Sayfalar

18 Nis 2024

Sokak Hayvanlarına Tepki Gösterenler

 


Sokak Hayvanlarına Tepki Gösterenler

Uzun bir zamandan beri, apartman yönetimi tarafından gruplarda kedilerin beslenmemesine yönelik paylaşımlar yapılınca çok sinirleniyordum, geçen gün otoparka giden bölümde iki köpek için yapılmış kulübenin kaldırıldığını görünce daha da çok sinirlendim.

Zaman konusunda tam emin olmasa da hayatımın 30 yılını hayvandan korkarak yaşadığım için hayvanlardan korkanları anlıyorum, ancak korkmamasına rağmen, komşuna zorbalık yapanların sokak hayvanlarına tepki göstermesini anlamıyorum. Sokak hayvanı ile sadece kedi veya köpeği kast etmiyorum. Sokakta yaşayan tüm hayvanları ifade ediyorum. Bu tarz bir durum ortaya çıkınca aklıma gelen enerji çalışmalarını hiçbir hayvanın alanına içinde bulunduğum negatif duygu durumu gitmeden elimden geldiğince şifalandırma niyeti ile insan olduğumun bilinci ile onlara çalışmalar yapıyorum. Daha sonra da kendi gücümün ötesindeki durum için dua edip, Allah'tan yardım istiyorum. Bu dualarımın içine bir de beyan ekliyorum. İlahi adalet gününde kendi yaptıklarım da dahil hayvanlara yapılan sevgi olmayan deneyimlere şahit olduğum durumlarla ilgili herhangi bir hayvanın beyanı olursa ve bu konuya şahit gerekirse Allah'a şahit olduğumu beyan ediyorum.

Fıstık'ın 2015 yılında geliş amaçlarından biri de sanırım benim hayvan korkumun ortadan kalkmasıydı. Onun varlığıyla birlikte hayvanlarla ilişkim sevgiye döndü. Bu ilişkim sevgiye dönmüş olsa da henüz tüm hayvanların fiziksel olarak isteklerini anlamıyorum. Anlamak için araştırma yapmaya ya da onlara sormaya devam ediyorum. Sokakta karşılaştığım hayvanlara yem verdiğim zamanlarda onlarla konuşuyorum. Bu konuşmalarımla birlikte uzun zaman içinde aldığım mesajları masallara aktarıyorum.

Masalların yolculuğu:

Kuşlardan gelen bilgiye Karga Rasim'in Dönüşümünü

Yunusların AŞKla dünyamıza hizmetini Dokuz Kız Kardeşin AŞKını 

Köpeklerin tatlı dostluğunun bilgisine Zamansızlıktan Beş Rehber Kurdu okuyarak ulaşabilirsiniz.

Hayvan Korkusu Olanlara

Ben kendi korkularımı dönüştürmek için yaptıklarımı hayatına sevgiyi gerçekten davet etmek isteyenlere yol göstersin diye ya olduğu hali ile ya da değiştirerek yaptığım videoları da buraya ekliyorum. İzlerken benim anlattıklarımı kalp olarak uygulamaktan ziyade kendi hayatınızdaki inançları fark edip onlara çalışırsanız o size daha çok fayda sağlayacaktır.

Korku anında bana hayvan sahipleri ya da o zaman çevremde olanlar tarafından en çok söylenen ve aşırı tepki gösterdiğim, bana hiç yol göstermeyen cümle ile ilgili de bir arınma yazayım. Sizde bu cümleyi duyduysanız ve o insanlara olan tepkiniz hayvan dostlarla aranıza girdiği için hayvan dostlarla ilişkinizin şifasına engel olmaması için siz de bu arınmayı yaparsanız iyi olur. Hayvanlarla arası iyi olup, bu sözü başka bir insana iyi niyetle ya da art niyetle söyleyenlerdenseniz siz de kendi arınmanızı yaparsanız iyi olur. 

Ho'oponopono Arınması: "Hayvanlarla karşılaşıp, korktuğum bir anda etrafımdaki insanların 'korkma bir şey yapmaz' söylemine mantığım o an devrede olmadığı için tepki gösterip, hayvan dostlarla ilişkimi sevgiye döndürmesini engellememe neden olan tüm hatalı verilerim ve anılarım özür dilerim. Bu zamana kadar sizi arındırmadığım için lütfen beni affedin. Bana arınma fırsatı verdiğiniz için teşekkür ediyorum. Bana mucizelerin kapısını açtığınız için sizi seviyorum. Aloha, indigo"

Aşağıdaki videolardan sizin için uygun olanları düzenli yaparsanız korkularınızdan özgürleşmenize aracılık edeceğine inanıyorum. Ben de işe yaradığına göre herkeste işe yarar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder