Sayfalar

3 Şub 2019

Bay Bay Demeniz Gereken Davranışlar


Türk Dil Kurumu Büyük Türkçe Sözlükte Davranış kelimesinin tanımı
davranış  1. Kişinin özellikle ahlak bakımından gösterdiği davranım. 2. Bir kimsenin içinde bulunduğu toplumsal, ekonomik ve kültürel koşullar dolayısıyle geliştirdiği ve onu aynı durumdaki kimselere yaklaştıran davranımların tümüne verilen ad. 3-Bir kimse ya da bir olay karşısında alınan durum.  BSTS / Eğitim Terimleri Sözlüğü 1974

davranış  Dıştan gözlemlenebilecek tepkilerin toplamı.  BSTS / Felsefe Terimleri Sözlüğü 1975


davranış  Organizmanın uyaranlar karşısındaki tepkilerinin tümü. BSTS / Ruhbilim Terimleri Sözlüğü 1974

davranış  Bir toplumda ya da toplumsal kümede genellikle alışkanlık durumuna gelen ve saymaca olan, görece tekbiçimli bir eylem türü.  BSTS / Toplumbilim Terimleri 1975

davranış  Tutum, dürtü ve uyaranlarca güdülenen ve ortak tanımı bulunan kalıplı edim.. BSTS / Yöntembilim Terimleri Sözlüğü 1981 
Tüm yazdığım yazıların amacı sizi Aşk boyutuna bir adım daha yaklaştırmak ya da Aşk boyutunda dengede kalmanızı sağlamak.

Bu yazıya devam etmeden önce yaşamınızı hangi boyutta ilerletmeyi seçiyorsunuz, buna karar verin. Eğer Aşk boyutunda ilerlemeyi seçiyorsanız bu zamana kadar yaşamınızda var olan davranış şekillerini yaşamınızdan çıkarmanız gerekiyor. Çünkü, bazı davranış biçimleri Aşk boyutunun var oluşu ile uyumsuz olan davranışlardır. Ben hem aşk boyutunda olalayım hem de o uyumsuz davranışları yaşamaya devam edeyim seçimi, evrensel yasalarda kabul görmüyor. Olmak istediğiniz boyuta göre kendinizi değiştirmelisiniz.


Ben 35 yaşıma kadar Aşk boyutu ile uyumsuz çeşitli davranış biçimleri ile yaşamımı sürdürdüm. Bu davranışları sergilememe neden olan düşünce, duygu ve hislerin hangisi bana aitti hangisi empat özelliğim nedeniyle etrafımdaki insanlara aitti hiç bilmiyorum. Zaten şu an önemli olan bir bilgi de değil. 


Alınma, küsme, her şeye kırılma, laf sokma, sanma gibi davranışlar kişiliğimin bir parçası olarak benimle varlık sürdürüyordu. Etrafımdaki insanların bu durumdan rahatsız olmasının yanı sıra kendime taşıttığım ağır yükler aslında yaşamımda mutsuzluk duvarları örmeme neden oluyormuş. Bu davranışlar bana bir çok öğretiyi beraberinde getirdi. Ancak bu davranışlar yaşamımda olmadan da bu öğretileri öğrenmem mümkündü. 


Bu davranışlar ruha hizmet eden araçlar değil. Bunların hepsi ego tarafından yaratılan oyunların parçaları. Egonun dünyada güvenli ve huzurlu yaşam sürmesi için kullanabileceği başka araçlarda var. Bunları yaşama dahil etmek çok daha olumlu etkileri yaşama dahil ediyor.

Arınma Yöntemleri

Hangi davranışın Aşk boyutu ile uyumsuz olduğunu tespit etmek için kas testi ya da sarkaç kullanabilirsiniz. "İlahi gerçeği bilmeye kendime izin veriyorum. .... davranışım Aşk boyutu ile uyumlu bir davranış mı" sorusuna "hayır" cevabını aldığınızda 

Ho'oponopono İle Arınma: " ... davranışına tutunmama neden olan tüm hatalı verilerim ve anılarım özür dilerim. Bu zamana kadar sizi arındırmadığım için lütfen beni affedin. Bana arınma fırsatı verdiğiniz için teşekkür ederim. Bana mucizelerin kapısını açtığınız için sizi seviyorum." Bu davranışın enerjisi sizin yaşınızın ileri olması ile bağlantılı olarak uzun sürecektir. 20 yaş ya da altındaki bir insan bu çalışmayı kısa sürede tamamlarken, 50 yaş ve üzerindeki bir insan daha uzun süre bu çalışmaya sürekli olarak devam etmeli. Her bir davranış için tek tek ve arınma tamamlanana kadar yapılmalı.

Kundalini Reiki İle Arınma: 

1 Genel Arınma: Ben yaşamımdaki her şeyin çabucak dönüşmesini seçiyorum ve yaşamda karşılaşacağım her durumla kolayca başa çıkarım diyorsanız bu arınmayı yapabilirsiniz. "Aşk boyutu ile uyumsuz tüm davranışlarımın benim yaşam frekansıma uygun olarak sağlıklı, kolay ve neşeli bir şekilde tamamen benden arınması" Kundalini Reiki 1: Reiki / Kundalini Reiki 2: Kundalini Reiki / Kundalini Reiki 3: Pırlanta Reiki enerjilerini kullanarak 7 gün boyunca günde bir kere 5 dakika yapabilirsiniz. 5 Dakikadan uzun sürse bile devam etmeyin. Enerji dengeli bir şekilde dönüşüm sağlasın.

2 Tek Tek Arınma Çalışması: Hayatımdaki değişimler yavaş yavaş ve keyifle olsun diyorsanız bu arınmayı yapabilirsiniz. Her bir davranışı tek tek tespit edip, her birine ayrı ayrı çalışmak gerekiyor. "Aşk boyutu ile uyumsuz olan .... davranışımın benim yaşam frekansıma uygun olarak sağlıklı, kolay ve neşeli bir şekilde tamamen benden arınması" Kundalini Reiki 1: Reiki / Kundalini Reiki 2: Kundalini Reiki / Kundalini Reiki 3: Pırlanta Reiki. Her bir davranış için bir kere yapmanız yeterli. Çalışma tamamlandığında elleriniz kendiliğinden açılacaktır. 

03.02.2019

Spiritüel Rehber Yasemin Derya Metin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder