Sayfalar

7 Tem 2024

Metafizik Sorumluluk - Film Terapi

 


Metafizik Sorumluluk - Film Terapi

Geçtiğimiz günlerde 2019 yapımı korku ve bilimkurgu türünde Uzaydan Gelen Renk (Color Out of Space) filmini zihinsel olarak izlemeyi tercih etmesem de içsel olarak izlemem gerektiğini fark ettiğim için enerjisel korumalarla ve çeşitli çalışmalarla izledim.

Nasıl çalışma yapacağınızı henüz netleştiremiyorsanız daha önceden yazdığım Film Terapi ve Dizi ve Film Sektörünün Bilinçaltı Programlarından Özgürleşme yazılarını okuyabilirsiniz.

Filmin başlangıcında ailenin kızı melekleri alanına davet ederek, bir vika (wicca) ayini yapıyordu. Yaptıklarının üç katının kendine döneceğini bildikleri için vika öğretisini uygulayanlar kötülüğe hizmet eden büyüler yapmadıklarını iddia ediyorlar. Vika alanı olduğu için Başmeleklerle ve Işık Varlıklarla Cadılık ve Büyücülük Alanının Arınması Meditasyonun şifasına da niyet ettim. 

Duyularımızla yorumladığımız bu fiziksel dünyanın bile yasalarına tam olarak vakıf değiliz. Sezgilerimizle algılayabildiğimiz metafizik âlemin neden sonuç ilişkisine ise vakıf olmak benim bilgime göre imkansız. Ancak siz bu imkansız alanda sorumsuzca davranışlar içindeyseniz, lütfen bunu yapmaktan vazgeçin. Ne dünyamıza ne de başka yaratılmışlara o boyuttaki değişimlerin sonuçlarını yaşatma hakkınız yok.

Ben istediğimi çekim yasası ile hayatıma çekerim, enerjisel boyutta başka yaratılmışların hakkını alıp; kendi gerçekliğim yaparım diyorsanız bu filmi alanınızı koruyarak izleyip, yapmamanız gerektiğini idrak edebilirsiniz. İzlemeden de bu bilince erişmeniz mümkün tabii ki. Dilerim izlemeden ilahi hak edişinizi Allah'tan saf niyetle isteyip, sabırla bekleyenlerden olursunuz. 

Alan Dengesi

Şu an seçtiğiniz tekâmül yoluna uygun olmayan kişisel gelişim ya da ruhsal gelişim çalışmalarını yaptınızsa isterseniz o alanın ilahi dengeye gelmesi için aşağıdaki niyeti yapabilirsiniz. Benim çalışmalarım da dahil sizin tekâmül yolunuza uygun olmayan çalışmaları lütfen yapmayın, eğitimleri lütfen almayın.

Kişisel gelişim ve ruhsal gelişim alanındaki bilgiler alanında da ışık, karanlık ve çarpıtılmış bilgi düalite evrenin çeşitli yasaları nedeniyle bilginin bu şekilde olması evrensel yasaya uygun olsa da bu bilgiyi ayrıştırmak ve onun ışık gerçekliğini kullanmak bizim sorumluluğumuzda.

Yaşamınıza dahil ettiğiniz bazı programlar yaşam planınızdan alınabilir. Bu nedenle lütfen bundan sonrasını okumadan önce iyice düşünün ve kendi özgür iradenizle aşağıdaki niyeti okuyun.

"Allah'ım bu zamana kadar hayat planıma saf niyet ya da art niyetle dahil ettiğim, seçtiğim tekâmül yolu ile uyumsuz kişisel ve ruhsal gelişim bilgilerinden ve enerjilerinden beni sağlıklı ve kolay bir şekilde hak ettiğim ilahi koruma ile özgürleştir. Senin beni yaratırken benim için var ettiğin rızkımı talep edebilmem için bana yardım et. 

Hayata dair tüm korkularımın şer programlarından beni koru."

Dilerseniz bu çalışma sonrası kalbinize doğan şekilde tövbe de edebilirsiniz.

07.07.2024

 
Bu sitedeki tüm içeriğin enerjisel alanı kişinin dünya ve doğa ile ilişkisindeki saygıya göre değişir. Kişi dünyaya karşı fiziksel ve enerjisel çevre sorumluluğunu aldığında enerji alanı hak edişince artar. Kişi dünyaya karşı umursamaz ve sömürü temelinde olursa enerji alanı hak edişince azalır.
_

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder