Sayfalar

18 Nis 2024

Gümüş Mor Alev Enerjisi ile Sadeleşme Çalışması

 


Gümüş Mor Alev Enerjisi ile Sadeleşme Çalışması

Bilgilendirme

Gümüş Mor Alev Enerjisine uyumlanmış olanların kendine yapabileceği çalışma. Telegram’da Ücretsiz Gümüş Mor Alev Çalışma Grubumuz var. Grubumuzda uyumlaması olanların yapabileceği ortak çalışmaları paylaşıyoruz. Uyumlaması olmayanlar için de grupta uyumlama yapacak arkadaşlar duyuru yapıp, ücretsiz uyumlama yapıyorlar. Birlikte hem kendimizi arındırmak için hem de bütüne hizmet etmek için toplandık. Katılmak isteyenler buraya tıklayarak gruba dahil olabilirler.

Kundalini Reiki ile Sadeleşme Çalışmasının Gümüş Mor Alev Enerjisine dönüştürülmüş halini yazıyorum. Konu hakkında bilgiyi burada tekrar etmeyeceğim. Ön bilgiyi okumak isterseniz buraya tıklayarak okuyabilirsiniz.

Arınma Çalışması

“Alanıma Yaratıcı’nın izni ile Gümüş Mor Alev Enerjisini, Başmelek Zadkiel'i, Saint Germain'i ve Gümüş Mor Alev Varlıklarını ilahi yasalara göre davet ediyorum. Söylediğim her arınma cümlesi ilahi yasaya uygun olarak Yaratıcı’nın izin verdiği alanlara aksın. 

Sevgiye hizmet etmeyen alanımda olan eşyaya sahip olma programının sağlık, kolaylık, mutluluk, bolluk ve bereketle arınması için Gümüş Mor Alev Enerjisinin beni kuşatıp arındırmasına izin veriyorum.

Sevgiye hizmet etmeyen alanımda olan enerjiye  sahip olma programının sağlık, kolaylık, mutluluk, bolluk ve bereketle arınması için Gümüş Mor Alev Enerjisinin beni kuşatıp arındırmasına izin veriyorum.

Sevgiye hizmet etmeyen alanımda olan bilgiye sahip olma programının sağlık, kolaylık, mutluluk, bolluk ve bereketle arınması için Gümüş Mor Alev Enerjisinin beni kuşatıp arındırmasına izin veriyorum.

Bu zamana kadar kullandığım eşyaların alanında olan bana ait ya da benim vesile olduğum sevgi enerjisinin altında olan enerjilerin ve bilinçlerin kullandığım eşyanın madde bütünlüğü korunarak sağlık, kolaylık, mutluluk, bolluk ve bereketle arınması için Gümüş Mor Alev Enerjisinin etkileştiğim eşyaları kuşatıp arındırmasını talep ediyorum.

Bu zamana kadar kullandığım enerjisel tekniklerin alanında bulunan bana ait ya da benim vesile olduğum sevgi enerjisinin altında olan enerjilerin ve bilinçlerin kullandığım enerjisel bilincin alanından benim ve bütünün hayrına olacak şekilde sağlık, kolaylık, mutluluk, bolluk ve bereketle arınması için Gümüş Mor Alev Enerjisinin etkileştiğim eşyaları kuşatıp arındırmasını talep ediyorum.

Bu zamana kadar kullandığım bilginin alanında bulunan bana ait ya da benim vesile olduğum ışık frekansının altında olan enerjilerin ve bilinçlerin kullandığım bilginin bilincin alanından benim ve bütünün hayrına olacak şekilde sağlık, kolaylık, mutluluk, bolluk ve bereketle arınması için Gümüş Mor Alev Enerjisinin etkileştiğim eşyaları kuşatıp arındırmasını talep ediyorum.

Gümüş Mor Alev enerjisinin arındırdığı her şey anda koşulsuz sevgi enerjisi ile tamamlansın. Kendi bilinç alanım sevgi frekansına uyumlu hale geldiğinde koşulsuz sevgi enerjisinin yeri sevgi enerjisine dönüşsün. AŞK enerjisi ile uyumlu hale gelen bilinç alanlarımdaki tüm enerji de alandan çekilip, anda her şey AŞK OLsun. Âmin.”

Not: Son paragraftaki niyeti eğer Allah’a inancınız ve güveniniz tamsa şu şekilde de ifade edebilirsiniz: Gümüş Mor Alev enerjisinin arındırdığı her şey anda Allah’ın Nuru ile tamamlansın. Âmin.”

18.04.2024

 
Bu sitedeki tüm içeriğin enerjisel alanı kişinin dünya ve doğa ile ilişkisindeki saygıya göre değişir. Kişi dünyaya karşı fiziksel ve enerjisel çevre sorumluluğunu aldığında enerji alanı hak edişince artar. Kişi dünyaya karşı umursamaz ve sömürü temelinde olursa enerji alanı hak edişince azalır.
_


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder