Sayfalar

22 Şub 2024

Yaşam Hakkına Koşulsuz Sevgi Şifası

 


Yaşam Hakkına Koşulsuz Sevgi Şifası

Muhabbet kuşum Fıstık'ın yaşadığı sağlık sorunu bitki, hayvan ve insan için yaşam hakkı konusunda ve sağlıklı yaşam konusunda bilimle ortaya çıkartılan koşulların yeterli olmadığını yeniden fark etmeme aracılık etti. Bu çalışmada amacım

hükümetlerin doğru yasal düzenlemeleri yapmamasından ziyade, dünyada yaşayan bir insan olarak Yaratıcı'dan özgür irademle yardım ve destek talep ederek, her insanın ruhunun yaratılışa ait değerleri kendine hatırlatmasına vesile olmak.

Çalışma

Bu şifa alanı bir kere yapıp tamamlanabilecek bir şifa alanı değil. Bu nedenle dilerseniz ses kaydı yapıp, dinleyerek şifaya aracı olabilirsiniz.

Bu dünyada yaşayan bir insan olarak, sınırlı bir yaratılmış olduğumun bilincinde olarak dünyada yaşayan bitkilerin, hayvanların ve insanların daha güvenli ve daha sağlıklı yaşamasına vesile olacak kendi özgür irade hakkımla ilahi korunma ile Yaratıcı'dan ilahi yardımı tüm yaratılmışlar için hak edişince talep ediyorum.

Bu şifa alanında insan olarak gücümün ötesindeki alanlara destek olması için Koşulsuz Sevgi Boyutunda hizmet eden Yaratıcı'nın izin verdiği Koşulsuz Sevgi Boyutu Varlıklarını şifa alanı tamamlanıncaya kadar çalışma iznim olanlara davet ediyorum.

İnsan olarak sorumlu olduğum ya da vesile olduğum bu dünyada canlılığını sürdüren herhangi bir bitkinin sağlıksız koşullarda yaşamasına neden olduğum alanların ilahi adalet dengesine gelmesi için Yaratıcı'nın izni ile her bir bitkinin madde ve enerji frekansına uygun olarak varoluş planına uygun denge ile koşulsuz sevgi şifasını izinli olduğum alanlara yönlendiriyorum.

İnsanlar tarafından yetiştirilen tüm bitkilerin daha konforlu koşullarda yaşam sürmesi için ilahi izinli olduğum alanlara ilahi huzurla Yaratıcı'nın izni ile koşulsuz sevgi şifasını yönlendiriyorum.

Ticareti yapılan bitkilerin insanların hırsının kölesi olmaması için insan olarak özgür irademle ilahi adalette hakkını savunamayan bitkiler adına vekaleten Yaratıcı'nın izin verdiği alanlara bitkilerin özgürleşmesi için ilahi yasalara göre izinli olduğum koşulsuz sevgi şifasını yönlendiriyorum.

Bitkilerin hal dilini insanlar olarak anlamadığımız için acı çektiğini fark etmediğimiz bitkilerin sağlık kontrollerinin ve bakımının yapıldığı süreçlerdeki ve hastalık deneyiminde teşhisinin acı çektirmeden ve strese sokulmadan yapılmasının mümkün olan deneyiminin insanlık olarak ortaya çıkarılmasını engelleyen alanların ve programların insanlık planından arınması için ilahi yasalara göre izinli olduğum alanlara Yaratıcı'nın izni ile koşulsuz sevgi şifasını yönlendiriyorum.

Bitkilerin hal dilini insanlar olarak anlamadığımız için acı çektiğini fark etmediğimiz bitkilerin tedavisinde acı çektirmeden şifalandırmanın mümkün olan deneyimini insanlık olarak ortaya çıkarılmasını engelleyen alanların ve programların insanlık planından arınması için ilahi yasalara göre izinli olduğum alanlara Yaratıcı'nın izni ile koşulsuz sevgi şifasını yönlendiriyorum.

Bitkilerin sağlıklı koşullarda yaşaması için eğitim alarak ya da hayat koşulları nedeniyle herhangi bir eğitim almadan bitkilerle ilgilenenlerin, bitkilerin ve doğanın dengesine uygun şefkatli ya da merhametli şifa ile onlara destek olması ilahi olarak uygun olan insanların bitkilere destek olmasını engelleyen insanlık planından arındırma iznim olan alanlara Yaratıcı'nın izin verdiği koşulsuz sevgi şifasını izinli olduğum alanlara yönlendiriyorum.

Bitki sağlığı ile ilgili alanlarda hizmet veren insanların ya da kuruluşların şifanın hakikatinden ve etik değerlerden uzak sadece para hırsı ile amacı çok para kazanmak olanların şerrinden bitkilerin korunması için ilahi adalet dengesine vesile olacak Yaratıcı'nın insan olarak bana izin verdiği alanlara ilahi yasalara uygun olarak koşulsuz sevgi şifasını yönlendiriyorum.

İnsan olarak sorumlu olduğum ya da vesile olduğum bu dünyada canlılığını sürdüren herhangi bir hayvanın sağlıksız koşullarda yaşamasına neden olduğum alanların ilahi adalet dengesine gelmesi için Yaratıcı'nın izni ile her bir bitkinin madde ve enerji frekansına uygun olarak varoluş planına uygun denge ile koşulsuz sevgi şifasını izinli olduğum alanlara yönlendiriyorum.

İnsanlar tarafından üremesi kontrol edilen tüm hayvanların daha konforlu koşullarda yaşam sürmesi için ilahi izinli olduğum alanlara ilahi huzurla Yaratıcı'nın izni ile koşulsuz sevgi şifasını yönlendiriyorum.

Ticareti yapılan hayvanların insanların hırsının kölesi olmaması için insan olarak özgür irademle ilahi adalette hakkını savunamayan bitkiler adına vekaleten Yaratıcı'nın izin verdiği alanlara bitkilerin özgürleşmesi için ilahi yasalara göre izinli olduğum koşulsuz sevgi şifasını yönlendiriyorum.

Hayvanların hal dilini insanlar olarak anlamadığımız için acı çektiğini fark etmediğimiz ya da fiziksel tepkilerinden acı çektiğini anlamamıza rağmen hayvanların sağlık kontrollerinin ve bakımının yapıldığı süreçlerdeki ve hastalık deneyiminde teşhisinin acı çektirmeden ve strese sokulmadan yapılmasının mümkün olan deneyiminin insanlık olarak ortaya çıkarılmasını engelleyen alanların ve programların insanlık planından arınması için ilahi yasalara göre izinli olduğum alanlara Yaratıcı'nın izni ile koşulsuz sevgi şifasını yönlendiriyorum.

Hayvanların hal dilini insanlar olarak anlamadığımız için acı çektiğini fark etmediğimiz ya da fiziksel tepkilerinden acı çektiğini anlamamıza rağmen hayvanların tedavisinin acı çektirmeden şifalandırmanın mümkün olan deneyimini insanlık olarak ortaya çıkarılmasını engelleyen alanların ve programların insanlık planından arınması için ilahi yasalara göre izinli olduğum alanlara Yaratıcı'nın izni ile koşulsuz sevgi şifasını yönlendiriyorum.

Hayvanların sağlıklı koşullarda yaşaması için eğitim alarak ya da hayat koşulları nedeniyle herhangi bir eğitim almadan hayvanlarla ilgilenenlerin, hayvanların ve doğanın dengesine uygun şefkatli ya da merhametli şifa ile onlara destek olması ilahi olarak uygun olan insanların hayvanlara destek olmasını engelleyen insanlık planından arındırma iznim olan alanlara Yaratıcı'nın izin verdiği koşulsuz sevgi şifasını izinli olduğum alanlara yönlendiriyorum.

Hayvan sağlığı ile ilgili alanlarda hizmet veren insanların ya da kuruluşların şifanın hakikatinden ve etik değerlerden uzak sadece para hırsı ile amacı çok para kazanmak olanların şerrinden hayvanların korunması için ilahi adalet dengesine vesile olacak Yaratıcı'nın insan olarak bana izin verdiği alanlara ilahi yasalara uygun olarak koşulsuz sevgi şifasını yönlendiriyorum.

İnsan olarak sorumlu olduğum ya da vesile olduğum bu dünyada canlılığını sürdüren herhangi bir insanın sağlıksız koşullarda yaşamasına neden olduğum alanların ilahi adalet dengesine gelmesi için Yaratıcı'nın izni ile her bir bitkinin madde ve enerji frekansına uygun olarak varoluş planına uygun denge ile koşulsuz sevgi şifasını izinli olduğum alanlara yönlendiriyorum.

Fiziksel tepkilerinden acı çektiğini anlamamıza rağmen insanların sağlık kontrollerinin yapıldığı süreçlerdeki ve hastalık deneyiminde teşhisinin acı çektirmeden ve strese sokulmadan yapılmasının mümkün olan deneyiminin insanlık olarak ortaya çıkarılmasını engelleyen alanların ve programların insanlık planından arınması için ilahi yasalara göre izinli olduğum alanlara Yaratıcı'nın izni ile koşulsuz sevgi şifasını yönlendiriyorum.

Fiziksel tepkilerinden acı çektiğini anlamamıza rağmen insanların tedavisinin acı çektirmeden şifalandırmanın mümkün olan deneyimini insanlık olarak ortaya çıkarılmasını engelleyen alanların ve programların insanlık planından arınması için ilahi yasalara göre izinli olduğum alanlara Yaratıcı'nın izni ile koşulsuz sevgi şifasını yönlendiriyorum.

İnsanların sağlıklı koşullarda yaşaması için eğitim alarak ya da hayat koşulları nedeniyle herhangi bir eğitim almadan insanlarla ilgilenenlerin, insanların ve doğanın dengesine uygun şefkatli ya da merhametli şifa ile onlara destek olması ilahi olarak uygun olan insanların hak eden insanlara destek olmasını engelleyen insanlık planından arındırma iznim olan alanlara Yaratıcı'nın izin verdiği koşulsuz sevgi şifasını izinli olduğum alanlara yönlendiriyorum.

İnsan sağlığı ile ilgili alanlarda hizmet veren insanların ya da kuruluşların şifanın hakikatinden ve etik değerlerden uzak sadece para hırsı ile amacı çok para kazanmak olanların şerrinden hak eden insanların korunması için ilahi adalet dengesine vesile olacak Yaratıcı'nın insan olarak bana izin verdiği alanlara ilahi yasalara uygun olarak koşulsuz sevgi şifasını yönlendiriyorum.

22.02.2024

 
Bu sitedeki tüm içeriğin enerjisel alanı kişinin dünya ve doğa ile ilişkisindeki saygıya göre değişir. Kişi dünyaya karşı fiziksel ve enerjisel çevre sorumluluğunu aldığında enerji alanı hak edişince artar. Kişi dünyaya karşı umursamaz ve sömürü temelinde olursa enerji alanı hak edişince azalır.
_

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder