Sayfalar

12 Nis 2019

Sevgiyi Hatırlamak - Yaşam Hikayesi


Yaptığım çalışmalarda katılımcıların yaşamındaki mutluluk benim de mutluluk kaynağım oluyor. Deneyimleri de izin alıp sizlere aktarıyorum.

İlkini dün gece yaptığım Başmeleklerle Sevgi Şifası çalışması sonrasında grupta paylaşmak isteyenler deneyimlerini ve sorularını gruba aktarıyorlar. Bu tüm uzaktan yaptığım çalışmalarda böyle oluyor. Grup açılımının herkesi daha derinden şifalandırdığı benim sezgisel bilişim olduğu için bireysel seans yerine insanların grup çalışmasına katılmasını
öneriyorum.

Bu yazımızdaki dönüşenimle ilk buluşmamız 21 Kasım 2018 oldu. O süreçten bu zamana bir çok uzaktan olan şifa çalışmasına katıldı. Sızlanmayıp, yol almayı seçen ruhlardan. Zorlansa da dönüşümü arzu eden biri.

11 Nisan çalışmamıza annesinin de katılımının uygun olup olmadığını bana sordu. Bende annesi isterse katılabileceğini ilettim. Güzel annemiz de katılmayı kabul etti.
Bu sabah deneyimini kızı ile paylaştı. Kızı da grubumuza aktardı. Sonrasında dönüşenimin yazdığı şey beni çok mutlu etti. Anne ve çocuk sevgisinin ne kadar kutsal ve güçlü olduğunu biz görmüş olduk. Eğer sizin de annenizle aranızda yaşananlar her hangi bir zamanda olumsuz deneyim olarak ortaya çıktıysa; sadece sevgiyi hatırlayın. Siz izin verdiğiniz de sevgi sizin yaşamınızda mucizelerin kapısını açıyor.

İşte o güzel geri bildirimimiz ve dönüşüm aşamalarımız;

Siz bana, bunca yıl sonra, anne sevgisini yeniden yaşamam için kocaman bir kapıyı açtırdınız. Yüzümüzü güldürdünüz, annemi bana beni anneme hediye ettiniz. Eril kısmı henüz postalayamadım 😍 o da yakında şifalanacak biliyorum. Kaos boyutundan olanlarla anlaşamıyoruz malum☺️ bizim daima sevgimizdesiniz, tekamül yolumuzun aydınlığı💕👸🐬🐞💫

Yasemin Hanım'la tanışıp, çalışmalarına katılmaya başladım. İlk grup çalışmalarında, pozitif ve güzel şeyler paylaşanlara illet oluyordum😍 ben bu kadar mücadele ederken ve sonuç alamazken, nasıl oluyordu da insanlar sevgiden bahsedebiliyorlardı?

Oluyormuş, gerçekmiş, sadece inanmak ve emek gerekliymiş.

Geçen gün kendimi, Allah'ım bugüne kadar kime ne hakkım geçmişse ve bundan sonra kime hakkım geçerse, olur da şaşarım affet beni, şimdiden Hakkımı Herkese Helal Ediyorum derken buldum..

Sevgi de, mucize de Biziz💕 lütfen vazgeçmeyin. Allah'a ve sevgisine emanetsiniz..
 
Siz yeter ki isteyin, her şey en güzel haliyle yaşamınızda ortaya çıkıyor. İşte size dört buçuk ayda ortaya çıkan bir dönüşüm örneği. Ben ya da bir başkası sadece aracı. Her şey sizde başlayıp sizde bitiyor...
 
12.04.2019

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder