Sayfalar

23 Mar 2024

Gümüş Mor Alev Enerjisi ile Evrensel Alan Etkileşim Şifası

 


Gümüş Mor Alev Enerjisi ile Evrensel Alan Etkileşim Şifası

Bilgilendirme

Gümüş Mor Alev Enerjisine uyumlanmış olanların kendine yapabileceği çalışma. Telegram’da Ücretsiz Gümüş Mor Alev Çalışma Grubumuz var. Grubumuzda uyumlaması olanların yapabileceği ortak çalışmaları paylaşıyoruz.

Uyumlaması olmayanlar için de grupta uyumlama yapacak arkadaşlar duyuru yapıp, ücretsiz uyumlama yapıyorlar. Birlikte hem kendimizi arındırmak için hem de bütüne hizmet etmek için toplandık. Katılmak isteyenler buraya tıklayarak gruba dahil olabilirler.

Buradaki çalışmalar Gümüş Mor Alev kitapçığında bulunan Dünya Duasına yapılan eklemeler ve daha önceden yazdığım arınma çalışmalarının grup arkadaşımız tarafından Gümüş Mor Alev Enerjisine uyarlanmış halidir.

Şifa Alanı Ön Bilgilendirme

İnsan anne karnında oluşmaya başladıktan ölünceye kadar tüm yaratılmışla bir etkileşim alanına dahil oluyor. Bu etkiler zaman zaman sevgiye hizmet ederken zaman zaman da kaosun dönüşümü esnasında sevgiye hizmet edemiyor. Bu çalışmada, çalışmayı yaptığınız zamana kadar etkileşmiş olduğunuz mikro ve makro âlem yaratılmışları ile enerjisel izinizin alanında bulunan sevgi olmayan izlerin arınması için Gümüş Mor Alev Enerjisi ile arınma çalışması olacak.

Makro âlem etkileşim şifasına örnek: Astroloji ilmi ile ilgileniyorsanız astrolojik etkilerin sizin yaşamınıza yansımasında zorluk potansiyeli bulunuyorsa gezegen, burç, yıldız ya da gök cisimlerine bu zamana kadar yönlendirdiğiniz sevgi frekansının altındaki enerjileri arındırıp, kendi deneyim alanınızda Yaratıcı’nın izin verdiği kolaylık potansiyeline vesile olabilirsiniz.

Mikro âlem etkileşim şifasına örnek: Fiziksel bedeninizde virüs ya da mikroorganizma kaynaklı oluşan hastalıklarda o patojenin sizin bedeninizi konakçı seçmesine neden olan etkileşim alanınızdaki sevgi frekansının altındaki enerjileri arındırıp, kendi deneyim alanınızda Yaratıcı’nın izin verdiği şifa  potansiyeline vesile olabilirsiniz.

Bu çalışmayı ses kaydı yapıp, zaman zaman dinlemeniz sizin varoluşunuza hizmet eder.

Gümüş Mor Alev Enerjisi ile Duyguların Değişimi ve Dönüşümü Çalışması💗

Yaratıcı koruma yüzde yüz aktif olsun. Kaynak koruma yüzde yüz aktif olsun. Allah’ın Nur’unun koruması aktif olsun.

Sevgili Özışık benliğim, Sevgili Saint Germain, Gümüş Mor Alev Varlıkları, Sevgili Başmelek Zadkiel lütfen alanıma gelin. Kaynaktaki en saf Gümüş Mor Alev enerjisini Yaratıcı’nın izni ile alanıma davet ediyorum.

Annemin karnında ilk hücrelerim oluştuğu andan şu zamana kadar etkileştiğim farkında olduğum ve olmadığım mikro âlem etkileşim formları ile var ettiğim bana ait evrensel enerji alanımda bulunan sevgi frekansının altındaki alanların ilahi yasalara göre arındırılması için Başmelek Zadkiel rehberliğinde Yaratıcı’nın izin verdiği alanları Gümüş Mor Alev şifasına teslim ediyorum.

Yaşadığım fiziksel mikro âlem formları kaynaklı hastalıklarıma ait tüm kayıtlarımı da ilahi şifa için Başmelek Zadkiel’e ilahi yasalara göre teslim ediyorum. Başmelek Zadkiel’in uygun gördüğü Gümüş Mor Alev Varlıklarının da bu arınmada şifa alanında olmasına izin veriyorum.

Annemin karnında ilk hücrelerim oluştuğu andan şu zamana kadar etkileştiğim farkında olduğum ve olmadığım makro âlem etkileşim formları ile var ettiğim bana ait evrensel enerji alanımda bulunan sevgi frekansının altındaki alanların ilahi yasalara göre arındırılması için Başmelek Zadkiel rehberliğinde Yaratıcı’nın izin verdiği alanları Gümüş Mor Alev şifasına teslim ediyorum.

İnsanlık tarafından keşfedilmiş, isimlendirilmiş makro âlem formlarından bana benden onlara geçiş yapmış artık evren ışık/karanlık frekansı ile uyumsuz kaos deneyimlerimin alanına Başmelek Zadkiel ve Saint Germain rehberliğinde Yaratıcı’nın ilahi olarak izin verdiği Gümüş Mor Alev şifasının akmasına izin veriyorum.

İnsanlık tarafından keşfedilmemiş, isimlendirilmemiş makro âlem formlarından bana benden onlara geçiş yapmış artık evren ışık/karanlık frekansı ile uyumsuz kaos deneyimlerimin alanına Başmelek Zadkiel ve Saint Germain rehberliğinde Yaratıcı’nın ilahi olarak izin verdiği Gümüş Mor Alev şifasının akmasına izin veriyorum.

Bilmem gereken evrensel hakikati idrak etmemi engelleyen insanlardan ve kişilerden öğrendiğim ilim, bilim, din ve spiritüellik aracılığıyla alanıma dahil olmuş ışık olmayan bilgileri ışık bilgisine dönüştürmem için Başmelek Zadkiel ve Gümüş Mor Alev Varlıklarının Yaratıcı’nın izin verdiği ilahi rehberliği benim anlayacağım şekilde bana yapmasına izin veriyorum.

Bilmem gereken evrensel hakikati idrak etmemi engelleyen insanlardan ve kişilerden öğrendiğim ilim, bilim, din ve spiritüellik aracılığıyla alanıma dahil olmuş ışık olmayan bilgileri ışık bilgisine dönüştürmem için Başmelek Zadkiel ve Gümüş Mor Alev Varlıklarının alanımda ilahi olarak bulunmaması gereken bilinçleri Yaratıcı’nın izin verdiği şekilde Gümüş Mor Alev Enerjisi ile arındırmalarına izin veriyorum.

Kalbime daha fazla benim frekansıma uygun İlahi Saf AŞKı alanıma davet etmemi ve İlahi Saf AŞKı kendi özvarlığımla çoğaltmamı engelleyen bana ait mizaç ve kişilik özelliklerimden özgürleşmek için Başmelek Zadkiel ve Gümüş Mor Alev Varlıklarının Yaratıcı’nın izin verdiği şekilde Gümüş Mor Alev Enerjisi ile arındırmalarına izin veriyorum.

Ruhsal planımda beni geliştirmesi için Yaratıcı’dan talep ettiğim Yaratıcı ile yaptığım anlaşmalara uymaktan beni alıkoyan madde âlemine ve bana hizmet etmeyen bildiğim bilmediğim her şeyden sağlıklı, kolay ve sevgi ile ilahi hak edişimce özgürleşmek için Başmelek Zadkiel’den ve Gümüş Mor Alev Varlıklarından ilahi yardımı talep ediyorum. Yaratıcı’nın izin verdiği şekilde Gümüş Mor Alev Enerjisi ile beni kolayca ve huşu içinde arındırsın.

İnsan olarak olmam gereken sorumluluk bilincinde olamayıp, herhangi bir yaratılmışa teslim ettiğim bana ait sorumluluk alanını İlahi Adalet ile dengeleyip, dönüştürebilmem için Başmelek Zadkiel’den ve Gümüş Mor Alev Varlıklarından ilahi yardımı talep ediyorum. Yaratıcı’nın izin verdiği alanları Gümüş Mor Alev Enerjisi her bir yaratılmışın ilahi planına uygun olarak kolayca ve huşu içinde arındırsın.

Başmelek Zadkiel, Saint Germain, Gümür Mor Alev Varlıkları ve Gümüş Mor Alev Enerjisi tarafından arındırılan her alan Yaratıcı’nın Nur’u ile dolsun. Âmin.

Kullanılan görsel James Webb ve Hubble uzay teleskopları tarafından fotoğraflanmış çubuklu sarmal gökada NGC 1300. Bu Görüntü çapraz olarak bölünmüş: James Webb uzay teleskobunun gözlemleri sol üstte, Hubble Uzay teleskobunun gözlemleri ise sağ altta görünüyor.

23.03.2024

Bu sitedeki tüm içeriğin enerjisel alanı kişinin dünya ve doğa ile ilişkisindeki saygıya göre değişir. Kişi dünyaya karşı fiziksel ve enerjisel çevre sorumluluğunu aldığında enerji alanı hak edişince artar. Kişi dünyaya karşı umursamaz ve sömürü temelinde olursa enerji alanı hak edişince azalır.
_


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder