Sayfalar

26 Mar 2023

Koşulsuz Sevgi Enerjisi ile Sorumluluk Şifası Deneyimleri – Yaşam Hikâyesi

 


Koşulsuz Sevgi Enerjisi ile Sorumluluk Şifası Deneyimleri – Yaşam Hikâyesi

1 Mart ve 21 Mart tarihleri arasında kendimizi dönüştürmek için bir yolculuğa çıktık. Bu yolculukta paylaşmama izin verilen deneyimleri sizlerin de hayatına umut olması için paylaşıyorum. Zorluğun içinden geçtiğimiz günlerde birbirimizin dönüşümü her birimizin ruhsal dönüşümüne umut olacaktır.

🤍 “Merhaba tüm dostlara 😍 kendi adıma bu şifa alanının WhatsApp’tan oluşu niye bilemem bana çok daha ulaşılabilir 🌷 daha sıcak 🌷 daha iyi geldi. Normalde niyet ve meditatif hal mi yönlendirilmiş meditasyon mu deseniz yönlendirilmiş yani sesli meditasyon bana çok daha hitap eder. İlk defa burayı bu hali de çok benimsedim çok içime sindi. Her defasında benzer sözler gibi olsa da bambaşka alanlar açıldı. Rüya bilincimde şifayı aldım kabule geçişim kolaylaştı 😇 Kendimin iradi olarak Hakkın rızasına inayetiyle şifaya teslimiyetine şahit oldum. O günün harcı neyse ona bakım yapıldığını gözlemledim.😍 Güvendim. Gözümle bağlantılı şifa alanımda açılma oldu.🌷 Seçim yapabildiğimi 🌷 bunun benimle bağlantılı neticelenebildiğini görebildim. Acımama neden olan neyimse o yarıda bırakılan güvenmediğim yörüngemin dengelenmesine niyet edebildim. Güzel oluşumla bağım şifaya açıldı. Canlı oluşumu idrak edemediğim bir halimin inayete rızasını farkına vardım 🐬 kula kulluk edemem diyen sesimle aynı anda ona meyyal yüzüm buluştu. 🔆Şuurlanmayı seçemeyen başka bir halim demlenmeye başlamış💖 gördüm 🍀 Yapamam 😶 gidemem 🤗 gelemem 🤗 gibi illüzyonlarım 🤭 yarım bırakıldığını gördüğüm hallerim silkelendi🌺 Hakikatimi bilince davet edebildim🐬🌷Çocuk benliğim güzelleşebileceğini gördü. Sevgimle şükrümle” Leyla Gülaydın

🤍 “Ben uzun zamandır Yasemini takipteyim bazı arkadaşlarıma tavsiye ettim hepsi vazgeçtiler ama ben ısrarla tek kişi ile şifa üzerinde durmaya karar verip, Yasemin’in videoları yazıları ile devam ettim rüyalarım düzenlendi daha huzur sevgi ve ask şükür halinde olmayı hatırladım kendimi sevmeyi öğrendim eşimle aram düzenlendi ben dengede oldukça, en önemlisi Yasemin benim inancımı Mutlak Yaratıcı ile olan köprülerimi kuvvetlendirdi. Sorumluluklarımı sevgi ve huşu içinde yapmamı; sevmediğim hoşlaşmadığım şeylerde kişilerde dahi bir puzzle parçası aramayı, kendimi kontrolü öğrendim . Yaşamıma yansımış onca şey de oldu. Ve bu arada 💜 Sevgili Yasemin ve kıymetli arkadaşlarım Ramazan ayı hepimiz ve ülkemiz dünyamız için hayırlara vesile olsun.”

🤍 “Uzun yıllardır sizin çalışmalarınızdan tarifi olmayan faydalar sağlıyorum. Her çalışma bana bir yerden mutlaka hitap ediyor. Bu çalışmanızda da bazı kibir kaynaklı sorumluluklarımı almadığımı fark ettim. Teşekkür ederim 🙏” Mehtap Hanım

26.03.2023

Bu sitedeki tüm içeriğin enerjisel alanı kişinin dünya ve doğa ile ilişkisindeki saygıya göre değişir. Kişi dünyaya karşı fiziksel ve enerjisel çevre sorumluluğunu aldığında enerji alanı hak edişince artar. Kişi dünyaya karşı umursamaz ve sömürü temelinde olursa enerji alanı hak edişince azalır.
_

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder