Sayfalar

17 Nis 2024

Kundalini Reiki ile Sadeleşme Çalışması

 


Kundalini Reiki ile Sadeleşme Çalışması

Bazı insanlar minimalist yaşarlar, ben o insanlardan değilim. Uzun zamandır gerçekten ihtiyacım olan ürünleri satın almaya gayret ediyor olsam da çok sevdiğim bazı şeyleri satan ürünlerin olduğu dükkanlara gittiğimde o ürünü almamak için çaba sarf ediyorum. Bunun nedeni de ona sahip olma arzusundan kaynaklanıyor.

Beylikdüzü'nde Yaşam Vadisi'nin birinci etabında Japon Bahçesi diye yapılan bir bölüm var. Uzun zamandır oraya insanların var ettiği kaosa maruz kalmamak için gitmiyordum. Subliminal Ruhsal Denge Çalışmasını açtığımda videosuna bir süre baktım. O videoyu Japon bahçesinde çektiğimi hatırladım ve içimde oraya tekrar gitme isteği oluştu. Koi balıkları benim sadeleşmem için beni yanlarına çağırmış olsalar gerek ki oraya gittiğimden beri, Japonya üzerine araştırmalar yapmaya başladım. Japon kültürü ilgimi çeken bir kültür olmadığı için çok fazla bilgiye sahip değilim. Sakuralarla başlayıp Fuji Dağı ile ilgili zihinsel düzeyde araştırma yaptıktan sonra, hayatımı ne kadar kalabalık hale getirdiğimi fark ettim. Bu yazıyı da benim gibi hayatı eşya, bilgi, enerji gibi somut ve soyut şeylerle kalabalıklaştıranların sahip olduğu her şeye saygı göstererek sağlık, mutluluk, bolluk ve bereketle sadeleşmek isteyenlere kolaylaştırıcı olması için yazıyorum. Evinizde olanları satacaksanız ya da birileri ile paylaşacaksanız zihninizin mantığınıza, ruhunuzun da kalbinize rehber olmasına izin vererek yapın. Gaza gelip hayatınızda gereksiz bir konforsuzluk yaratmayın ya da ileride satın alacağınız ürünleri elden çıkartmayın.

Kundalini Reiki Arınma Çalışması

Kundalini Reiki uyumlaması olanların kendi kendine ya da başkalarına ücretsiz olarak yapabilecekleri çalışma niyetlerini paylaşıyorum.

"Sevgiye hizmet etmeyen alanımda olan eşyaya sahip olma programının sağlık, kolaylık, mutluluk, bolluk ve bereketle arınması" Kundalini Reiki 1 Uyumlaması: Reiki / Kundalini Reiki 2 Uyumlaması: Kundalini Reiki / Kundalini Reiki 3 Uyumlaması: Pırlanta Reiki

"Sevgiye hizmet etmeyen alanımda olan enerjiye  sahip olma programının sağlık, kolaylık, mutluluk, bolluk ve bereketle arınması" Kundalini Reiki 1 Uyumlaması: Reiki / Kundalini Reiki 2 Uyumlaması: Kundalini Reiki / Kundalini Reiki 3 Uyumlaması: Pırlanta Reiki

"Sevgiye hizmet etmeyen alanımda olan bilgiye sahip olma programının sağlık, kolaylık, mutluluk, bolluk ve bereketle arınması" Kundalini Reiki 1 Uyumlaması: Reiki / Kundalini Reiki 2 Uyumlaması: Kundalini Reiki / Kundalini Reiki 3 Uyumlaması: Pırlanta Reiki

"Bu zamana kadar kullandığım eşyaların alanında olan bana ait ya da benim vesile olduğum sevgi enerjisinin altında olan enerjilerin ve bilinçlerin kullandığım eşyanın madde bütünlüğü korunarak sağlık, kolaylık, mutluluk, bolluk ve bereketle arınması" Kundalini Reiki 1 Uyumlaması: Reiki / Kundalini Reiki 2 Uyumlaması: Kundalini Reiki / Kundalini Reiki 3 Uyumlaması: Pırlanta Reiki

"Bu zamana kadar kullandığım enerjisel tekniklerin alanında bulunan bana ait ya da benim vesile olduğum sevgi enerjisinin altında olan enerjilerin ve bilinçlerin kullandığım enerjisel bilincin alanından benim ve bütünün hayrına olacak şekilde sağlık, kolaylık, mutluluk, bolluk ve bereketle arınması" Kundalini Reiki 1 Uyumlaması: Reiki / Kundalini Reiki 2 Uyumlaması: Kundalini Reiki / Kundalini Reiki 3 Uyumlaması: Pırlanta Reiki

"Bu zamana kadar kullandığım bilginin alanında bulunan bana ait ya da benim vesile olduğum ışık frekansının altında olan enerjilerin ve bilinçlerin kullandığım bilginin bilincin alanından benim ve bütünün hayrına olacak şekilde sağlık, kolaylık, mutluluk, bolluk ve bereketle arınması" Kundalini Reiki 1 Uyumlaması: Reiki / Kundalini Reiki 2 Uyumlaması: Kundalini Reiki / Kundalini Reiki 3 Uyumlaması: Pırlanta Reiki

17.04.2024

 
Bu sitedeki tüm içeriğin enerjisel alanı kişinin dünya ve doğa ile ilişkisindeki saygıya göre değişir. Kişi dünyaya karşı fiziksel ve enerjisel çevre sorumluluğunu aldığında enerji alanı hak edişince artar. Kişi dünyaya karşı umursamaz ve sömürü temelinde olursa enerji alanı hak edişince azalır.
_

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder