Sayfalar

18 Şub 2024

Şeytanî Bağlardan Arınma

 


Şeytanî Bağlardan Arınma

Bu yazıda daha önce aldığım mesajlardaki tekâmülsüz planda ve karanlık tekâmül yolunda bulunan şeytanî formlarla ilgili bir arınma yazacağım. Arınmayı yazmadan önce şunu belirteyim, bu çalışmayı bir kere yaptıktan sonra hayatınıza yeni şeytanî bağlar oluşmaz gibi bir algıya kapılmayın. Tekâmülsüz plandaki şeytanî formlar

Allah inancınız zayıfladığında, karanlık tekâmül yolundaki şeytanî formlar imanınız zayıfladığında sizinle yeni bağlayıcılığı olan programları yapmak için sizi manipüle ederek ya da zaaflarınızı karşılayacak vaatlerle alanınızda olacaklardır. Bu nedenle içsel karmaşaya düştüğünüzde bu çalışmayı zaman zaman tekrarlamak sizin için faydalı olacaktır.

Tekâmülsüz Plandaki Şeytanî Bağları Arındırma

Bu boyuttaki şeytanî formlar; kara şeytan, iblis, demon, devil, lilith, lucifer.

"Bilerek ya da bilmeyerek, isteyerek ya da zorla bir anlığına dahi olsa Allah'a olan inancım zayıfladığı için kara şeytanla, iblisle, demonla, deville, lilithle, luciferle ve ismini bilmediğim tekâmülsüz boyuttaki frekansı ya da titreşimi düşük şeytanî formlarla gerçekleşmiş olan varoluşumdaki bağlayıcılığı olan her şeyi ilahi işlem için Allah'a teslim ediyorum.

Allah'ın beni koruduğuna inanmamı ve Allah'a tam bir inançla güvenmemi engelleyen tüm bilinçaltı çıkarlarımı iptal ediyorum. Bu bilinçaltı çıkarlarımı ve onlarla bağlantılı her şeyi ilahi işlem için Allah'a teslim ediyorum. Açılan boşlukların koşulsuz sevgi enerjisi ile dolmasını seçiyorum.

Allah'a karşı inancımın şu andan itibaren zayıflamasına neden olacak insan olarak benden kaynaklı zaaflarımı fark edip, bu zaaflarımın beni köleleştirmemesi için Allah'tan hak ettiğim yardımı talep ediyorum.

Evrensel yasalar gereği tekâmülsüz plandaki varoluş formları ilahi olmayan bir yaklaşımla iletişimde olmamak için Işık Bilgelerinden ve İlahi Adalet Görevlilerinden hak ettiğim rehberliği talep ediyorum.

Tekâmülsüz planın öğretilerinden güç alarak Allah'a hadsizlik yaptığım her an için tövbe edip, Allah'tan af ve bağışlanma talep ediyorum."

Bu çalışmadan sonra dilerseniz aşağıdaki çalışmayı da yapabilirsiniz.



Karanlık Tekâmül Yolundaki Şeytanî Bağları Arındırma

Bu boyuttaki şeytanî formlar; mor şeytan, sarı şeytan, şeytan.

"Bilerek ya da bilmeyerek, isteyerek ya da zorla bir anlığına dahi olsa Allah'a olan imanım zayıfladığı için mor şeytanla, sarı şeytanla, şeytanla ve ismini bilmediğim karanlık tekâmül yolundaki frekansı ya da titreşimi düşük şeytanî formlarla gerçekleşmiş olan varoluşumdaki bağlayıcılığı olan her şeyi ilahi işlem için Allah'a teslim ediyorum.

Allah'ın beni koruduğuna iman etmemi ve Allah'a tam bir imanla güvenmemi engelleyen tüm bilinçaltı çıkarlarımı iptal ediyorum. Bu bilinçaltı çıkarlarımı ve onlarla bağlantılı her şeyi ilahi işlem için Allah'a teslim ediyorum. Açılan boşlukların koşulsuz sevgi enerjisi ile dolmasını seçiyorum.

Allah'a karşı inancımın şu andan itibaren zayıflamasına neden olacak insan olarak benden kaynaklı zaaflarımı fark edip, bu zaaflarımın beni köleleştirmemesi için Allah'tan hak ettiğim yardımı talep ediyorum.

Evrensel yasalar gereği karanlık tekâmül yolundaki varoluş formları ile ilahi olmayan bir yaklaşımla iletişimde olmamak için Işık Bilgelerinden ve İlahi Adalet Görevlilerinden hak ettiğim rehberliği talep ediyorum.

Karanlık tekâmül yolu öğretilerinden güç alarak Allah'a hadsizlik yaptığım her an için tövbe edip, Allah'tan af ve bağışlanma talep ediyorum."

Bu çalışmadan sonra dilerseniz aşağıdaki çalışmayı da yapabilirsiniz.



18.02.2024

 
Bu sitedeki tüm içeriğin enerjisel alanı kişinin dünya ve doğa ile ilişkisindeki saygıya göre değişir. Kişi dünyaya karşı fiziksel ve enerjisel çevre sorumluluğunu aldığında enerji alanı hak edişince artar. Kişi dünyaya karşı umursamaz ve sömürü temelinde olursa enerji alanı hak edişince azalır.
_

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder