Sayfalar

21 Mar 2019

İlkbahar Ekinoksu


Ekinoks kelimesinin ne olduğunu ilk okulda öğrenmiştim. Ne kadar önemli bir tarih olduğunu ise ruhsal çalışmalar yapmaya başladıktan sonra fark ettim.
Sadece gün ve gece eşitliği değil ekinoks, doğa ana kendi içimizdeki her şeyi dengeleyeceğimiz bir enerji alanı açıyor  bu tarihte.

Neleri Dengeleyebiliriz

Dünyasal ve ruhsal yaşamı
Kalp ve beyni
Ego ve ruhu
Eril ve dişil enerjimizi
Kaos ve aşkı
Alma ve vermeyi
İçsel çocuğumuzu
Zihin ve evrensel zihni
Ben ve biz bilincini
Çatışma ve uyumu
İçsel karanlık ve aydınlığı
Yaşam ve ölümü
Alt benlikler ve öz ışık benliğini
Fiziksel beden ve ışık bedeni
Bunları dengelediğimizde özümüzdeki sevgi ve ışık büyüyerek ışık ya da sevgi boyutuna kuantum sıçrama yapmamıza neden olur.
Kuantum sıçramayı içimizdeki denge ile gerçekleştirebiliriz. Denge olmadan gerçekleşen her yükseliş gelecekte bir gün eski frekans alanına inecektir.
Hocalar, öğretiler yöntemler bize dengeyi yaratmayı öğretir; dengede kalabilmek ise sadece bize bağlıdır. Hiç kimse bizi yaşamımız boyunca dengede tutamaz. Sadece biz yaşam boyunca kendi dengemizi sağlayabiliriz.

Dengelemeyi Nasıl Yapabiliriz

Yaşamdaki bizim öğretilerimizin hepsini kendi ruhumuz bilir. Bu dengelemeyi nasıl yapmamız gerektiğini kendimize soralım, içimiz neyi yapmayı söylüyorsa onu yapalım.
Dengeli ve harika bir ekinoks diliyorum.
21.03.2019
Spiritüel Rehber Yasemin Derya Metin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder