Sayfalar

4 Tem 2024

Hayatla Barışmak

 


Hayatla Barışmak

Herkesin hayatında kendine özgü zorluklar ve güzellikler vardır. Hayatınızda güzelliklerin kalıcı olması için bol bol şükredin. Yakın zamanda keşfettiğim zorlukları kolaylaştırmanıza aracılık edecek duygularla bağlantılı bir iç ve dış dinamik eşleşmesi buldum.

Daha önce yazdığım Kendimizi Tanıma ve Duygularımız yazımda dört negatif duygudan tamamen özgürleşmek gerektiğini ifade etmiştim. Bu duyguları tekrar hatırlarsak; öfke, kıskançlık, nefret ve kibir.

İç Özgürleşme

Bu dört duygudan sizin hayatınızdaki güçlü olan ana duyguyu bulun. 10 üzerinden puanladığınızda en yüksek olan duygu. Kendinizle yüzleşme konusunda sorun yaşıyorsanız, bu defa bu zamana kadar sizi tanımlarken başkaları tarafından size atfedilmiş duyguları gözden geçirebilirsiniz. 

Kendi ana duygunuzu bulduktan sonra şimdi dış özgürleşme adımına geçebilirsiniz.

Dış Özgürleşme

Kendi dönüşümünüz üzerine bir süreden beri çalışıyorsanız, bu duygu sizin hayatınızda sürekli olarak aktif olarak bulunmaz. Bu duygu ancak dışsal bir uyaran aracılığıyla ortaya çıkar. Yani sizin bu duygunuzu aktif etmek için sizdeki duygu dışında diğer üç duygudan birini hayatında kullanan başka bir insan/kişi ya da aynı duyguda olan insanlar/kişiler sürekli olarak sizi tahrik ederler. Siz o duygu deneyimini yaşamanız için ellerinden geleni yaparlar.

Hayatınızda bu zamana kadar size sevgi frekansının altında deneyim yaşamanıza aracılık etmiş insanları iyi bir düşünün. Bu insanların ortak kullandığı duyguyu bulmaya çalışın.

Dönüşüm Çalışması

İçsel duygunuz ve dışsal uyaran duygu ile ilgili kendi duygunuz uzun süre tamamen sıfırlanıncaya her ikisi ile ilgili dönüşüm çalışması yapın. Dışsal uyaran duygu bende yok onun için çalışma yapmama gerek yok diye düşünmeyin. Dışsal uyaran duygu için dönüşüm çalışması yapmazsanız, kendi dönüşüm yolculuğunuzda sizi dozu arttırarak taciz edecek insanlar ya da kişiler hayatınızı ablukaya alacaklardır. 

Bu dönüşüm sürecinde meditasyon, enerji çalışması ya da başka teknikler ne kullanırsanız kullanın mutlaka hayatınıza dua etme ve Allah'tan yardım isteme alışkanlığını dahil edin. Bu dört duygu tekâmülsüz plana ait içinde çok fazla program barındırıyor. Siz dua etmez veya Allah'tan yardım istemezseniz o zaman çok çok çok zeki olan tekâmülsüz planda yol alan insanlar ya da bilinçler sizi sahip olduğunuz zaaflarla manipüle edip, sizi güçsüz bırakmanın yolunu bulurlar.

Eğer dönüşümü meditasyonla yapmayı tercih ediyorsanız, dilerseniz yazacağım niyetle meditasyonları yapabilirsiniz.

İçsel Dönüşüm Niyeti: "Allah'ım yaşamımda aktif olarak bulunan ... duygumdan özgürleşmem için bana ilahi korumanla yardım et."

Dışsal Dönüşüm Niyeti: "Allah'ım  ... duygusu ile benim hayatımda bana negatif yönde rehberlik yapan bu deneyimi anlayabilmem ve özgürleşebilmem için bana ilahi korumanla yardım et."

Meditasyonların Listesi

 
Bu sitedeki tüm içeriğin enerjisel alanı kişinin dünya ve doğa ile ilişkisindeki saygıya göre değişir. Kişi dünyaya karşı fiziksel ve enerjisel çevre sorumluluğunu aldığında enerji alanı hak edişince artar. Kişi dünyaya karşı umursamaz ve sömürü temelinde olursa enerji alanı hak edişince azalır.
_


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder