Sayfalar

2 Nis 2019

Sevmek

Sevmek

Dünyada bir çok insanın yaşamadığı kadar çok duygu deneyimi yaşadığımı yeni yeni fark ediyorum. Empat bir yapım olduğu için yıllarca bulunduğumu ortamdaki en yoğun duyguları ve hisleri duygusal bedenime alıp onları kendi duygularım ya da hislerim gibi yaşamışım.
Negatif duyguların beni çok yorduğunu hala çok iyi hatırlıyorum. Ailemdeki herkes bana hiç kıskanç olmadığımı hep söyler. Yaşadığım bir deneyimin nedenini yıllarca tanımlayamayıp kargaşa içinde
olmuştum. Üniversiteye hazırlık döneminde gittiğim dershanede bilgi yarışması yapılmıştı. Ben de yarışmaya katılan iki gruptan birinin içindeydim. Bizim grup sınavı kaybetmişti. Ben hırs içinde ağladığımı hatırlıyorum. Kişisel gelişim konuları ile ilgilenmeye başladığımda bu anımı bir kaç kere temizlemiştim. Ama ortaya çıkıyordu. Bana söylenilen sen kıskanç değilsin söylemi ile bu anı bir biri ile çok çelişiyordu. Ben de “ailem beni sevdiği için bazı şeyleri görmezden geliyor, içten insanların başarısını kıskanıyorum” demiştim.
Daha geçen yıl işin aslını anlamıştım. Çok samimi olduğum arkadaşımın başarısızlığa tahammülü yoktu, çok da hırslıydı. O duygularını yönetmeyi bildiği için yarışma sonunda kendi duygularını bastırmış ve o bastırılan duygu benim enerji bedenime geçip; hisler ben de davranışa dökülmüştü.
Bu geçmiş anım pazar günü ortamın enerjisi ile çok bağdaşık olduğundan sizlerinde daha iyi anlamanız için bu örneği yazdım.
Bildiğiniz gibi ülkemizde pazar günü yerel seçimler yapıldı. Ben de oyumu kullandım, daha sonra arkadaşlarımla oturup hayatımızdaki enerjilerin durumunu konuşup eğlendik. Cumartesi yaptığım illüzyonlardaki illüzyonlardan özgürleşme çalışmasındaki grup yazışmalarını okuduğumda hem çalışma enerjisinden hem de seçimin enerjisinden insanların karışık olduğunu fark edip, Youtube’da canlı yayın yapmaya karar verdim. Meditasyon başlığını yazınca enerji alanı açıldı ve insanların ortaya çıkardığı tüm düşünce, duygu, his ve enerjileri algılamaya başladım. En yoğun hissettiğim duygular nefret ve öfkeydi. Meditasyon esnasında affedememe de en belirgin davranışlardan biriydi.
Meditasyon sonrasında ben ve benimle olan iki arkadaşımla birlikte bir saatin üzerinde temizlik yapmaya devam ettik. Bize ait olmayan tüm tepkisel enerji, his, duygu ve düşüncelerin karanlığını temizledik.

Benim Siyaseti Anlamlandırma Çabalarım

Ortaokul yıllarımda siyaseti anlamak için haberleri çok takip ediyordum, lise son sınıfa geldiğimde ben o platformda bir şey yapamayacağımı fark etmiştim. 18 yaşına geldikten sonra benim sadece sorumluluğum olan oy vermeyi gerçekleştiriyordum. Haberlerden ve bulunduğum şartlarda siyasilere olan sempati ve tepkileri de empat alanımın farkında olmadığım için yaşıyordum.
2010 yılına geldiğimde benim sempati duyduğum ya da siyasi tabir ile muhalif olduğum tüm partilerdeki insanların hepsinin ruhsal olarak bir görevli olduğunu anlamış ve onları kabullenmeyi seçmiştim. Ruhsal boyutlarını kabul etsem de kişiliklerine tepkilerim oluyordu.
2015 yılından sonra ilahi izinli olduğum kadarıyla tüm partilerin ve o gün haberlerde denk geldiğim siyasetçilerin alanında temizlik yapmaya başladım. 2015 yılından sonra hiç bir siyasetçiye nefretim, öfkem, kızgınlığım olmadı. 
2018 yılında Kundalini Reikiyi çok daha fazla kullandığım için tüm siyasi parti liderleriyle karmik bağ şifası yaptım. Haberlerde partiler arası çatışma haberlerine denk geldiğimde barış ve uyum için ilahi izinli olduğum arınma çalışmalarını yaptım.
Bu pazar meditasyon esnasında bütün siyasilere sevgi gönderebildim ve gerçekten onları sevdiğimi hissettim. Bu duygunun da çok büyük bir rahatlama ve konfor olduğunu fark ettim.

Yaşamda Sevgiyi Ortaya Çıkarmak

Empat durumumdan dolayı kendime de bir sürü olumsuz duyguyu sevgisizliği deneyimledim. İlk olarak“Allah’ım bende olan senin parçanı sevmeme yardım et” niyeti ile içimdeki dönüşümü başlatmıştım.
Bir sonraki aşamam “tüm hücrelerimdeki sevgiyi aktive ediyorum” niyetim ile özümün blokajlı ya da kilitli olan sevgisini ortaya çıkarmaya başladım.
Daha sonra “ben sevgi güneşiyim, tüm hücrelerimden sevginin yayılmasını seçiyorum” niyetini yapmaya başladım.
Bu niyetlerle gerçekten kendimi sevmeyi başardım. Kendimi sevdikten sonra yıllarca dışarıdan beklediğim onaylanmaların, ilgi görme ve sevilme ihtiyaçlarının hepsi ortadan kalktı. Beni bir insan sevdiğinde mutlu oluyorum, sevmediğini fark ettiğimde de onun bana karşı tutumlarını kabul ediyorum.
Kendimi sevme konusunda dengeye geldikten sonra direkt etkileşimde olduğum ya da dolaylı etkileşimde olduğum insanları ve canlıları da sevmeye başladım. En çok tiksindiğim hayvan olan fareyi bile artık sempatik olarak tanımlayabiliyorum. Fotoğraflarına ve videolarına çok rahat bakabiliyorum.
Sevmek her canlı ya da insanla ömrünüzün sonuna kadar aynı ortamda yaşamak değil. Sevmeyle ilgili çok fazla yanlış tanım olduğu için önceden korktuğumuz ya da nefret ettiğimiz insan ya da canlılarla nasıl iletişimde olmamız gerektiğini bilmediğimiz için sevmekten de çekiniyoruz. Bu karmaşayı temizlemek için de “ilahi gerçeklikteki sevgi tanımını ve davranışını ışık bilgelerinin bana tanımlamasını seçiyorum” niyetini yaptım.
Sevginin yaşamımda daha fazla olması için korkularıma bakmıştım. Hayvanlarla ilgili çok fazla korum vardı o zaman vahşi hayvan korkum olduğunu fark etmiştim. Sonra bu korkuma çalıştıktan sonra aslanlara büyük bir sevgi hissetmeye başladım. Bu sevgi sonrasında ne eve aslan alıp beslemeyi düşündüm ne de onun bulunduğu ortama gidip onunla yakınlaşmak istedim. Sevdiğimiz her şey ile bağ kurmak ya da onunla yan yana olmak zorunluluğumuz yok. 
Sevgiyi gerçekten yaşamıma kattıktan sonra sevdiklerimle yan yana olmasam da onları seviyorum, onlarında beni sevdiğini biliyorum ve hissediyorum. Onlarla yan yana yaşama tutkumdan özgürleştim. Özlem duygusu beni yokluk ve yalnızlık illüzyonuna  asla çekemiyor.
İlk adımınız kendinizi sevmek olsun, kendinizi sevmeye başladıktan sonra her şey kendiliğinden düzeliyor.

Sevme Çalışması

  • Şu andan itibaren oynadığım tüm sevgi oyunlarını bitiriyorum.
  • Işık Bilgelerinin ilahi gerçeklikteki sevgi tanımını bana yapmasına izin veriyorum.
  • Işık Bilgelerinin bana ilahi gerçeklikteki Yaratıcı ve Allah tanımını bana yapmasına izin veriyorum.
  • Yaratıcı/Allah sevgisi ile ilgili alanımdaki tüm illüzyondan özgürleşmeyi seçiyorum.
  • İnsan olarak yaratılışımda bulunan Yaratıcı/Allah parçamı sevmeyi seçiyorum
  • Tüm hücrelerimdeki sevgi enerjisini aktive ediyorum.
  • Kendi karanlığımı sevmeyi seçiyorum.
  • Kişiliğimdeki her türlü olumsuz tanıma sahip özelliğimle kendimi sevmeyi seçiyorum.
  • Bir insan olarak kendimi her şeyimle sevmeyi seçiyorum.
  • Sevginin benden ilahi olarak yayılması gereken yerlere ve kişilere yayılmasını seçiyorum.
  • Tüm insanları ve canlıları sevmeyi seçiyorum.
  • Sevgimi insan ve canlıların kendi istedikleri şekilde onlara aktarmayı seçiyorum.
  • Dünya yaşantımı sevgi odağında sürdürmeyi seçiyorum.
  • Var oluştaki  her parçayı ilahi izinli olduğum ve onun istediği şekilde sevmeyi seçiyorum.
Bu çalışmayı sevgiyi hayatınızda ortaya çıkarıncaya kadar günlük olarak yapabilirsiniz.
02.04.2019

3 yorum: