalar sizin içinizden bir çağlayan çıkmasına neden olur.
Ben özellikle herhangi bir takvim takip etmiyorum, astroloji eğitimi almadığım için astrolojik günlerle ilgili eğer bir çalışma yapmam gerekiyorsa onun ya bilişi geliyor ya da karşıma bununla ilgili bir yazı çıkıyor. İşte şimdi bir şey yapmalıyım hissi ortaya çıkarsa çalışmaları sizler için ya da kendim için yapıyorum. Onun dışında yapmıyorum. Böyle çalışmak beni çok daha hızlı dönüştürdüğü için takvimden özgürleşip çalışmalar yapıyorum.
Sizde bu şekilde kendinize daha doğru alan oluşturabileceksiniz. Var oluşta çok eğlenceli bilgiler mevcut. Eğlenin ve mutlu olun.
Ne yaparsan yap, kendin için kendin yap….
30.01.2018
Spiritüel Rehber Yasemin Derya Metin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder