Sayfalar

26 Şub 2024

Fıstık’ın Rehberliği – Yaşam Hikâyesi

 


Fıstık’ın Rehberliği – Yaşam Hikâyesi

Fıstık 5 Eylül 2015 22:30 civarında Tom Kenyon’un dünya çapında Hathorlarla yaptığı bir melek meditasyonu etkinliği öncesi uçarak balkonumuza gelip, uzunca bir süre bana hem yoldaşlık hem de spiritüel rehberlik yaptı. Ben sadece bu süreçte bana yoldaş oldu sanmıştım. Hem hastalığında hem 23 Şubat 2024’te 07:00 civarı ölümü ile ilgili paylaşım yaptıktan sonra sizin de hayatına dokunmuş olduğunu öğrenmek beni çok mutlu etti.

Bugün yapılan bir yorum ise Fıstık’la olan meditasyonlarımızın ve yayınlarımızın hayvanlar âlemine hep birlikte hizmet edip, onlarla sevgi ile bağ kurmamıza aracılık ettiğini fark edince ayrıca mutlu oldum. Elif Hanım’ın güzel deneyimi dilerim Fıstık’ı ve beni takip eden herkese rehber olsun.

Merhaba Yasemin Hanım, Fıstık’ın da eşlik ettiği meditasyonlarınızı dinlerken onun türüne has konuşma hali, neşeli kanat çırpma sesleri ile de şifalandığım, hatta size izin veriyorum derken vardır birçok sebebi diye düşünerek Fıstık’a da izin verirdim, onun da hal dilini onaylardım. Fıstık benim tüm hayvanlar ile iletişimimi açtı ondan sonra denk geldiğim tüm diğer sokak hayvanlarının, terasımıza gelen kumrular, saksağanlar, serçeler, böcekler, arılar, kertenkeleler, sümüklü böcekler dahil isteklerini okumaya başladım. Bir yere telaşla yürürken “üzerime basma Elif” diye bir iç sesim bile oldu başımı yere eğip baktığımda ayağımın ucundaki tıs tıs böceğini gördüm. Fıstık benim karşılaştığım tüm kuş, börtü böcek cinsiyle aramı düzeltti. Çok üzüldüm kaybınıza.

Cuma günü sürekli bildirimlerinizi kontrol edip durmuştum acaba benim internetimde mi sorun oldu diye demek bu yüzdenmiş. Kaybınız için sabır diliyorum, kalbinizdeki oluşan boşluk için de şifa diliyorum…

Fıstık muhabbeti hepimize şifa ve rehber olsun…

25.02.2024

Bu sitedeki tüm içeriğin enerjisel alanı kişinin dünya ve doğa ile ilişkisindeki saygıya göre değişir. Kişi dünyaya karşı fiziksel ve enerjisel çevre sorumluluğunu aldığında enerji alanı hak edişince artar. Kişi dünyaya karşı umursamaz ve sömürü temelinde olursa enerji alanı hak edişince azalır.
_


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder