Sayfalar

29 Nis 2024

Sevgi Olmayan Hallerimize Şifa

 


Sevgi Olmayan Hallerimize Şifa

İnsan olarak sahip olduğumuz kibirden dolayı insanlara, hayvanlara, bitkilere ve cansız nesnelere istediğimiz gibi davranacağımızı zannediyoruz. Evet istediğimiz gibi davranabiliriz. Bu seçimizin sonuçları her zaman bizim kendi kibrimizi besleyen sen her şeyi hak edersin inancımızla uyuşup, bizi mutlu etmeyebilir. Çünkü her şeyin hakkını gözeten Yüce Yaratıcı'nın kusursuz adaleti buna engel oluyor. Bu engel olma durumunun sonuçlarını biz ya bu dünyada ya da sonsuz ahiret yaşamında yaşarız. 

Çok istediğiniz ve ruhsal planınızda olmasına rağmen deneyimleyemediğiniz konuları hayat planınızda tezahür ettirememenizin nedenlerinden bir belki de bu yazının içeriğindeki alanlardan kaynaklanıyor olabilir.

Kendi adıma bu süreci yok saymayı tercih etmek yerine kendimde dahil canlı ya da cansız hangi yaratılmışın hakkını yediysem onu artık yapmamak ve yaptıklarımı da arındırma niyetindeyim.

Bu yazının ortaya çıkmasına apartman görevlimizin iki köpeğe hazırladığı güzel evlerinin site sakinleri tarafından dağıtılıp, kovalanan evsiz/yuvasız bırakılan köpekler vesile oldular. Hayatımızda olan her şeyin hangi yaratılmışın rızkı vesilesi ile bize ulaştığını bilmeden masum yaratılmışları bizi rahatsız ediyor diye istediğimizi yapma hakkına sahip değiliz. Kendi yaptığım her hadsizlik için de ahiret günü kendi yaptıklarıma ve diğer yapanların yaptığına da şahit olduğumu içsel olarak her duamda Allah'a iletiyorum. Bu yazı ile şahitliğimi okuyanlara da beyan ediyorum ki, şeytanî bilinçlerin bana olacak oyunlarını bitireyim.

Ön Arınma

"Allah'ım, Senin var ettiğin yasalara uymadığım her an için bağışlanma diliyorum. Saygısız ve sorumsuz davrandığım anları şifalandırmam için lütfen bana izin ver ve yardım et. Tüm niyetlerim Senin razı geldiğin şekilde şifalansın. Âmin."

Cansız Nesnelerle İlişki Şifası

"Allah'ım doğduğum günden bu güne kadar benim direkt olarak etkileşimde olduğum ya da benimle bağlantılı dolaylı bir etkileşim nedeniyle cansız bir nesneye Senin katındaki ilahi davranışla davranılmayan her anın bana ait sorumluluğunu yüzde yüz alıyorum. Cansız nesnelerle etkileşim alanımda kendi kibrim ya da etkileştiğim insanların veya kişilerin kibri nedeniyle hadsiz davranışta bulunmayı kendime hak görmeme neden olan tüm bilinçaltı çıkarlarımı iptal ediyorum. 

Şu an madde bütünlüğü olan ve işlevini devam ettiren tüm cansız nesnelerin alanında bulunan benim sorumlu olduğum sevgi frekansının altındaki her şey madde bütünlüğü korunarak, verimli ve güvenli çalışmasına devam ederken Dünya'nın şifa enerjisi ile İlahi Yasalara uygun olarak Sevgi'ye dönüşsün.

Şu an madde bütünlüğü olmayan ve işlevi devam etmeyen tüm cansız nesnelerin alanında bulunan benim sorumlu olduğum sevgi frekansının altındaki her şey bulunduğu alanın ya da mekanın frekansına uygun olarak güvenli olarak tüm atomlarında Dünya'nın şifa enerjisi ile İlahi Yasalara uygun olarak Sevgi'ye dönüşsün.

Benim farkında olduğum ya da olmadığım beni şer programlardan korumak için kendi madde formunu feda etmiş tüm cansız nesnelere teşekkür ediyorum. Bu maddelerin varoluş bilincine Özışık benliğimin ilahi Sevgi şifasını teslim etmesine niyet ediyorum."

Bu çalışma sonrası eşyalarla ilişkiniz konusunda daha özenli olursanız kendinize yeni sevgi olmayan programlar yaratmamış olursunuz.

Bitkilerle İlişki Şifası

"Allah'ım doğduğum günden bu güne kadar benim direkt olarak etkileşimde olduğum ya da benimle bağlantılı dolaylı bir etkileşim nedeniyle herhangi bir bitkiye Senin katındaki ilahi davranışla davranılmayan her anın bana ait sorumluluğunu yüzde yüz alıyorum. Bitkilerle etkileşim alanımda kendi kibrim ya da etkileştiğim insanların veya kişilerin kibri nedeniyle hadsiz davranışta bulunmayı kendime hak görmeme neden olan tüm bilinçaltı çıkarlarımı iptal ediyorum. 

Şu an yaşayan tüm bitkilerin alanında bulunan benim sorumlu olduğum sevgi frekansının altındaki her şey bitkinin güvenli yaşamı korunarak, varoluş planına ve İlahi Yasalara uygun olarak Dünya'nın şifa enerjisi ile Sevgi'ye dönüşsün.

Benim hayatımı devam ettirmem için kendi yaşamını sonlandırmış tüm bitkilere teşekkür ediyorum. Bedenimde olan tüm bitkilerin atomuna beden frekansıma uygun sevgi olmayan alanların Sevgi'ye dönüşmesi için Dünya'nın şifa enerjisini ilahi yasalara uygun davet ediyorum.

Benim farkında olduğum ya da olmadığım beni şer programlardan korumak için kendi yaşamını feda etmiş tüm bitkilere teşekkür ediyorum. Bu hayvanların varoluşuna Özışık benliğimin ilahi Sevgi şifasını teslim etmesine niyet ediyorum. Bu bitkilerden şu an Dünya'da soyu devam edenlerin yaşamının korunması için İlahi Yasalara göre her birinin alanına İlahi Sevgi Korumasını özgür irademle davet ediyorum.

Benim sorumsuzluğum nedeniyle şu an yaşamı sonlanmış tüm bitkilerin bulunduğu varoluş boyutuna Özışık benliğimin İlahi Yasalara uygun olarak Sevgi Şifasını yönlendirmesine niyet ediyorum. Saygısız etkileşimde bulunduğum tüm bitkilerden özür diliyorum."

Bu çalışma sonrası bitkilerle ilişkiniz konusunda daha özenli olursanız kendinize yeni sevgi olmayan programlar yaratmamış olursunuz.

Hayvanlarla İlişki Şifası

"Allah'ım doğduğum günden bu güne kadar benim direkt olarak etkileşimde olduğum ya da benimle bağlantılı dolaylı bir etkileşim nedeniyle herhangi bir hayvana Senin katındaki ilahi davranışla davranılmayan her anın bana ait sorumluluğunu yüzde yüz alıyorum. Hayvanlarla etkileşim alanımda kendi kibrim ya da etkileştiğim insanların veya kişilerin kibri nedeniyle hadsiz davranışta bulunmayı kendime hak görmeme neden olan tüm bilinçaltı çıkarlarımı iptal ediyorum. 

Şu an yaşayan tüm hayvanların alanında bulunan benim sorumlu olduğum sevgi frekansının altındaki her şey hayvanın güvenli yaşamı korunarak, varoluş planına ve İlahi Yasalara uygun olarak Dünya'nın şifa enerjisi ile Sevgi'ye dönüşsün.

Benim hayatımı devam ettirmem için kendi yaşamını sonlandırmış tüm hayvanlara teşekkür ediyorum. Bedenimde olan tüm hayvanların atomuna beden frekansıma uygun sevgi olmayan alanların Sevgi'ye dönüşmesi için Dünya'nın şifa enerjisini ilahi yasalara uygun davet ediyorum.

Benim farkında olduğum ya da olmadığım beni şer programlardan korumak için kendi yaşamını feda etmiş tüm hayvanlara teşekkür ediyorum. Bu hayvanların varoluşuna Özışık benliğimin ilahi Sevgi şifasını teslim etmesine niyet ediyorum. Bu hayvanlardan şu an Dünya'da soyu devam edenlerin yaşamının korunması için İlahi Yasalara göre her birinin alanına İlahi Sevgi Korumasını özgür irademle davet ediyorum.

Benim sorumsuzluğum nedeniyle şu an yaşamı sonlanmış tüm hayvanların bulunduğu varoluş boyutuna Özışık benliğimin İlahi Yasalara uygun olarak Sevgi Şifasını yönlendirmesine niyet ediyorum. Saygısız etkileşimde bulunduğum tüm hayvanlardan özür diliyorum."

Bu çalışma sonrası hayvanlarla ilişkiniz konusunda daha özenli olursanız kendinize yeni sevgi olmayan programlar yaratmamış olursunuz.

İnsanlarla İlişki Şifası

"Allah'ım doğduğum günden bu güne kadar benim direkt olarak etkileşimde olduğum ya da benimle bağlantılı dolaylı bir etkileşim nedeniyle herhangi bir insana Senin katındaki ilahi davranışla davranılmayan her anın bana ait sorumluluğunu yüzde yüz alıyorum. İnsanlarla etkileşim alanımda kendi kibrim ya da etkileştiğim insanların veya kişilerin kibri nedeniyle hadsiz davranışta bulunmayı kendime hak görmeme neden olan tüm bilinçaltı çıkarlarımı iptal ediyorum. 

Şu an yaşayan tüm insanların alanında bulunan benim sorumlu olduğum sevgi frekansının altındaki her şey insanın güvenli yaşamı korunarak, ruhsal planına, özgür irade seçimine ve İlahi Yasalara uygun olarak hak edişince Dünya'nın şifa enerjisi ile onun istediği şekilde ve Allah'ın razı geldiği şekilde Sevgi'ye dönüşsün.

Benim farkında olduğum ya da olmadığım beni şer programlardan korumak için kendi yaşamını feda etmiş tüm insanlara teşekkür ediyorum. Bu insanların varoluşuna Özışık benliğimin ilahi Sevgi şifasını teslim etmesine niyet ediyorum. Bu insanlardan şu an Dünya'da soyu devam edenlerin yaşamının korunması için İlahi Yasalara göre her birinin alanına izinli olduğum İlahi Sevgi Korumasını özgür irademle davet ediyorum.

Benim sorumsuzluğum nedeniyle herhangi bir insanın yaşamı sonlandıysa şu an yaşamı sonlanmış tüm insanların bulunduğu varoluş boyutuna Özışık benliğimin İlahi Yasalara uygun olarak Sevgi Şifasını yönlendirmesine niyet ediyorum. Saygısız etkileşimde bulunduğum tüm insanlardan özür diliyorum.

Bana yaşamımın herhangi bir anında herhangi biri Allah katında hak etmediğim şekilde bir davranışta bulunduysa, onunla ilişki ve etkileşim alanımı Allah'a teslim ediyorum. Artık iletişimde ve etkileşimde olduğum insanlarla ve kişilerle alanımın İlahi Adalet dengesinde olması için Dünya'nın şifa enerjisini ilahi denge için anda alanıma davet ediyorum.

Bende olan Allah parçasına insanların daha fazla saygısızlık yapmaması için Sevgi Bilincinin bana hak edişimce rehber olmasını talep ediyorum."

Bu çalışma sonrası insanlarla ilişkiniz konusunda daha özenli olursanız kendinize yeni sevgi olmayan programlar yaratmamış olursunuz.

Bu çalışma alanını zaman zaman yapacağınız Dünyaya Sevgi Gönderme Meditasyonu ile desteklerseniz harika olur.

https://www.youtube.com/watch?v=CIZFfmk6uMI

 

Not: Yazının görseline misafir olmayı seçen erkek mandarin ördeklerine ve nesli tehlike altında olan tüm hayvanlara ve bitkilere de Sevgimizi şifa niyetine gönderelim. Wikipedia'da mandarin ördekleri ile ilgili verilen tatlı bilgi de kalbime iyi geldiği için sizlerle de paylaşıyorum.

Bir Çin atasözü birbirini seven çiftler için mecazi anlamda şöyle der: "İki mandarin ördeği suda oynuyor." Mandarin ördekleri ayrıca, Çin'deki düğünlerde geleneksel olarak kullanılan saadet ve bağlılığı temsil eden sembollerdir.

29.04.2024

 
Bu sitedeki tüm içeriğin enerjisel alanı kişinin dünya ve doğa ile ilişkisindeki saygıya göre değişir. Kişi dünyaya karşı fiziksel ve enerjisel çevre sorumluluğunu aldığında enerji alanı hak edişince artar. Kişi dünyaya karşı umursamaz ve sömürü temelinde olursa enerji alanı hak edişince azalır.
_


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder