Sayfalar

18 Mar 2023

Gümüş Mor Alev Enerjisi ile Ruhsal Olgunlaşma Çalışması

 


Gümüş Mor Alev Enerjisi ile Ruhsal Olgunlaşma Çalışması

Bilgilendirme

Gümüş Mor Alev Enerjisine uyumlanmış olanların kendine yapabileceği çalışma. Telegram’da Ücretsiz Gümüş Mor Alev Çalışma Grubumuz var. Grubumuzda uyumlaması olanların yapabileceği ortak çalışmaları paylaşıyoruz. Uyumlaması olmayanlar için de grupta uyumlama yapacak arkadaşlar duyuru yapıp, ücretsiz uyumlama yapıyorlar. Birlikte hem kendimizi arındırmak için hem de bütüne hizmet etmek için toplandık. Katılmak isteyenler buraya tıklayarak gruba dahil olabilirler.

Çalışma

Doğduğunuz ya da yetiştiğiniz aile bireyleri, varsa eşiniz ve eşinizin aile bireyleri ile ilişkileri iyileştirme çalışması yapılmalı. Evlilik ya da nişan bir kaç kez gerçekleştiyse hepsi ile yapılmalı.

Hayatınızda sizi olumsuz etkileyen herkesle ilişkileri iyileştirme çalışması yapılmalı.

Bu çalışma günlük yapılırsa iyi olur: “Yaratıcı’nın izni ile ilahi yasalara uygun olarak Gümüş Mor Alev Enerjisini bedenime ve enerji alanıma davet ediyorum. Bugün benden çıkan sevgi frekansının altındaki tüm enerjiler, bilinçler ve programlar ilahi yasalara göre Gümüş Mor Alev Enerjisi ile arınsın. İnsana hizmet etmeyen bu davranışları hayatımda yeniden yeniden kullanmamak için Gümüş Mor Alev Varlıkları bana aktarmaları gereken rehberliği ilahi hak edişimce aktarsınlar. Gümüş Mor Alev Enerjisinin arındırdığı her şey sevgi enerjisi ve bilinci ile ilahi yasalara göre tamamlansın.”

Aşağıdaki niyetlerin hepsini önce bir kere yapın. Daha sonra hayatınızda niyetlerle bağlantılı sizi zorlayan deneyimler yaşarsanız bunlar yaşamınızda dönüşünceye kadar kendiniz için uygun olan periyotta tekrarlayabilirsiniz Çalışmaları tek tek yaparken lütfen ilk niyeti her zaman okuyarak çalışmanıza başlayın.

“Yaratıcı’nın izni ile ilahi yasalara uygun olarak Gümüş Mor Alev Enerjisini bedenime ve enerji alanıma davet ediyorum. Gümüş Mor Alev Enerjisinin arındırdığı her şey anda Altın Enerji ile tamamlansın.

İlahi olarak almam gereken ruhsal ve dünyasal kendime ait sorumluluğu almamı engelleyen ilahi olmayan her şeyin arınması için ilahi yasalara göre bedenime ve yaşam planıma Gümüş Mor Alev Enerjisini yönlendiriyorum.

Kurban bilincinden özgürleşmem için ilahi yasalara göre bedenime ve yaşam planıma Gümüş Mor Alev Enerjisini yönlendiriyorum.

Mağdur ve maktul oyunundan özgürleşmem için ilahi yasalara göre bedenime ve yaşam planıma Gümüş Mor Alev Enerjisini yönlendiriyorum.

Bilerek ya da bilmeyerek herhangi bir insana başkalarını şikayet ederek alanlarını kirlettiğim herkesin kendi sorumluluğumdaki alanının temizlenmesi için ilahi yasalara göre izinli olduğum alanlara ve yaşam planıma Gümüş Mor Alev Enerjisini yönlendiriyorum.

Şikayet ettiğim kişilerin enerji alanında yarattığım dengesizliğin arınması için ilahi yasalara göre izinli olduğum alanlara ve yaşam planıma Gümüş Mor Alev Enerjisini yönlendiriyorum.

Bana şikayet eden kişilerin ve şikayet edilen kişilerin alanından gelen alanımdaki her şeyin arınması için ilahi yasalara göre bedenime ve yaşam planıma Gümüş Mor Alev Enerjisini yönlendiriyorum.

Şikayet programını yaşamımda kullanmamayı seçiyorum. Bu seçimime hizmet edecek şikayet programıyla bağlı bağlantılı her şeyin arınması için ilahi yasalara göre bedenime ve yaşam planıma Gümüş Mor Alev Enerjisini yönlendiriyorum.

Negatif düşüncelerden, duygulardan, hislerden ve enerjilerden beslenmeme neden olan her şeyin arınması için ilahi yasalara göre bedenime ve yaşam planıma Gümüş Mor Alev Enerjisini yönlendiriyorum.

Beklenti içinde yaşamama neden olan her şeyin arınması için ilahi yasalara göre bedenime ve yaşam planıma Gümüş Mor Alev Enerjisini yönlendiriyorum.

Acı boyutu ile alanımın bu yaşamda ilahi yasalara göre hak edişimce yeniden açılmamak üzere kapanması için ilahi yasalara göre bedenime ve yaşam planıma Gümüş Mor Alev Enerjisini yönlendiriyorum.

Kendime ve başkalarına oynadığım farkında olduğum ya da olmadığım tüm oyunlarımın bitmesi ve her şeyin arınması için ilahi yasalara göre bedenime ve yaşam planıma Gümüş Mor Alev Enerjisini yönlendiriyorum.

Dünyada yaşayan toksik insanlarla ilişki kurma nedenlerimin arınması için ilahi yasalara göre bedenime ve yaşam planıma Gümüş Mor Alev Enerjisini yönlendiriyorum.

18.03.2023


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder