Sayfalar

12 Mar 2019

Uyanış ve Sonrası


Bu zamana kadar bana aktarılanlar ve deneyimlerimle eşleşen bilgileri bu yazıda sizlere aktarıp, doğru seçim yapmanız konusunda size yol gösterici olması için yazıyorum.

Uyanış

Dünyaya gelen her ruhun kabul ettiği, kendi ruhsal yolculuğuyla orantılı olan bir unutma perdemiz var. Bu unutma perdesini fark edip onu inceltme ya da kaldırmanın başlangıç anı. Evrenin oluşumundaki büyük patlamanın insanda ortaya çıkışı.


Uyanış sonrasında kişi bu dünyaya neden geldiğini; nereden gelip nereye gittiğini sorgulamaya başladığı ve çeşitli cevapları içselleştirmeye başlıyor. Her bir insanın uyanış sonrası deneyimleri kendine özgü. Sonsuzluğa yolculuğa atılan adımlar. Uyanışta ulaşılan bir hedef yok, sürekli yolculuk ve hizmet hali.

Yaşam Dersleri

Yaşam dersleri iki alanın birleşimi. Biri yaşadığınız gezegenin ortak yaşam dersleri; diğeri sizin ruhunuzun madde bedenden öğrenmek için seçtiği yaşam dersleri. Her bir ders öğrenilinceye kadar deneyimin devam ettiği bir alan.

Dünya Gezegeninin İnsan İçin Ortak Yaşam Dersleri
  • 🌍 Affetme
  • 🌍 Koşulsuz Sevme
  • 🌍 Hoşgörü 
  • 🌍 Denge
  • 🌍 Erdem
Dünyada yaşayan her insan bu derslerin hepsini öğrenmesi gerekiyor. Bu yaşamda bunlardan herhangi birini öğrenemediyseniz bir başka yaşamda bunu öğrenmeniz gerekiyor.

Kendi ruhunuzun seçmiş olduğu yaşam derslerini de ancak siz ortaya çıkarabilirsiniz. Her bir yaşam dersini öğrenmek için sizin eylemde olmanız gerekir. Ruhsal herhangi bir varlık bu yaşam dersini sizin yerinize gerçekleştiremez. Ruhsal varlıklar size destek olur ancak her şey sizde başlar ve sizde biter.

Ruhsal Görev Aktivasyonu

Bu yolculukta kişiyi temellerinden sarsacak, bildiği her şeyden vazgeçmesi gerekecek bir süreç başlangıcı.

Şu dönemde dünyada bedenlenmiş ruhsal görevliler sadece dünyaya ya da insanlığa sevgi sunmak için gelmediler. İnsanlığın hak ettiği yaşamı dünyada inşa etmeye geldiler. Bu inşa esnasında yaşanabilecek bir çok zorluk var. Bu zorluğu yaratan ise kişinin zihni. Ruhun evrensel biliş parçası ile bağlantıya geçtiğinde, gerçekten güven ve teslimiyette olduğunda her şey akışta ve keyifli. Ancak bunun tersi durumda ise çok zorlayıcı.

İnsanlık bu zamana kadar dünyada var olan bilgilerle kendi gelişimini tamamlayamadı. Bu gelişimin tamamlanması için yeni bilgilerin ve yeni enerjilerin dünyaya inmesi gerekiyor. İşte bu yeni alan kişinin aklını zorlayan bilgiler ve deneyimleri yaşamına akıtmaya başlıyor. Bu zamana kadar öğrenilen bilgileri bırakıp yeni bilgilerin zihinsel olarak algılanması gerekiyor.

Bu görev aktivasyonunda bazen kişinin yaşamında bir insan olurken bazen de kişi tek başına yol alması gerekebiliyor. Kişinin yanında bulunan rehber de bu süreçte kişiyi arınması gereken her şeyden arınması için bir çok konu ve olayla yüzleştirebiliyor. Yapması için olağan dışı eylemler isteyebiliyor.

Burada Şems ve Mevlana'nın deneyimi benim her zaman hatırladığım bilgi olur.
Bir gün, Hz Şems, Hz Mevlâna’ya “bir testi şarap getir” dedi. Hz Mevlâna “hayhay” diyerek bir Rum meyhanesine gitti. Bir testi şarap istedi. Şarabı aldı cübbesinin kollarının arasına koydu, tam çarşının ortasında testi düştü kırıldı.
O an Hz Mevlâna’nın geçirdiği NEFS FIRTINASINI hesap etmek çok güç… Hadis hocası ve rektör olan bir kişinin şarap testisi taşıması anlaşılamaz… Bütün halk koşup geldiğinde yere dökülen şarap gül suyuna dönüşmüştü. Bütün çarşı gül suyu kokuyordu… 
Kişinin yol göstericisi onunla belirli bir ruhsal boyutta ilerler. Ondan sonra kişi bu yolculuğu tek başına devam etmesi gerekir. Tek başına ilerleme gereken süreçte ortaya çıkan bilgileri kişiye ruhsal varlıklar aktarıyor. Zihin zaman zaman böyle bir şey yok, bunu sen uyduruyorsun, deliriyorsun algısına kişiyi getirebilir.

Kişinin aldığı bilgi ne kadar toplumun inançlarına ters olsa da kişinin onu yayması gerekiyorsa yaymaya başlaması gerekiyor. Bunları yaparken kendini ayrıcalıklı olduğunu varsayarak kibir alanına geçmemesi gerekiyor.

Kendi kişiliğinde ruhsal görevi ile uyumsuz her kişilik özelliğini değiştirmesi, hayatından çıkması gereken insanlarla ayrılması, gereken durumlarda yaşamını tamamen değiştirerek kendine yeni bir yaşam biçimi ortaya çıkarması gerekebiliyor.

Kişinin hem kendi dengesini koruyup hem de görev alanındaki insanların, mekanların ya da diğer canlıların dengesini koruması gerekiyor.

Kendi Deneyimlerim

Uyanışım başladıktan sonra, hayatım tamamen yeniden şekillenmeye başladı. Zorlandığım her anda mutlaka bir yardım aldım. Kendi niyetlerim eksikleriyle beraber hayatımda ortaya daha hızlı çıkmaya başladı. Burada sorumluluk almayı öğrendim. Ben her şeyi planlayan olduğumu fark ettikçe süreç kolaylaştı.

Bu süreçte hiç bir zaman yaşamım güllük gülistanlık olmadı. İnsanlar beni kandırmaya, beni dolandırmaya, bana olumsuz davranışlar yapmaya devam ettiler. Dünyada hala var olan dualite gereği iyi insanlarla da karşılaştım kötü insanlarla da. Her zaman ben istediğim zamanda insanlar benimle olmadı. Benim dönüşmem gereken zamanlarda benimle oldular, sonrasında yollarımız ayrıldı.
Bulunduğum yer neresi olursa olsun şartlar ne olursa olsun, içsel olarak bunu yapmalısın mesajını aldığımda o çalışmayı yaptım. Gitmem gereken yerlere gittim. Gece uykumdan uyanıp saatlerce çalışma yaptım. Eğer herhangi bir programım varsa başkalarıyla da olsa onlara gelemeyeceğimi iletip yapmam gereken çalışmaları yaptım. El alem ne der düşüncesini bir kenara bırakıp çalıştım ve ona göre davrandım.

Grup halinde topluluk içinde oturup çalışma yaptık, gece toplanmamız gerekiyorsa toplandık çalışma yaptık.

Frekans aşırı yükseldiğinde içimde ne kadar endişe ya da tanımsızlık olsa da aldığım mesajlara güvenip verilen mesajda yapmam gerekenleri yaptım. 

Neyi nasıl yapacağımı bilmediğim anlar oldu. Burada sadece her şeyi Allah'a teslim edip, benden istediğin neyse yapmaya hazırım dedim.

Karanlığın dönüşümü için şu çalışmayı yapmalısın mesajını aldığımda içsel teyidime güvenip o çalışmayı yaptım. Karanlık bu hizmeti sevgi ile kabul etmeyip bana saldırmasına rağmen yine de yapmaya devam ettim.

Yeni enerjiler geldiğinde o enerjiyi yumuşatmak için enerjiyi dengelemeye çalıştım. Bu süreçte enerjinin hızına göre fırtınanın içinden geçtiğim enerjileri dengelemeyi öğrendim.

Enerjilerin önce beni alt üst etmesine sonra şifalandırmasına alıştım.

Ruhsal Görevler

Bu yazıyı bir kaç kere okuyun ve ondan sonra bu yolculuktaki her şeye göğüs gerecekseniz, bu süreçteki sorumluluğu yüzde yüz kabul ediyorsanız aktivasyon talebinde bulunun. Bu görevi yapacak tek insan siz değilsiniz. Evrenin yedek planları hep var. Yapamayacağınız alanları aktif etmeyin. Yapacak başka bir insanın bu süreçte öne çıkıp yapmasına izin verin. 

Evrensel boyutta her zaman insan olarak özgür irade seçimlerimize saygı duyuluyor.

Şunu yapmayın bir insanın sizin görev kodlarınızı aktif etmesini talep edip; ondan sonra karşılaştığınız her zorlukta o insana sarmaşık misali dolanmayın. Tek başınıza bir ağaç olarak var olabilecekseniz görevlerinizin aktivasyonunu talep edin. Size rehberlik yapan kişi de insan ve onun da belirli bir yaşam enerjisi var. Bir başkasının yaşam enerjisini almadan kendi yaşam enerjinizle yol alabiliyorsanız devam edin.

Seçiminizi yapın ve yaşamınızı devam ettirin. Sadece uyanışınızı gerçekleştirip kendi yaşam derslerinizle yol almayı da seçebilirsiniz.

12.03.2019


Spiritüel Rehber Yasemin Derya Metin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder