Sayfalar

7 Eki 2021

İnsanlık Programlarına Koşulsuz Sevgi Şifası


İnsanlık Programlarına Koşulsuz Sevgi Şifası

Daha önce Dünya Frekansı ile Uyumsuz İnsanlık Programları diye daha önce bir yazı yazmıştım. Okumak için buraya tıklayabilirsiniz.

O yazıda bireysel arınma çalışmasını yazmıştım bu yazıda bireysel olarak insanlık planında var ettiğimiz sömürü, kurban bilinci, seks dengesizliği, bağımlılık, saygısızlık, suçlama, köleleştirme, manipülasyon, hükmetme, saplantı, kurtarıcı, güvensizlik, açgözlülük, bencillik, fedakarlık, yok sayma, küstahlık programlarının koşulsuz sevgi şifası ile arınmaları aktaracağım.

Şu uyarıyı yapmam gerekiyor; bu arınma insan olarak dünyada yaptığının yüzde yüz sorumluluğunu alan ruhlar için uygun. Eğer tüm sorumluluğunuzu yüzde yüz almıyorsanız bu çalışmayı ya hiç yapmayın ya da sorumluluğunuzu aldığınız zaman yapın.

Arınma

Şu an insanlık planında var olan dünya frekansı ile uyumsuz insanlık programlarından ilahi gerçeklikte benim sorumlu olduğum her şeyin sorumluluğunu yüzde yüz alıyorum.

İnsanlık planında var olan sömürü programına bu yaşam ya da geçmiş yaşamlarımda dahil ettiğim ilahi yasalara göre arınması gereken her şeyin arınması için insanlık planına koşulsuz sevgi şifasını yönlendiriyorum.

İnsanlık planında var olan kurban bilinci programına bu yaşam ya da geçmiş yaşamlarımda dahil ettiğim ilahi yasalara göre arınması gereken her şeyin arınması için insanlık planına koşulsuz sevgi şifasını yönlendiriyorum.

İnsanlık planında var olan seks dengesizliği programına bu yaşam ya da geçmiş yaşamlarımda dahil ettiğim ilahi yasalara göre arınması gereken her şeyin arınması için insanlık planına koşulsuz sevgi şifasını yönlendiriyorum.

İnsanlık planında var olan bağımlılık programına bu yaşam ya da geçmiş yaşamlarımda dahil ettiğim ilahi yasalara göre arınması gereken her şeyin arınması için insanlık planına koşulsuz sevgi şifasını yönlendiriyorum.

İnsanlık planında var olan saygısızlık programına bu yaşam ya da geçmiş yaşamlarımda dahil ettiğim ilahi yasalara göre arınması gereken her şeyin arınması için insanlık planına koşulsuz sevgi şifasını yönlendiriyorum.

İnsanlık planında var olan suçlama programına bu yaşam ya da geçmiş yaşamlarımda dahil ettiğim ilahi yasalara göre arınması gereken her şeyin arınması için insanlık planına koşulsuz sevgi şifasını yönlendiriyorum.

İnsanlık planında var olan köleleştirme programına bu yaşam ya da geçmiş yaşamlarımda dahil ettiğim ilahi yasalara göre arınması gereken her şeyin arınması için insanlık planına koşulsuz sevgi şifasını yönlendiriyorum.

İnsanlık planında var olan manipülasyon programına bu yaşam ya da geçmiş yaşamlarımda dahil ettiğim ilahi yasalara göre arınması gereken her şeyin arınması için insanlık planına koşulsuz sevgi şifasını yönlendiriyorum.

İnsanlık planında var olan hükmetme programına bu yaşam ya da geçmiş yaşamlarımda dahil ettiğim ilahi yasalara göre arınması gereken her şeyin arınması için insanlık planına koşulsuz sevgi şifasını yönlendiriyorum.

İnsanlık planında var olan saplantı programına bu yaşam ya da geçmiş yaşamlarımda dahil ettiğim ilahi yasalara göre arınması gereken her şeyin arınması için insanlık planına koşulsuz sevgi şifasını yönlendiriyorum.

İnsanlık planında var olan kurtarıcı programına bu yaşam ya da geçmiş yaşamlarımda dahil ettiğim ilahi yasalara göre arınması gereken her şeyin arınması için insanlık planına koşulsuz sevgi şifasını yönlendiriyorum.

İnsanlık planında var olan güvensizlik programına bu yaşam ya da geçmiş yaşamlarımda dahil ettiğim ilahi yasalara göre arınması gereken her şeyin arınması için insanlık planına koşulsuz sevgi şifasını yönlendiriyorum.

İnsanlık planında var olan açgözlülük programına bu yaşam ya da geçmiş yaşamlarımda dahil ettiğim ilahi yasalara göre arınması gereken her şeyin arınması için insanlık planına koşulsuz sevgi şifasını yönlendiriyorum.

İnsanlık planında var olan bencillik programına bu yaşam ya da geçmiş yaşamlarımda dahil ettiğim ilahi yasalara göre arınması gereken her şeyin arınması için insanlık planına koşulsuz sevgi şifasını yönlendiriyorum.

İnsanlık planında var olan fedakarlık programına bu yaşam ya da geçmiş yaşamlarımda dahil ettiğim ilahi yasalara göre arınması gereken her şeyin arınması için insanlık planına koşulsuz sevgi şifasını yönlendiriyorum.

İnsanlık planında var olan yok sayma programına bu yaşam ya da geçmiş yaşamlarımda dahil ettiğim ilahi yasalara göre arınması gereken her şeyin arınması için insanlık planına koşulsuz sevgi şifasını yönlendiriyorum.

İnsanlık planında var olan küstahlık programına bu yaşam ya da geçmiş yaşamlarımda dahil ettiğim ilahi yasalara göre arınması gereken her şeyin arınması için insanlık planına koşulsuz sevgi şifasını yönlendiriyorum.

Yaşam koşullarınızdaki zorunluluklardan dolayı bu programları kullanmak zorunda kaldığınız zamanlarda bu arınmayı yeniden yaparsanız; bundan sonraki anlarınız saf bir şekilde devam eder.

Zorunluluk konusunda da lütfen kendi kendinize illüzyon yaratmayın. Aslında o programı kullanmadan zorlayıcı insanlarla deneyim gerçekleştirmeniz mümkünken bu konu kolay geldiği için kullanıyorsanız bunu yapmayın olur mu? :-) Kendimizi kandırabiliriz ama Yaratıcı'yı asla kandıramayız.

07.10.2021

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder