Sayfalar

1 Mar 2019

Sevgi ve Işık Geri Dönüşüm Tesisi Örnek Çalışmalar


Geçenlerde paylaştığım yazıdan sonra nasıl yaparım soruları ortaya çıktı. Bu yazıda Sevgi ve Işık Geri Dönüşüm Tesisi ile kendiniz için bu çalışmaları nasıl yapabileceğinize dair örnekler olacak. Sizde kendi içinizden geldiği gibi çalışmayı kendi hayatınıza uyarlayabilirsiniz. Önceki yazıyı buradan okuyabilirsiniz.

♥ Bu zamana kadar benden çıkmış olan tüm negatif his, duygu, düşünce ve enerjileri sevgi
ve ışık geri dönüşüm tesisine gönderiyorum.


♥ Bu zamana kadar başkalarının alanından benim sebep olduğum yayılan tüm negatif his, duygu, düşünce ve enerjileri sevgi ve ışık geri dönüşüm tesisine gönderiyorum.

♥ Dünyada kaosun büyümesine neden olan benden kaynaklı her şeyi sevgi ve ışık geri dönüşüm tesisine gönderiyorum.

♥ Benim ürettiğim fiziksel çöplerin sevgi ve ışık geri dönüşüm görevlileri tarafından alınıp sevgi ve ışık geri dönüşüm tesisine götürülmesini talep ediyorum.

♥ Dünyada kullandığım kimyasal kirliliğe neden olan her form maddenin sevgi ve ışık geri dönüşüm görevlileri tarafından alınıp sevgi ve ışık geri dönüşüm tesisine götürülmesini talep ediyorum.

♥ Aşk boyutuna yönlendirdiğim aşkın gerçeği ile uyumsuz her şeyi sevgi ve ışık geri dönüşüm tesisine gönderiyorum.

♥ Tüm var oluşumdan bu zamana kadar  Dünyada insanların hastalık deneyimi yaşamasına neden olan bana ait her şeyi sevgi ve ışık geri dönüşüm tesisine gönderiyorum.

♥ Bilinçsiz olduğum zamanlarda başkalarının beni yönlendirmesi ile yaptığım eylemler sonucunda insanlara, canlılara ve dünyaya zarar veren her şeyi sevgi ve ışık geri dönüşüm tesisine gönderiyorum.

♥ Zorunlu kaldığım için yaptığım eylemler sonucunda insanlara, canlılara ve dünyaya zarar veren her şeyi sevgi ve ışık geri dönüşüm tesisine gönderiyorum.

Kendimizi arındırdıkça evreni de arındırıyoruz...

01.03.2019


Spiritüel Rehber Yasemin Derya Metin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder