Sayfalar

22 Nis 2019

Katalizör Enerjiler


Dünya frekans olarak yükselmeye devam ediyor. Bu yükseliş esnasında insanlar da onun enerji alanına uyumlanmak için çeşitli kozmik enerjilere maruz kalıyoruz.

21 Nisan 2019 itibariyle yeni bir enerji akmaya başladı. Bu katalizör bir enerji. Bu da insan dönüşüm sürecini çok hızlandıracağı anlamına geliyor.


Bu enerji dünyada yaşamaya devam edecek her insanı kapsayan bir enerji. Enerjiyi bilinç düzeyi açık olan da kapalı olan da deneyimleyecek. Sadece yapılan seçimler enerjinin yaşamımızdaki yansımasını değiştirebilir.

Bu Enerjinin Amacı Ne?

İnsan olarak yaşadığımız travmatik durumları dönüştüremeyeceğimize kanaat getirip o yanşanmışlıkları unutma ya da hiç olmamış gibi yok sayma davranışını seçebiliyoruz. İşte bu seçim enerjisel olarak kendi gücümüzden bir parçayı da o yaşam anında ya da sürecinde bırakmamız anlamına geliyor. Kendi kendimizi parçalara ayırıyoruz.

Biz egosal olarak parçaya ayırsak da ruh bütün yaşam programı ile birlikte yükselmeyi programlıyor. Bu da şöyle bir sahneyi ortaya çıkarıyor; bir insan sırtında bir sırt çantası taşıyor. Bu sırt çantasından çıkmış çeşitli uzunluklarda ipler ve iplerin ucunda bağlı nesneler var. İplerin kimi bir metre uzunluğunda kimi onlarca kilometre uzunluğunda. Sırt çantası taşıyan kişi sırtındaki çantadan çıkardığı parçaların sürüklenerek kendiyle geldiğinin farkında değil. Düz yolda bir nebze bu yürüyüşü gerçekleştirebiliyordu ancak artık bir dağın zirvesine doğru tırmanışa başladı. Tırmanışın eğlenceli olabilmesi için çantadan çıkmış nesneleri çantaya koymalı ve o ipleri de artık kesmeli.

Katalizör enerji bizim o geçmişteki yaralarımızı iyileştirecek ve onun bedenimize güçlendirici etkisini tamamlayacak bir enerji olacak.

Bu Enerji ile Kolay Uyumlanmak

Bu enerji ile kolay uyumlanmak için egonuzun size oynadığı oyunları bitirmeniz gerekiyor. Bu oyunların bazılarını sıralıyorum:

Bu oyunlar içinde haklı haksız oyunu en yaygın oynanılan oyun. Bu oyun içinde olursanız yorulan ve üzülen siz olursunuz.

Kurban bilincini oyununu bırakmanız gerekiyor. Atasözlerimizden "ben saçımı süpürge ettim" tarzı söylemleri ve davranışlarınızı bırakmak gerekiyor. Hizmet etmek sizi mutlu ediyorsa evet hizmet edin. Ancak birileri size minnet duysun diye bu hizmeti ediyorsanız; etmeyin.

Acizlik oyunu da sizi çok ama çok yorar. "Ben yapamam ki, ben bilmem" cümlelerini bol bol hayatınıza serpiştirdiyseniz bundan vazgeçmek sizin hayrınıza olur. Herkes çok güçlü.

Affedememe oyunu da artık bırakmanız gereken bir oyun. Affetmek erdemli insan davranışı. Herhangi bir insanı affetmeyerek o sırt çantanızdan bir ip sürüklemeye başlıyorsunuz ve erdemli insan olmaktan da hep bir adım geride kalıyorsunuz. Kişi veya kişileri affetmeyerek sadece kendinize kötülük yapıyorsunuz. Bu enerji ile o affedemediğiniz kişilerle siz affedene kadar sık sık yüzleşeceksiniz.

Dönüşüm Çalışması

Yukarıda yazdığım konuları gerçekten hayatınızda dönüştürmek ve onlardan özgürleşmek istiyorsanız bu çalışmayı yapabilirsiniz. Bu çalışmanın yakıtı inanç. Kendinize bunları yapacağınıza inanmıyorsanız bu çalışma sizin için hiç bir anlam ifade etmez. Evinizdeki odanın elektrik düğmesi kendinize inancınız. Düğmeyi açmadığınız sürece şebeke de elektrik varsa odanız aydınlanmayacaktır. İnanç yoksa bu çalışma da odada duran lamba misali kendi kendine odayı aydınlatamaz.
  • "Şu andan itibaren egomun bu yaşamda bana oynadığı tüm oyunları bitiriyorum" niyetini yapıp 7 derin nefes alın verin.
  • "Şu andan itibaren kendime dürüst olmayı seçiyorum" niyetini yapıp ellerinizle kalbinize dokunun. Kalbinizin atışını hissedin. Sizin yaşamınız boyunca sizi yaşatmak için sürekli çalıştığını fark edin.
  • "Sevgili kalbim senin özün olan sevgi yerine seni negatif duygularla beslediğim için lütfen beni affet. Şu andan itibaren lütfen bana ilahi gerçeklikteki sevgiyi öğret. Yaşamımda daha çok sevginin olmasını seçiyorum" niyeti sonrasında kalbinizin şimdi kanla birlikte tüm bedeninize sevginin gittiğini kalp atışınızla birlikte hissedin.
  • "Şu andan itibaren yaşamış olduğum kendimce negatif olumsuz diye nitelendirdiğim olayların bana armağanını görmeyi seçiyorum. İlahi gerçeği görmeme ve anlamama engel olan tüm illüzyon perdelerini kaldırıyorum" niyetini söylediğinizde elinizi kalbinizden kaldırıp aynı elinizi başınızın üzerine koyun.
  • "Beni üzen anılara tutunmama neden olan tüm bilinçaltı çıkarlarımı iptal ediyorum. Buna bağlı her şeyi kaynağa gönderiyorum. Açılan boşlukların ilahi şifa ile dolmasını seçiyorum" niyetini yaptıktan sonra derin derin nefes alıp verin. Tutunduğunuz anıların su buharı gibi uçup gitmesine izin verin. Bu işlem sadece anıların duygu yükünü sizden alıp; ruhunuzun programladığı deneyimi fark etmenizi sağlar.
  • "Sevgili beynim yıllarca negatif senaryolar üretip seni yorduğum için özür diliyorum. Lütfen beni bağışla. Artık kalbimdeki sevginin yol göstericiliğinde sana daha güzel düşünceler sunmayı seçiyorum. Bu dönüşüm sürecinde senden pozitif düşünme ve yaşamayı hızlı öğrenerek benimle işbirliği yapmanı talep ediyorum. Neşeli bir yaşam için yeni nöron bağlantılarına ihtiyacım var. Evrensel zekanın bunu sana öğretmesine izin ver lütfen" niyeti ile birlikte zihninizdeki eski negatif öğretileri güçlendirmiş olan nöron bağları artık kullanılmayıp yeni nöron bağları daha hızlı oluşmaya başlayacaktır.
Çalışmamız bu kadar. Bundan sonra arzu ederseniz meditasyon yapabilirsiniz. Bu çalışmayı siz her şeyden gerçekten özgürleşinceye kadar günlük olarak yapın.

22.04.2019




Spiritüel Rehber Yasemin Derya Metin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder