Sayfalar

24 Tem 2024

Türklerin Sokak Hayvanları ile Sınavı

 



Türklerin Sokak Hayvanları ile Sınavı

Son olarak 12 Temmuz 2024'te görüşülmeye başlanan sokak hayvanları ile ilgili yasal düzenlemenin enerjisel olarak algıladıklarımı bu zamana kadar canlı yayınlarda ya da yazılarda paylaştım.

Bu konuda sizlerle aldığım mesajları paylaşma nedenim Türkiye Cumhuriyeti Devletinde doğmuş ya da şu an herhangi bir sebeple Türkiye Cumhuriyeti Devleti sınırları içinde yasal olarak ya da yasal olmayan yollarla fiziksel olarak yaşayan insan bedenindeki herkesin geçtiği ruhsal sınavı siyasi ideolojilerin ötesinde insan kimliği ile birliğe hizmet etmenin yollarının bulunması için.

Yasa görüşülmeye başlanmadan da bu süreci değiştirmemiz gerektiğini sizlerle paylaştım. 12 Temmuz'dan beri kalbim sıkışıyor, canım acıyor. Aklıma gelen, kalbime doğan her şeyi sevgi dengesinde Allah'a karşı olan imanımı ve inancımı zedelemeden insan olarak haddimce yapıp, insan gücümün ötesindeki her şey için de dua edip, Allah'tan yardım istiyorum.

Sabaha karşı uyumadan önce "Şu an Türkiye Cumhuriyeti Devleti sınırları içinde bulunan toprakta ilk insan yaşamaya başladığından bu zamana kadar herhangi bir hayvan ya da topluca hayvanlar eziyet gördüyse bu alana Allah'ın izin verdiği şifanın akmasına niyet ediyorum" diyerek Geçmiş Yaşam Şifa Çalışmasını yaptım.

Sabah uyandığımda sosyal medya yorumlarını okurken içim sıkıldı. Yasa mecliste kabul edildi mi edilmedi mi diye haberleri araştırdığımda haber sitelerinin yaptığı oyunlarla içim daha da sıkıştı. Sonra bu alanda ne yapabilirime enerjisel olarak yeniden baktım. Ancak okuduğum negatif senaryolardan dolayı alanı görmekte zorlandığım için bu konuda içsel rehberimden yardım istedim. İçsel rehberim sokak hayvanlarının şu anki enerjisinin içine beni götürdü. Hepsi fiziksel olarak dünyada olsa da aslında Altın Evren boyutundaydılar. İnsanların ulaşmasının oldukça zor olduğu boyutta varlıklarını sürdürmelerini kalbime iyi gelse de yine zihnim okuduklarıma beni çekti.

O zaman özışık benliğim 'onlara odaklanma ve kalbindeki AŞKı bu hayvanlarla paylaş' diye tatlı bir şekilde şifa alanına çekti. Daha fazla uzatmayayım. Sonuç olarak sokak hayvanları yasa nasıl olursa olsun onlar Allah'a hizmetlerini yerine getirmiş olacaklar. Onlar görevini ilahi kattaki gibi yapsalar da sokak hayvanlarının sokaklarda yaşamasını engelleyen oluşum içinde olan herkes kendine ve soyuna oldukça karanlık bir karma alanı açacak. Hatta bu deneyim eğer dönüştürmezlerse onların kendi helaklarına vesile olacak. Bu süreçler biz dünya insanın sabırsız zaman algısında ne zaman olacak bunu bilmiyorum. Varoluşun ilahi zaman dengesinde gerçekleşecek olan bu.

Bu Deneyimde Birliğe Hizmetlerimiz

Yüzde yüz teslimiyette değilseniz bu konuda yapacağınız çalışmalar yeterli olmayacak. Bu çalışmalarınızı Allah'la dua bağınızı güçlendirip, Allah'tan yardım isteyerek yaptığınızda ve isyana sorguya girmediğinizde gerçekleştirme ihtimaliniz çok yüksek.

Benim bu süreçte zihinsel sorgulama içinde kaybolmamam da Tebbet Suresi koruyucum ve rehberim oluyor. Enerji çalışması yaparken bir taraftan da Youtube'daki Tebbet Suresi okumasını dinliyorum. Benim içimde var olan henüz ilahi adaleti idrak edememiş zerrelerimin ve parçalarımın da ortalığı karıştırmamasına aracılık ediyor.

Siyasilere karşı olan sevgi olan ya da olmayan çarpıtılmış bakış açılarınız bu şifa alanında ilahi adalette hizmette olmanızı engelleyeceği için dilerseniz yazacağım niyeti yapabilirsiniz. "Ben doğduğum zamandan bu zamana kadar aktif siyasetin görünen ve görünmeyen alanında hizmet etmiş insanların ve kişilerin tüm oyunlarından özgürleşip ilahi adalet gerçekliğini bilmem gerektiği kadar bilmek ve anlamam gerektiği kadar anlayabilmek için bu dünyada kaybolmuş insana, insanlığını hatırlatan Hazreti Muhammed'den yardım talep ediyorum."

Niyetini yapıp dilediğiniz bir şekilde bir enerji alan temizliği yapabilirsiniz ya da dilerseniz Dolunayda Başmelek Raguel’le İlahi Adalet Meditasyonunu yapabilirsiniz.

Varoluşta herhangi bir zamanda herhangi bir sebeple dünyada şu an hayvan diye tanımladığımız gruba karşı sevgi boyutunun altındaki etkileşiminiz için de dilerseniz "Allah'ım benim benden gizlediklerim de dahil bendeki her şeyi Sen biliyorsun. Varoluşta herhangi bir anda Senin katındaki ilahi adaletle etkileşemediğim şu an dünyada insan olarak hayvan diye tanımladığımız herhangi bir hayvan direkt ya da dolaylı benden dolayı eziyete maruz kaldıysa bu var ettiğim programı varoluşta sevgiye dönüştürmem iççin bana yardım et ve izin ver." niyeti ile Altın Enerji ile Hayvanların Enerji Alanının Temizlenmesi çalışmasını yapabilirsiniz.

"İnsan olarak yapabileceklerim sınırlı olsa da, hayvanlar için insan olarak; madde boyutunda yapmam gereken her şeyi sevgi dengesinde ve ilahi adalette güven ve cesaretle yapmam için bana yardım et ve yol göster." niyeti ile Başmelek Ariel'le Cesaret Meditasyonunu yapabilirsiniz. 

Bu yazacağım niyeti sokak hayvanları ile ilgili sizin sorumlu olduğunuz alanı tamamen Allah'a teslim etmek istiyorsanız yapın lütfen. "Siyasi gücün İlahi Adaletle uyumsuz olan seçimlerini ve kararlarını oy verdiğim siyasi partiler, insanlar ve kişilerde dahil onların yaptığı seçimlerde aklen ya da kalben benim onaylamadığım programlarını yürütmelerine rızam yok. Benim verdiğim seçilme hakkı ile kendilerini tanrı yerine koymalarına iznim de rızam da yok. Sokak hayvanları ile ilgili yasal düzenlemede benim insan olarak sorumlu olduğum alanlarda vekilim Allah olsun." 

Bu konu ile ilgili herhangi bir konuyu okurken, dinlerken ya da izlerken alanınıza ilahi korunma için Işık Bilgelerini davet edin. Ruhsal çalışmalarda mutlaka alanınıza melek boyutundan bir melek davet edin. Bu konuda bu kadar neden hassas olmak gerektiğini de daha önce sosyal medyada paylaştığım aşağıdaki yazıda belirtmiştim.

Hınç Tahsilatı Sokak Hayvanlarından Yapılıyor  

Geçtiğimiz günlerde hınç ile ilgili bir video izlemiştim. O zaman bu konuyu bir yere bağlamamıştım. 12 Temmuz'da sokak hayvanları ile ilgili yasa tasarısı görüşülmeye başladığından beri haberleri ve paylaşımları takip ediyorum. Bugün şunu fark ettim cumhurbaşkanımızı seven de sevmeyen de bu zamana kadar ona söyleyemediği hayvanları seven ya da sevmeyen çok sayıda insan/kişi içindeki hıncı sokak hayvanlarını ya savunarak ya da sokak hayvanlarının ölmesi için paylaşımlarına aktarıyorlar. 

Sokak hayvanları ile ilgili bu süreçte yaşananlar da ve sonrasında alınan kararda hepimiz kendimize ve soyumuza ya pozitif ya da negatif karma yaratacağız. Hepimizin kalbimizdeki niyetimiz dilerim kendi yaşam hakikatimiz olur. 

Saf niyetle sokak hayvanları için özgürlük ve yaşam hakkını savunanlar yazacağım çalışmayı yapabilirsiniz 🐱🐶 

"Henüz insan bilincine ve benliğine erişmemişlerin kalplerindeki hınçlarını sokak hayvanlarına yönlendirenlerin şer enerjileri Yaratıcı'nın izin verdiği sokak hayvanlarının alanından arındırması ve onları koruması için koşulsuz sevgi şifasını hayvanların beden frekansına uygun olarak varoluş planına ve ilahi yasalara uygun olarak yönlendiriyorum. 

Sokak hayvanlarının insanların hıncına kurban olmaması için benim gücümün ötesindeki alan için Yaratıcı'dan yardım talep ediyorum." 

Son Hatırlatma

Buradaki çalışmaları yaptıktan sonra yaşamınız boyunca olacaklara duyarsız kalmamanız gerekiyor. Bu yaptıklarımla her şey tamamlandı diyerek kendinizi tuzağa çekmeyin lütfen. Yaşadığınız süre boyunca dağın, taşın, toprağın, doğanın, bitkinin, hayvanın hakkını korumaya devam etmelisiniz. Bu sorumluluk ruhsal olarak görevli olsa da olmasa da her insanın görevi. Bunun dışında yaşam için ruhsal görevleriniz varsa o görevinizdeki bütün yaratılmışların hakkını savunmanız gereken zamanda ışık ya da sevgi dengesinde bunu yapmanız gerektiğini hep hatırlayın lütfen.

Bu konu için de daha önce yaptığım paylaşımı aşağıya ekliyorum.

Sokak Hayvanları İçin Sevgi ile Birleşelim 

Ülkemizde yaşanan yasa görüşmeleri ile ilgili ortaya çıkan sevgisiz alanları şifalandırmak isterseniz günlük çalışma yapacağız. Sizin için uygun zamanda aşağıdaki niyetle dilediğiniz şekilde bu şifa alanına dahil olabilirsiniz. 

"En'âm Suresi bu şifa alanında şifacımız ve rehberimiz olsun inşallah. Allah bir şeyin olmasına izin veriyorsa bunun insan olarak benim anlamadığımız bir hikmeti olabilir. Ülkemde gündeme gelen sokak hayvanları nezdinde bu zamana kadar benim, soyumun ya da benimle aynı vatandaşlığı paylaşanların herhangi bir hayvana karşı ortaya çıkardığı sevgisiz anlarımız şifalansın. İnsan olarak kendi gücümün ötesindeki her şey için hayvanlar adına ve kendi adıma Allah'tan yardım istiyorum." niyeti ile aşağıdakilerden sizin için uygun olanı günlük yaparsanız harika olur. 

❤ En'âm Suresini, okuyabilirsiniz ya da dinleyebilirsiniz  

Dolunayda Başmelek Raguel’le İlahi Adalet Meditasyonunu yapabilirsiniz 

Yaşam Hakkına Koşulsuz Sevgi Şifasını dinleyebilirsiniz

❤ Yukarıdaki niyeti yapıp 1 dakika dahi olsa hayvanlara sevgi gönderebilirsiniz 

Yazdıklarımı kendinizi bu karmadan kurtarmak için değil de saf niyetle birliğe hizmet etmek için yaparsanız, enerjisel olarak daha yüksek bir frekansı Türkiye Cumhuriyeti Devleti'nin bilincine hizmet etmiş olursunuz.

Dilerim sokak hayvanlarının ülkemizde özgürce dolaştığı, bütün insanlarla sevgi ile etkileşimde olduğu güzel günleri hep birlikte yaşarız. Bu süreçte hak eden herkese Altın Evrenin şifası ve bilgeliği de aksın.

24.07.2024

 
Bu sitedeki tüm içeriğin enerjisel alanı kişinin dünya ve doğa ile ilişkisindeki saygıya göre değişir. Kişi dünyaya karşı fiziksel ve enerjisel çevre sorumluluğunu aldığında enerji alanı hak edişince artar. Kişi dünyaya karşı umursamaz ve sömürü temelinde olursa enerji alanı hak edişince azalır.
_


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder